Aşağıdan bağırtılar geliyordu Sehun gine Chearin kalk diyordu .gözlerimi açtım telefonuma uzandım saat daha 9.30 dü normalinde Sehun bu saatte kalkmazdı ne olduğunu pek fazla anlamazmışdım biraz etraf bakımdan ve aşağı indim
- Karşımda duran yakışıklı sarışın mavi gözlü kaslı dikkat çekici WuYiFan-
Benim müstakbel nişanlısı kahvaltı sofrasına baktım direkman sofraya oturdum buğun pazardı ama alışveriş yapıcağımız için erken kalkmıştım kapı çaldı Sehın kapıyı açtı içeri Amcamlar sm town ve yg entermaintin kurucusu olan amcamlarım LeeSook-Man ve Hyunsok karşımdaydı.
Ben amcalrımla pek fazla muhattab olmazdım Zaten onlar birbirlerini bile sevmezsin yani kolay anlaşılan kişiler değildi. ikisi de sofraya oturdu bütün yemek boyunca WuYiFan telefonu ile uğraştığı ama kiminle konuştuğu önemli değildi takımla onunla evlenicektim.
Ama yimese kendimi tutamayıo kiminle konuştuğunu sorduğumda ikizim luhan dedi B'nde bişey demedim kardeşinden de kıskanamzdım yemek bitti ve hep beraber hazırlanıp arabalra binip yolda gitmeye başladık. WuYiFan da sm entermaint de kayıtlıydı ama benim gibi ralli yapıyodu.
MAĞAZADAN İÇERİmağazadan içeri girdik bir sürü koltuk vardı biz bugün koltuk alıcaktık. be. Kahverengi bir koltuk beğendim ama WuYiFan gri istedi ortak beyazı beğensek de Sehun o çabuk kirlenir diyip gri olanı aldık.
Eve döndük bn daha 3 saat önce yemek yesem de açtım ve WuYiFan a söyleyip yeni bir sofraya oturduk yemek esnasında Amcamlar WuYiFan a dönüp düğün ne zaman diyicem WuYiFan ının lokması Boğazı'nda kaldı ve ikimiz aynı anda
14ŞUBAT DEDİK
Yemek bitti ve sofradan kalkdık. televizyon başına oturduk maç izledik WuYiFan kendi takımına sırf Amcamlar için hakaret bile etti sonra maçbitti o gitti. be. Odama çıktım ve bir uyku.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seul Caddesi
Teen FictionChearin ona delicesine aşıktı ve ona olan aşkını onunla evlenmek ile tamamlayacaktı fakat hiç bir işe yaramamıştı onun Chearin'i aldatlaması herşeyi bitirmişti ve işin sonu Chaerin için rehabilitasyon merkezinde bitmişti ve oradan çıktığın tanıştığı...