Hello Guyss 💕 i baaackk
HAHAHAA benden kurtulamadınız evet evet shidndld
İyi okumalaaağr İnşAllahBu akşam Leylayla bi kafede buluşucaktık . Ona Alimi ay Alim diyince şey oldu biraz gshjdkd her neyse işte daha onu anlatmadım .
Üstüme beyaz tişört ve kırmızı pantolon ve topuklu ayakkabılarımı giydim .
Saçımı açdım esasen açık severim ehehe ve küçük kırmızı çantamı alıb kırmızı rujumu hafif sürdüm vee sonumda evden çıktım.Leylayla her zaman gittiğimiz kafede buluşucaktık .
Çok uzakta değildi . Bu yüzden ayakla gitmeyi seviyoree.Ve kafeye vardığımda içerde Leylayı gördüm . Ama bu sefer çok kalabalıkdı .
Kapıdan girmeye çalıştım .
Ama o kadar kalabalıktı ki , geçemiyodum . Şeytan diyokii bas gaza ez geç aq dhjskdndBu varlıklarla mı uğraşıcam ?
Daldım içeriye Kiii iyi bok yemişim Valla afiyet olsun Fatımacığıım .
Pekii şaşırdık mı ? Tabii ki hayır gsidjdlBen içeriye dalmamla biriyle kafa kafaya çarpışmam bir oldu resmen .
Elimdeki çanta yere düştü tabii onunda kahvesi .Ama kafamı kaldırdığımda onu gördüm . Var yaa adam bi yakışıklıı.
Estağfurullah . Fatıma kendine gel aqKrinç oldunuz demi ? Bem aşkımızın böyle başlamasını istemem şahsen .
GrsnsldmBenim çantamı alıb bana verdi . Yüzüme biraz donup baktı .
Sonra ben içeri girdim Leylanın yanına.Onu üzgün gördüm. Aha noldu aceba . Taner bi şey demiş buna belli .
Yanına gelip oturdum.
Yanına oturduğum an bana bi mesaj geldi . Snapdan yine .
"Alim ?""Hı ?" Bunu diyen Leylaydı .
"Hiiç ya. Neyse sen söyle bakalım bıcırık noldu ne bu hüzün ?"
Telefonumu kapatıp masaya koydum." Bıcırık ?¿ neyse . Yaa Tanikom bana anonimlerden hoşlanmadığını yazdı . Ben bu işden vazgeçiyorum . En iyisi ne biliyo musun . Çıkıcam karşısına seni seviyorum. Benimle çıkarmısın dicem "
" Hee hee dersin canım kesin. Ama bunun için sana bi şey lazım . "
" Ne ?"
" Uyumak. Rüyalarında fln görürsün belki."
"Yiaa çok kötüsün hiç yardımcı olmuyosun"
"İ am bad guy " bu sözü seviyorum nsjsnssknd
Leyla oflayarak elindeki limonatadan bi yudum aldı .
Bana bi mesaj daha geldi. Yine snapdandi. Bakmak istedim ama Leyla bu haldeyken olmaz.
Eve dönünce bakarım artık.Finishh❤
Umarım sevmişsinizdiiğr. Muaah💋💋
Hadi Allaha emanet ✋