Hellöö Guyss💕
Iyi okumalar İnşAllahÇok yorgundum. İşleri bitirdikden sonra yukarıya çıkıp üstümü değiştirdim.
Bu sırada bana bi mesaj geldi. Tabiki Ada dandı. Ada'yla da çok yakınız .
Birlikde az şeytanlık yapmadık hehe.Suç ortağım yanii.
Gece kuşu : piştGece kuşu : pisicikk
Gece kuşu : pisi
Gece kuşu : ciikkk
Ben : afsysbskysvsid noluyo olum
Ben : yaa bana pisicik deme diyorm yaaa. Sevmiyorumm
Gece kuşu : tamm . Bi daha solemem PİSİCİKK
Beni delirtecek aw
Ben : ne var Ada ?
Gece kuşu : hiiç ölesine sinir etmek icin yazdim agksusnsish . Kuzenlerin geldi mi ?
Ben : yok ama giyniyorm simdi gelirler . Ben kaçar . Hadi Allaha emanet ✋
Akşam olmuştu dayımlar birazdan gelir herhalde. Derken kapı çaldı.
"Ben bakarım annee "
Aşağıya inip kapıyı açıb 'hoşgeldiniz' dedim. Kapıyı açar açmaz Arda içeri girdi ayakkabılarını çıkararak .
"Hoşbulduk hoşbulduk . Melîke teyze içerde mi ? Valla kurt gibi açım"
Göz devirme şeysinden işde her neyse. Dayımlar çoktan içeri girmişlerdi. Gözüm Leyla'yı arayınca oda geldi.
"Ayı işte nolcak . Ya sen gelirken yemek yemedin mi gerizekalı "
"Ayıp ediyosn küçük karşim. Benim Melike teyzemin yemekleri bi başka"
Salak bu çoçuk ama seviyorum işte napim. Leylayla sarılma faslından sonra içeri girdik bizde.
Yemek yedikten sonra içeçekleri getirdim. Kimisi kahve kimisi çay istemişdi. Bende garsonum zatn.
Her kese servis yaptıktan sonra Leyla kulağıma önemli bi şey konuşucağını dedi.Bizde hemen yukarı çıktık.
Odamda yatağa atladık ikimizde.
"Eee ? Neymiş o konu ? "
Leyla kapıyı kontrol edip yanıma geldi."Bak kuzena. Watt var ya "
"Evet ?"
"Biz hani anonimleri çok seviyoruz ya"
"Eveet ?"
"Şu Taner de var ya"
"Ayh eee?"
"Hani beni" sözünü kestim.
"Hani senin sevdiğin çoçuk biliyorum. Ne yaptın ne bok yedin yada yicen söLE"
Ne zaman böyle konuşsa yine bi aptallık peşinde demektir.
"Ya ben diyormki ona anonim olarak yazsam bende ?"
"Nee ? Delirdin mi kızım. Bu gerçek hayat watt hikayesi fln değil. Başımlza iş açma aw"
"Ha ben böyle diceni biliyodum o yüzden yazdım bile "
Bu kız gerçekten nasıl benim kuzenim oldu hiç bilemiyorm. Yani aramızda kan bağı fln da yok sjsj
"Kızım madem yazmışın artık bi bok yemişin. O zaman nie soruyon benden salak mısın ? Ugh eee ne yazdın bari ?"
Tam konuşucakken Arda gıcık içeri girdi .
"Ee napyünüz güzellikler ? ""Ya abi sen nie geldinki yaa. Çıksana biz burda kız kıza konuşuyoruz"
"Dur bi kızm . Fatımaya bi şey sorcam. Ablan nerde ya geldiğimden beri hiç görmedim ?"
"Zehra bi arkadaşına gitti "
Ardanın kaşlar çatılıyoree.
"Hmm.. Kimmiş bu arkadaşı ?"
"Sanane ? Sen kendi işine baksana"
"Aa öyle deme bende onun bi abisi sayılırım küçük karşim."
"Lan ne abisi aynı yaştasınız ya siz"
Leylayla biraz güldükten sonra ben konuştum.
"Zehra bu gün kızlarla evde buluşucakmış "
"Haa tamam kuzenlerin en güzeli"
Yavşaka bak. Buda bana işine gelince iyi davranıyo bana . Salak sanki Zehrayı sevdiğini bilmiyoruz sjsjsj.
Annemler birden aşağıdan bizi çağırdılar. Gidiyolarmış.
Onlara kapıya kadar eşlik ettik . Bu anonim meselesiyse aklıma takıldı. Aceba bu salak ne yazdı çoçuğa .
Neyse eve varsınlar ben ararım ağzını.Finishh❤
Okuduğunuz için tşkler.
Fikirlerinizi yorumlarda bildirmenizi rice ediyorum. 😌
Muckk<33