Restorana girdik yemek yedik ve herkes benimle birlikteydi.Amcam sm (aslında şirketinin adı ama böyle daha kolay sesleniliyor) WuYiFan I'n onun şirketinde Sehunun grubunun yeni üyesi olduğunu söyledi ama hiçbir şekilde beni ilk defa ilgilendirmiyor diyip umursamadım.
Restorandan dışarı çıktık sm town binasına gittik içeri girdim biraz etrafa baktım tam karşımda duran asansörün kapısı açıldı dışarı çıkan kişi tam da tahmin etiğim dibi WuYiFan dı karşında beni gördüğünde gözleri büyüdü ve çok şaşırdı.Yüzüne baktım ve
-Naber.dedim.
Yanımda duran Sehun neye uğradığına şaşırdı ve herkes gülmeye başladı.Bana hiçbir şekilde cevap veremedi ve sustu.WuYiFan I'n bu tepkiyi vereceğini biliyordum.yg entermaintin sahibi olan amcama baktım ve ben burada sıkılırım dedim .
-Hadi gel benim şirketime gidelim orada sen Minji ve Sandara ile takılıyordun yine görüşürsün.Ama onlar bu olayları bilmiyor.dedi.
Tamam diyerek cevap verdim ve yg entermaint binasına geldik.içeri girdim biraz etrafa baktım ve yukarı kata
Minzy lerin yanına uğradım.Üçüde orada oturmuş boş boş konuşuyorlardı ama yanlarında duran bir kaç çocuk daha vardı.Uzakdan Minzy e selam verdim beni görünce diğer kızlara işaret etti ve hepsi bağrışarak yanıma geldi Sandara hemen kolumdan tuttu bak seni kimlerle tanıştıracağım bu Taeyang aslında sahne adı ama biz bu şekilde hitap ediyoruz.Bu da G-Dragon gerçek adı Jiyong sen hangisini söylersen öyle seslen.Dara hafifçe kulağıma eğildi ve bak Dragon bek fazla sıcak kanlı değildir yanlış anlama.dedi.Ben teker teker hepsini biraz baktım ve bir yere oturdum.Taeyang sen kimsin dedi ve kapıdan bir ses duyuldu amcam o benim yiğenim dedi. Taeyang direk Amcama a döndü neden bize söylemediniz dedi. Tabi amcam burada bir müdürdü ona normal evde olduğu gibi kafa tutup diklik yapamazdım.Ben Amcamlarla hiç anlaşamazsın ama onlar hep bizim evde olur yada hep bizim etrafımızda dolaşırdı.Bu Sehun yüzündendi Sehun rap yapabildiği için ilk zamanlar hep bizimle iyi geçinmeye çalışırdı ama Sehun Sm entermaint i seçince biraz daha rahatlamıştık tabi bem deliler hastanesindeyken grup üyeleri tamamlanmış ve grup sektöre sunulmuştu ama ben bunları restoranda iken Sehun ile konuşmuştum.
Amcam yanıma oturdu ve yeni kişiler işe tanıştın mı diye sordu bende evet diyerek cevap verdim ama aslında sadece isimlerini biliyordum bunun tam bir tanışma olduğu söylemezsin onların sadece isimlerini biliyordum.
Dragon denen çocuk bana döndü
-Adın ne senin?dedi.
-Lee Chearin
-Bu çok uzun söylemeye üşenirim dedi ve sustu.Ayağa kalktım ve tam aşağı iniyordum ki Dragon bana döndü ve
"Hey CL bana su getirsene diye bağırdı"
Önce hiçbirşey olmamış gibi davrandım çünkü bana söylemediğini düşündüm ve önüme döndüm bir daha seslendi hey sen Chearin sana söylüyorum bana su getirsene. Direk cevabımı verdim
"Benim adım Chearin "
-Ama ben CL diyorum.dedi.Buda nereden çıkmıştı şimdi benim adım Chearin di .aşağı indim küçük beyin suyunu aldım ve geri yukarı çıktım ama ben o oda dan çıktığım zaman ve geri içeri girdiğim zaman insanlar bana beni öldürenimi gibi bakıyor aralarında fısıldaşıyordu.
Odaya girdim ve suyunu uzattım birde Dragon bana döndü ve
-Biraz kibar ol yaa.dedi
Çocuğun yüzüne baktım ve yine gıcık Chearini ortaya koydum"Pardon KÜÇÜK BEY" dedim. Ve onun onun gülümsemesini gördüm .Yüzüme baktı ve evet bu güzel bunu beğendim Küçük Bey garip ama güzel dedi.
Dışarıdaki herkesin bana bakması dikkatimi çekmişti bu yüzden bunu Jiyong a sordum.
Neden dışarıdaki insanlar bana bakıyordu?
Şey burada insanlar birbirlerini tanır .Ilk nedeni bu ikincisi de ben pek fazla insanlarla konuşmam ve onlara göre biraz asimişim ondan herkes benle anlaşamaz burası benim odam diyebiliriz genelde burada takılırım ve insanların bu odaya girmesini sevmem çünkü benim çoğu eşyam buradadır.dedi.
Tam aşağı inecektim tekrar aklıma geldi ve dönüp Jiyong a son sorumu sordum.
- Şey bana neden CL dedin merak ettim benim adım CL değil ki Chearin bu da nereden çıktı.
Bana baktı ve uzun bir süre pdaklı kaldıktan sonra cevabını verdi.
-Ben bu şekilde seslensem olur mu bu daha iyi.dediAşağı kata indim bir arada bekleme amlı konulan bir koltuğa oturdum ve ayağımı onun önündeki sehpaya koydum telefonumu çıkardım ve yeni indirdiğim oyununu oynamaya başladım.Yukarıdan bağırtılar geliyordu "YETER ARTIK BIKTIM BEN YETER "falan diye bir şeyler olmuş gibi gözüküyordu bu Bom un sesiydi.
Koşarak yukarı çıktım Bom krıze girmiş bir şekilde hem bağırıyor hem ağlıyordu.Hemen onun yanına gittim Minzy nin yüzüne baktım neler oluyor söyleri misin dedim. ve Minzy açıkladı.
Olay şirket ile arasındaymış Bom aylardır bir solo albüm çıkarmak istiyormuş amcam sadece kaydını yaptırp bırakmış ve şimdide vazgeçtiğini söylüyormuş.Bom u o şekilde görmek beni kötü etkilemişti.Amcamın nasıl bir pislik olduğunu çok iyi biliyordum bu yüzden hiçbir şey söyleyemedim.Çok fazla sinirlenmişdim Bom yanımda ağlıyor ve herkes Bom'u izliyordu. Amcamın odasının kapısını hiç tıklamasan içeri daldım ve aniden amcama bağırmaya başladım.
"Sen kendini ne sanıyorsun insanlar senin oyuncağın mı sen gel dediğin zaman gelecek sen git dediğin zaman gidecek ne olduğunu sanıyorsun o kızı o kadar ümitlendirip şimdi tüm hayellerini yıkmak senin ne tür bir insan olduğunu ortaya koyuyor."dedim.
Ne kadar bağırdığım farkınada olmadığım için olabildiğince cırlamışım bu yüzden kapıdan dışarı çıktığımda herkes kapının önünde beni bekliyor bu nasıl bir kız gibi cümleleri aralarında fısıldıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seul Caddesi
Teen FictionChearin ona delicesine aşıktı ve ona olan aşkını onunla evlenmek ile tamamlayacaktı fakat hiç bir işe yaramamıştı onun Chearin'i aldatlaması herşeyi bitirmişti ve işin sonu Chaerin için rehabilitasyon merkezinde bitmişti ve oradan çıktığın tanıştığı...