SEVDA YÜKLÜ TREN
Kurgunun Oluşturulma Tarihi:
01.08.2020
Yayınlama Tarihi:
20.07.2022Siz de başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz...
Yeni kitap, yeni heyecan, yeni karakterler... Yeni bir yola daha çıkıyoruz. Yanımda olacaklara şimdiden teşekkürler.
Bölüme başlamadan önce burayı çiçeklerle dolduralım mı?
Keyifli okumalar!
Manuş Baba, Derin Derin Sevdalara Dalarsın
🕊️
Akşam olur karanlığa kalırsın,
Derin derin sevdalara dalarsın,
Oy gelin gelin sevdalı gelin öldürdün beni,
Ellerin elime değdiği zaman, İster ölüm olsun ister ayrılık,
Oy gelin gelin sevdalı gelin öldürdün beni...Önce tut ellerimden sonra oku şiirlerini,
Önce bak gözlerime sonra dökülsün heceleri.
Önce sev beni sonra kırılsın kalbimin tüm kemikleri...Biz severken öylece birbirimizi, eriyip gitsin ardımızdaki savaşın ateşi.
Söyle canımın içi.
Söyle,
Nasıl bırakayım ben şimdi seni?Bir savaşın içindeydim ve en büyüğü kendimeydi.
İlk mağlubiyetim ise ona.
Bir savaşın içindeydim evet ama savaştığım tek şey ülkem de değildi. Bu savaşta ilk galibiyetimeydi en büyük savaşım. Canımın içine.
Öyle bir zamanda geldi ki vazgeçmek mümkün olmadı. Ömrümün öyle bir zamanında geldi ki vazgeçmek için canımı veresim geldi de, elimden vazgeçmek gelmedi.
Savaşın içindeyim ben. Bir yanımda bomba patlıyor. Diğer yanımda kurşunun sert sillesi aciz bir bedene saplanıyor.
Savaştayım ben. İçim kan revan, dışım içimden hallice, cehenneme reva.
Bir savaştayım ben. Bir savaştayım ve o, O tek tutunağım. Gözlerime şiir okusa kalbimde duyuluyor sesi, elimi tutsa kırılır kalbimin bir kemiği, sevdam ya o benim, içimde büyütür dururum aşkımın ateşini.
Şimdi söyle bana.
Söyle bırakılır mı öyle ha deyince?
Söyle nasıl bırakayım ben seni?
Bir gece daha bıraktı günü ardında, kara bulutlar çöktü yıkık dökük şehrin üzerine. Her şeyi silmek ister gibi dağıttı içindeki karanlık mürekkebi gece.
Bunca karanlığa rağmen onun askeri üniforması ile karşımdaki heybetli duruşu hâlâ en aydınlık şeydi. En aydınlık yer onun gözleriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDA YÜKLÜ TREN
Teen FictionÖnce tut ellerimden sonra oku şiirlerini, Önce bak gözlerime sonra dökülsün heceleri. Önce sev beni sonra kırılsın kalbimin tüm kemikleri... Biz severken öylece birbirimizi, eriyip gitsin ardımızdaki savaşın ateşi. Söyle canımın içi. Söyle, Nasıl...