Helloo
Naber adamım ? Uzhsjd
Yanlis anlamayin amerikan dublaji yaptim sadecewe ejjdjdndnSabah yazıyo ya o yüzden kafa güzel .
Lan burda da mı sen ?! Olum bi git
"Her yerde sen" gibi oldu :))
He ya . Anyways hikayeye geçelim.
Havalara bax "onowoys ", "monovoys" gorende Trumpın kardeşinin çoçuğu sanır .
Ayhskdmdlfç benzetmeme de hayranım yani
Artık rüyalarım sona eriyodu... bütün bu rüyaları kabusa çeviren o dehşet...9871234560 çoçuk...ve 1 okul....kıyamet çok yakındaa...
Kısacası okul açılıyooğ. Lanet olası federaller jsndosjsçdm .
Okulun bahcesinde parti yapmaya karar vermiştik . Son partimizz ühühü .
Bunu giydim bu aradaa
Bi çok "insan" gelmişti . Parti "tatile veda" partisiydi .
Şu lanet öğrencileri yine görücektim .
Lan zaten sizin o nur saçan yüzlerinizi ben okulda görücem . Niye bu parti ? Ne gerek var ?Zehrayla birlikde evden çıktık . Zehra 12ci sınıfa gidiyodu . Ne kadar okulu bitirmiş de olsa , 12lerin partisi corona yüzünden düzenlenememişdi.
Aslında bu parti birazda onlar için . Biz öylesine geldik .Çok kalabalıktı . Ben bizimkileri ararken birine çarptım . Bi baktım aha Arda .
"Arda ? Önüne baksana be ! Kaslara bak kafam yarıldı "
"Boş konuşuyosun . Son cümlenden başka . Ablan nerde ? Yoksa gelmedi mi ? "
"Geldi geldi . Bak işte orda . POYRAZLA konuşuyooduu en sonn."
"Poyrazla mı ? Ulan Poyraazz . Neyse ben kaçar bıcırık "
"Bak yine !"
Eee nerde bu profosörler ? Birden Zehranın ordan bana el salladığını gördüm . Evet sınıfdaki en yakın arkadaşımdır kendisi . Onun da adı Zehra .
Yanına gittim . Diğerleride ordaydı. Onlarla da görüştüm .
Lafkadık biraz .
Sonra Ada geldi .