10.bölüm

36 9 111
                                    

Selamun Aleykuum 💕

Yeni bölüüm yıllar sonra...
Ahsndkndldjdm

Her neyse burayı geçin

Sabah kahvaltısı için aşağı indim . Annem ilk kez sofraya zeytin koymuşdu . Ve Menemen yapmıştıığ .

Yok yok bi şeyler oluyo .
Bu terslikte bi iş var .

Allahım bi hastalığım var ölüyorum da haberim mi yok .

Yoksa yıllar sonra bana evlatlık olduğumu mu anlatıcaklar. Fena olmazdı sjbsidhsjdnkd .

Yada zengin olduk haberim yok .

Kahvaltı yaptıktan sonra yukarı çıktım . Evleri temizledikten sonraysaa biraz dışarı çıkayım dedim kızlarla .

Ahahaha evet evet benim ;d

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ahahaha evet evet benim ;d

Bizi Ada toplamıştı .
Bu Berkde de ne buluyosa artık . Hiç gözüm tutmuyo o çoçuğu . Berk Adadan 1 yaş büyük . Ama çoçuk gibi davranıyo . Okulda çıkmadığı kız da yok resmen .

Bowling oynamaya gittik . Değişiklik olsun biraz. Ilk kez geliyoruz buraya kızlarla. Bundan 2 yıl önce anannemlerle gelmiştik o kadar .

Bu sırada bana bi mesaj geldi . Wp den .

05034... : Ooo bowling ha ? Bende severim .

Ben : Pardon da kimsin ?

05034... : Ya şu snapdaki adam işde ;)

Ben : Ne  ?¿ manyak mısın ? Telefonumu nerden buldun ?

05034... : Nç söylemem . Hem zaten adımı biliyosun . Okulumu da biliyosn.

Ben : Yoo . Okulunu bilmiyorumki .

05034... : aynı okulda okuyoruz . Artık biliyosun ;)

Ben :  şu göz kırpma şeysini neden atıp duruyon

05034... : Buna mı takdın ?zjsndkdnlc

Ben : Evet zoruna mı gitti koççum

Ne ?¿ hahsldjdkdj gerçekten mi ? Gerçekten koççum mu yazdın .

05034... yazıyor...

05034... çevrimiçi

05034... yazıyor...

Yok  ben bu rezilliğime yanıt vermesini bekleyemem Valla .

Birden Nurun koluma vurmasıyla kendime geldim . Kafamı döndüğümde tualette karşılaşdığım daha doğrusu karşıladığım çoçuğu gördüm . Yanında da 2 kişi .

"Fatımaaağ bak bak Berk de bowlinge gelmiiş . Yiaaa . Nereye gidiyorum beni takip ediyo sankii salakk "

Nur Ada'nın koluna vurdu .

" lan bakma öyle . Çoçuğu gözleriyle yiyecek . Hem namehrem o NAMEHREM "

Birden ayaklandılar .

"Eee kızlar ? Buraya doğru mu geliyolar bana mı öyle geliyo ? "

"Neeeğ ?? Berk mii ?? Size söylemiştim bu çoçuk bana düşüyoo ressmen "

"Dikkat et önce sen düşme de "

Bizim yanımıza geldiklerinde Nur başını eydi . Buda sanki efendimiz geldide önünde baş eyiyo gibi oldu  hshskdndkdnkf .

"Ne vardı ? "

"Hiiç bowling oynamaya geldik . Orda otur otur sıkıldık . Bowlingin tam önünde duruyosunuz . Baktık ki oynayacanız yok , gelelim dedik "

Sonra güldüler . Bak sinir oluyorum .
Ellerinin birini Adanın diğerini Nurun omuzuna koyarak çekil anlamında itti .
Gıcıık lan . Şimdi o elini bi yerlerine sokmak vardı ama "eniştemiz" diye bi şey demiyorum . Tabii bu durum Nur için geçerli mi bilmem .

Nur ellerini yumruk şeklinde sıktı ve kafasını kaldırdı . Oha kanka sakin ol .

"Hey ! Bana bak lanet olası namehrem ! Elsiz olmak istemiyosan o ellerini kontrol etmeği öyren ! Sen kimsin de bana dokunursun ha ?! Senin.."

Adayla ben hemen atladık . Eee birinim duruma müdahile etmesi gerekdi .

"Senin için bu hiç iyi olmaz dicektin demi ? Nur(!) Canım "

Kolundan tutup sakinleşdirdik .

"Ya pardon Berkciği.. yani Berk . Arkadaşımın kusuruna bakma lütfen "

Lütfen mi ? Yavşağa bak .

"Sorun değil olur öyle şeyler "

Diyen 2inci namalum çoçukdu .

Sonra ben kafamı gidelim dercesine Adaya işaret ettiğimde Ada :

"Ben biraz bowling oynicam canım . Beni bilirsin "

Evet seni bilirim ve bowlinge ilk kez gelmene rağmen bu oyunu bu kadar çok istemeen garip . Yok değil .

" A a bowling oynamayı sever misin ? "

Bunu diyen namalum . Şu tualette karşılaşdığım çoçuk hiç konuşmuyodu .

"Yaa evet . İnanır mısın hafta içi 5 gün buraya gelirim . Resmen hayat anlamım "

"Haa . Ben o kadar da sevmem . Çoçukca biraz "

Biz Nurla bi gülüyoruz bi gülüyoruz anlatamam .

Finishh❤

MUAH BYE BYE GENCLIK 👋

ALLAHA EMANEEĞT✋








Ateşböceği /YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin