Hellolar efenim
Nabersiniz
Nasılsınız
NabünüzAnyways , okuyalım BaXaLıM
Başım dönüyodu...
Ben yerime doğru gittim . Leylaysa hala dans ediyo . Ben bu kafayla dans mans edemem .
Hayır zaten bilmiyonki lo
Lan yine mi sen ? İki gündür gittin kafam rahat diyorum gene gelmişsin
Ben hep burdaydımki , HiÇ BiR YeRe GiTmEdİm nihahaha ağla
Lan sen nasıl bi iç sessin olm Bak iç ses fln demem dalarım
Nereye dalıyon salak
Her seferinde mantıklı konuşmana sinir oluyorum .
Tanerler hâla gitmemiş . Şimdi bu gerizekalıda gitmezki . Leylaya eve gideceğimi haber vereyim o zaman .
Ayağa kalktım . Bi anlık yürümeyi unutdum
Sağ bacağını atıyon önce salak sonra sol bacağını . İkisini aynı anda nie atıyon
Ha saol . İşe yaradın hayret .
Neyse Leylanın yanına gitdim . Gözlerim bulanık görmeye başladı .
Disconun sesi kulaklarımı çınlatıyodu resmen .
Hemen Leylanın kolundan tutup dışarı çıktım ."A a Leyla sen ne zamandan beri kas yaptın ya "
Arkamı döndüm . Bu kim lo . Gözlerimde iyi görmüyoki . Biraz daha yakınlaştım görüntünü netleştirmek için . Hala kolunu tutuyorum aq .
E bu Leyla değilki .Resmen 144p de görüyorm adamı . Biraz daha yakınlaştım .
"+Sen kimsin ya ? A a aa bırak kolumu nç nç "
"- içtin mi sen ? Kolumu tutan sensin asıl sen bırak . Öyle de bi tutuyoki , damarlarıma kan gitmiyo kan "
"+Boş ver gitmesin . Ölür müsün lan"
"- Lan evet ! Evet ölürüm "
"+Haaa . Anladıım "
"- Oh şükür "
"+Demek o yüzden ayakkabı iki tane getiriyolaar buraya . Topuklu giyince acıyoo "
"- ciddi misin ? Bunu mu anlamışdın yani "
"+ben sana az önce ne dedim ha !"
"-ne dedin "
" E bende onu soruyorum işde ne demişdim az önce ben yaa "
Adamın dilinden :
Sonra kafasını kaşıdı . Tatlıydı her zamanki gibi ...
Birden gözleri yavaşca kapandı ve üstüme yığıldı . Uyuyan güzeldi sanki .
Bi süre ona öylece baktım .
Birden Muratın sesiyle kendime geldim ."Lan gelmiyo muss...sun.. Oha ama buu"
Sırıtıyo bide .
"Ağzına çakıcam şimdi karşim . Kız arkadaşı içerde mi hala ? "
"Evet evet "
Sonra gülmeye başladı."Ne ? Noldu ?"
"Kanka senin haberin yok tabii . Kız sarhoş . Siz gittikten sonra Tanere sarıldı . Seni tam 3 yıldır seviyorum, aşığım sana fln dedi . Boynuna sarıldı hsjsbskfmfk lan anırdım olum . Taner neye uğradığını şaşırdı aq . Ben seni ortalıkta görmeyince de merak ettim geliym dedim . Taner ordan bana 'gitme sakın' diye işaret yapıyodu yazıkcağız "