Herkese Merhabalaar💕
Bu gun surpriz bi şeyler ola bilüür
Ehehheh iyi okumalar efenimİnanmıyorum rezillik . Ada şimdi nasıl kıvırcak merak ediyorum .
Ama Nur Adanın kolundan tutup yanımıza getirdi. Sonra ordan uzaklaştık . Bütün ekşın puff oldu gidi verdi .Gezerken yolda kimi göreyim ? KİMİ ? Laan bu Dehri değil mi olum ? Evet o . Evet evet kesinlikle .
Vay arkadaş ne şans. Önce Adanınki şimdi de bu manyağınki geliyo la .Yaa yazık kafasını kaldırmıyoki görsün çoçuğu . Nura hafif dokundum. Adaya çarptı . Ne ? Hafif işde . Benim hafifim de bu napax . Her meyse konuzum bu değil ! .
Nurda bana vurdu . Sonra ben ona , o bana , sonra saç , baş yolma derken hshsbdjdjkdjf tamm tamm şaka .
Nur kafasını kaldırıp Dehriyi görünce hooop kontrol gitti . Ayağını ters atdı ve bana çarptı ben de bunu Adanın üzerine itmeyeyim mi , Adanın elinde telefon vardı . Nur Adaya çarpınca Adanın elindeki telefon yere düşmesin mi , bunu gören Ada sinirden Nuru itmesin mi , Nur da gidib Dehriye bak burayı iyi oku DEHRİYE çarpmasın mııığ . Sonuç :
Sıçtın Ada .Hadi bana Eyvallaaah . Kankam Ada "çok iyi" bir insandın . Hakkımı helal ediyorum karşim .
Nurlara geldikdeyseee telefonumdan onliii yuuu şarkısını açmak geldi .
Dehri Nuru belinden kavramışdı . Galiba Nur daha fark etmemiş .
3, 2, 1..."Ne yapdığını sanıyosun ? Bırak beni "
Evet klasik Nur tepkisi presents (sunar)
"Benn... afedersin... sadece düştüğünü görünce... yardım etmek istedim..sadece"
Yaa kıyamam . Korktu çoçuk tabii . Nur ben sana söylim bu böyle gitmez ablacım . Sonuçta 1 ay büyüğüm yani . Ablan sayılırım .
Dehri gidiyeegğh . Giitmeeğ . Ianet olsuun .
Nur kendine gelmeye çalışırken Ada topuklamış . Oh mis ya . Bana patlicak şimdi bu manyak .
Aha bana döndü . İntikam dolu gözlerle . Ben bu bakışı tanırım . Bu bakış boku yediniz , ben bunun intikamını fena alırım bakışı . Evet o bakışı nasıl attığı hakkında hiç bi fikrim yok .
Bana öyle bakmaa anlayacaklar....
Hsjhsldjdldkf tamm ortam biraz gevşesin diye şe etdim her neyse ."Beni aranızdan hangi salak itdi lan ! Delirdiniz mi kızım ! Mal mısınız lan ! Ben size kaç kere dicem... bıdı bıdı bıdı vıdı vıdı vıdı..."
Düşünün yani kulaklarımı tıkadım geri kalanını böyle duydum.
Oooo Ada hanım ? Nihayet teşriv etdiniz ha ? Ee nolmuş buna ?
"Ada ? İyi misin ? "
Başını kaldırıp hafifce salladı ."Emin misin la "
"Hı hı evet"
"Ha bizde yedik"
Bu kızda bi şeyler vardı ama ne . Çıkar kokusu . Bi şey saklayamaz bizden .
Eve yollandık. Her kes kendi apartmanınaa .
Eve varar varmaz mesajlar uhuuuu .
Hepside wpdendi . Yüzde yüz o sapıkdandır . Hangi akılla ekledimki onu ben yiaa .Telefona baktığımda 2 sohbetden mesaj gelmişdi . Biri Leyla diğeri Ali .
Gerizekalı mıyım neyim çoçuk ismini söylemiş işte Ali . Okulunu da biliyorum . Üff ama okulda bin tane Ali vardır şimdi . Hangi Ali ya buu . Benim de erkek arkadaş çevrem pek geniş olmadığı için Ali isimli birini no tanımak.