𝘾𝙃𝘾𝙄𝙒𝙊𝙎́𝘾́ (( chciwość )) - tom riddle

534 84 19
                                    

CHCIWOŚĆ jeden z najgorszych grzechów, pragnienie posiadania wszystkiego, pragnienie bycia największym

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

CHCIWOŚĆ jeden z najgorszych grzechów, pragnienie posiadania wszystkiego, pragnienie bycia największym. A wszyscy wiedzą, że z pragnieniami powinno się walczyć.

¤

Tom Marvolo Riddle niezwykle charyzmatyczny, ale zimny jak lód i wypruty z emocji mężczyzna. Pragnął władzy, pragnął żyć wiecznie, pragnął, żeby ludzie bali się wymawiać jego imię, lecz nie jego prawdziwe, tylko nowe, z którego nie da się wyłowić okropnego imienia i nazwiska mugola, który teoretycznie był jego ojcem, a praktycznie zwykłym sukinsynem, który zostawił jego matkę. Zostawił jego i pozwolił, żeby wylądował w sierocińcu, gdzie tylko jego problemy psychiczne pogłębiały się.

Lord Voldemort nadchodził, zrodzony z amortencji, dzięki czemu nie potrafił kochać...a to dla niego lepiej, w końcu miłość to słabość.

¤

Tom, a nie przepraszam, Voldemort patrzył na płonący Hogwart i czerpał z tego widoku chorą przyjemność, satysfakcję. Niszczył coś na czym innym zależało, a niedługo to wszystko miało być jego, miał to zbudować od nowa, na swoich zasadach. Pozbędzie się żałosnych mugolaków i zrobi z mugoli niewolników. Niedługo miał zostać panem świata, a także pokonał śmierć, za wielką cenę, gdy w lustrze widział swoją bladą twarz, która przypominała twarz jego kochanej Nagini.

— Już niedługo koniec — pogładził łeb Nagini, uśmiechając się lekko — patrz jak wszystko wokół upada, odbudujemy to razem, wszystko będzie nasze, tak jak postanowiłem.

Tak miało być, tak on postanowił. Ale...kto by pomyślał, że Voldemort przegra. To było oczywiste, całe życie grzeszył, on był grzechem chciwości, pragnął wszystkiego, pragnął za wiele. Właśnie dlatego się rozpadł, kiedy stracił wszystkie kotwice.

Tom Marvolo Riddle rozsypał się. Tom Marvolo Riddle zapłacił za swój grzech, kiedy jego imię Harry Potter na wywiadzie wymówił tylko raz.

"Voldemort. Tom Riddle już nie żyje."

SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH; hogwart boysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz