A reggeli még a két férfi bénázása ellenére is egész hamar kész lett és időközben Evanna is megtisztelt minket a jelenlétével.
-Nagyon siettél... ennyire nem kellett volna.- mondtam szarkasztikusan, mivel már egy jó ideje vártunk rá a reggelivel.
-Legközelebb egy órás készülődés helyett készülődj inkább kettőt.- szólalt meg Ewan is két korty kávé között.
-Nincs is annál jobb, mint amikor a barátnőd és az apád összefognak ellened.- forgatta meg a szemeit és helyet foglalt mellettem.
-Én veled vagyok!- kiáltott fel a vele szemben ülő David.
-Végre egy normális ember. David, tudtam, hogy benned bízhatok.- mutatott rá mosolyogva a férfire, aki kissé kajánul visszamosolygott rá. Ewan még pont látta azt a mosolyt és könyökével oldalba ütötte Davidet. Alig ismerem ezt a férfit, de máris kiismertem... tipikus szélhámos, aki szereti a fiatal lányokat és gyanítom, hogy ezt Ewan is tudja.
-Mit csinálsz ma?- kérdezte Ewan a lányát aki épp az elsózott tojásrántottát eszegette.
-Alszok. Fáradt vagyok és kihasználom ezt a maradék pár hetet a nyári szünetből.- vázolta fel a mai napra a terveit a barátnőm.
-Hát igen, fáradságod okának fültanúi voltunk az este.- fintorodott el Ewan arca, erre Ev félrenyelte a tojást és elkezdett köhögni.
-Nem tudom miről beszélsz.- köhögött még mindig.
-Na és te is ilyen mozgalmas napot tervezel magadnak?- intézte kérdését felém.
-Én általában nem tervezem meg a napjaimat előre.- vontam meg a vállaimat.
-Van egy ötletem!- kiáltott fel Ev. -Menjünk buliba keríteni neked valami pasit!-vigyorgott rám egyik szemöldökét felvonva.
-Azt mondtad fáradt vagy.- nézett rá értetlenül apja.
-Ha Willowról és a pasizásáról van szó, akkor nem ismerem azt a szót, hogy fáradtság!
-Evanna, hányszor mondjam még el...- kezdtem volna el a szokásos szövegemet, hogy nekem bizony nem kell egy egy éjszakás, fiatal fiúka, de barátnőm hamar félbeszakított.
-Akkor ez esetben menjünk egy nyuggerklubba, ott majd találsz magadnak megfelelő, elvárásaidnak kellően idős nagypapát.- mondta unottan. David és Ewan rám szegezték tekintetüket ennek hatására arcom színe megegyezett hajaméval.
-Ó, csak nem az idősebb férfiak érdeklik a kisasszonyt?- esett le Davidnak. Mivel nem válaszoltam ezért folytatta. -Nem kell keresnetek, felajánlom magamat.- villantotta ki fogait egy hatalmas mosoly kíséretében.
-Ezt a remek ajánlatot inkább elutasítanám.- néztem megrökönyödve a férfire aki csalódottan rácsapott combjára.
-Akkor marad a nyuggerklub...- motyogta Evanna.
***
A reggeli végeztével felajánlottam Ewannek, hogy Ev helyett segítek az összepakolással mivel a szőke lánynak esze ágában nem volt rendet tenni, így az itt alvás és a reggeli miatt segítettem.
-Köszönöm a segítségedet.- nézett rám Ewan miközben épp a mosogatóba pakolta be a koszos tányérokat, evőeszközöket.
-Ugyan, semmiség.- legyintettem.
-Egyébként már azóta furdal a kíváncsiság amióta Evanna erről beszélt az asztalnál... nem muszáj a kérdésemre válaszolnod, de tényleg az idősebb férfiakhoz vonzódsz?- nyögte ki kérdését egy kis habozás után.
ESTÁS LEYENDO
𝑨𝒑𝒂𝒌𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒙𝒖𝒔
Romance•Te is elképzelhetetlennek tartod, hogy beleszeress a barátnőd édesapjába? Nos... Willow is elképzelhetetlennek tartotta ezt, egészen addig a pillanatig, amíg Evanna be nem mutatta őt az apjának, Ewan Gordon McGregornak. Az apakomplexussal küzdő, 1...