9.bölüm

40 9 56
                                    

Aleykum hellö may diyə frends😂💕
Hawangi ?
Hsbsksbjs her neyse bu iyrenç girişi yapmak istemezdim pardon
Iyi okumalaar😌💖

Lan ellerim kırılaydıda yüzümü kapamasaydım . Bacağım sakatlansaydıda koşmasaydım . Ağzım abshbslrprkr tamm bu kadar beddua yeter .

Neyse ters psikoloji uygulicam . Belki yer

" yaa öylemii hem suçlu hem güçlü . Nç nç ayıp ayıp . Hadi hemen özür dileyip çık "

Allahım nolur salak olsunda yesinn 
Bu niye sırıtıyo . Yaa olmadı . İyice mal durumuna düştüm . 1 dakka ben niye hala burdayım yav .

"Ee..."

Konuşmasına izin vermeden lavobodan çıktım . Tabi aynaya bakmaya da fırsat olmadığı için çıkarken bi son kez aynaya bakmayıda unutmadım . Neyin kafasıysa artık .

Ben gelince Nur ve Ada heyecanlı bi şekilde bana bakıyolardı . Bende hemen yanlarına oturdum . Bu kafeye gelince yaşadığım ikinci rezillikdi . Noldu bana lanetlendim mi aq .

"Lan lavobo diye karşı restoranın lavobosına mı gittin nerde kaldın ?"

"Ya lekenin çıkması zor oldu "

Şimdi anlatırsam dillerinden düşemem Valla . Bide mal gerizekalı diye dalga geçerler pislikler .

"Neyse ne . Sen giderken neler oldu neleerr " 
bunu diyen Adaya sırıtarak konuşan Nurdu .
Ada göz devirdi .

"Sen gittikten sonra kafeye 3 kişi geldi. Veee onlardan biriyse şu salağınkıydı . Berk şeysi işte"

" Eee ? "

"Bunlar masalarına oturdu . Ben Adaya döndüğümde salak kendinden geçmişdi . Sonra ben garsonu çağırdım kolonya fln istedim kendine gelsin diye "

Bu sırada Ada Nurun koluna vurdu.

"Oha lan abartma orası öyle olmadı bi kere . Bunlar buraya oturdu . Hemde tam bizim masanın yanındaki masaya . Berki bi görsen 2dk da bir bana bakıp duruyodu "

Tabii bu sırada Nur Adanın sözünü kesdi.

"Ah hayalleeer ah hayatlaar . Sen öyle san . Bi kere garson kız tam arkandaydı . Onun gelmesini bekliyodular. O yüzden Berk 2dk da bir garsona bakıyodu"

"Bork oko dokkodo bor gorsono bokoyodo . Neyse sonra bunlardan biri ayağa kalkıp lavoboya doğru gitti . Biraz sonra Berklerde o tarafa gittiler ."

"Herhalde arka kapıdan gittiler"

Diyen bne

"E sonrada sen geldin "

Sonra kızlarla biraz gezdik . Daha sonrada eve gittik . Yorucu bi gündü benim için .
Ben Berkin bu kafeye geldiğini bilmiyodum . Bunu Ada bildi ya .
Bundan sonra kafenin önünde yatıp kalkar artık nshsosndçdkdm .

Finishh❤
Bu arada pardon kısa oluyo bazıları

Ama Bu xadar muah💋

Umarim sevmişsinizdir .
Hayde Allaha emanet✋✌

Ateşböceği /YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin