Tüm herkes Jiyong'un dönüşüne çok sevinmişti. Hepsi Jiyonga sarılmıştı ve beraber özlem geçirmek için bugünü seçmişti tam masay oturacakları sırada Chearin Jiyong'a baktı ve
-Siz gidin ben geliyorum.
-Nereye?
-Lavaboya.
-Tamam.
Jiyong Chearinin lavaboya gidiyo dedi ve diğerlerine de söyledi.Chearin etrafa doğru bakmaya başladı lavabonun tabelasını gördü ve oraya doğru yürüdü.
Lavabonun koridoruna girdi. Hepsi oturdu ve ne alıcağını belirlerken Jiyong Chearine de sormayı düşündü Chearin daha lavaboya girmemiştir dedi ve yürümeye başladı o esnada Chearin
Chearin lavabonun koridor da durdu ve telefonunu eline aldı ve WuYiFan'I aradı.
Telefonun açılmasını beklerken o esnada Jiyong gelir ve Jiyong chaerinin lavaboda olmadığını görür ve Chearine tip tip baknaya başla. O esnada WuYiFan Chearin telefonuna cevap verir. Chearin Jiyongu görünce efendim aşkım der ve onu telefondaki WuYiFan üstüne alınır ve konuşmaları yani Chearinin düzeltmeye çalışma konuşmaları tam da şöyle olur .
-Chearin aşkım derken?
-Ya wuyi sana söylemedim.
Ve o esnada Jiyong Chearinin WuYiFan ile konuştuğunu öğrenir Chearin hızla telefonu kapatır. Jiyong direk arkasını döner grubun yanına gider .
Onların hepsinin oturduğu masaya en uzak masayı seçer ve yanına grubunu çağırır.
Bir süre diğerleri ile görüşmeyelim bu bir ikincisi ise T.O.P ve diğer bağımsız müzik yapmayanlar eğer katılmıyocaksanız resmi olarak grubun dağıldığını ilan edelim der ve cevapları sıra ile alır.
-biz de bağımsız müzik yapıcaz da niye diğerleri ile görüşmüyoruz.
-Artık karmaşık bir hayat istemiyorum da ondan .
-Tamam bilirsin..
O esnada Chaerin Jiyong'un yanına gider.
-Bak sen beni yanlış anladın yani açıklığım bekle.
-Neyi açıklayacaksın bana yalan söylediğini mi?
-Bak aslında ben eve mantıklı bakılırsa yalan söyledim ama..
-Ne ama ha ne ama?
-Ben o esnada Wuyifanla telefonda konuşucaktım çünkü sana o haber vermiş bende onun neden sana bunu söylediğini sorucaktım yani normal de o bunu söylemez veya anlatmaz.
-Bunu için neden bana yalan söyledin?
-Şey bak hani WuYiFan ile konuşmamı istemezsin diye düşündüm.
-Tamam bak beni şuan iyi dinle ben bundan sonra düzgün ve düzenli ,yalansız, doğru bir hayat istiyorum yani anlıyıncağın bu bağımsız müzik nereye kadar böyle izinsiz sahneye çıkıcaz nereye kadar her elimizden geldiğinde isyan çıkarılmaz tamam anlıyorum kuralsız ve kendimizin kontrol edebildiği bir müzik istiyoruz ama bu bu şekilde olmaz.
-Peki ne öneriyorsun.
-Bilmiyorum ama bir şeyler yapmamız lazım çünkü bu şekilde ne müzik yapabiliyoruz ne de rahat hareket edebiliyoruz.
-Ben Amcamla konuşucam.
-Ne diyiceksin ona, ben vazgeçtim nolur beni affet mi?
-Hayır iyi bir anlaşma yapıcam ve sektörde bizim içinde bir köşe ayırsın artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seul Caddesi
Teen FictionChearin ona delicesine aşıktı ve ona olan aşkını onunla evlenmek ile tamamlayacaktı fakat hiç bir işe yaramamıştı onun Chearin'i aldatlaması herşeyi bitirmişti ve işin sonu Chaerin için rehabilitasyon merkezinde bitmişti ve oradan çıktığın tanıştığı...