•~Prolog✏

1.8K 55 78
                                    

=Traileri eshte me siper. Faleminderit per leximin!

Ajo veshtroj ata sy te kafte friksues qe teper ja kallnin daten.
Veshtroj me kujdes ata sy per here te fundit dhe me kujdes mbylli syte e saj duke e lene veten te lire para atyre dy duarve qe i kishin rrethuar qafen e holle per te mos i lene me shenja jete.
Kembet qe me pare i kishte te shtrenguara tashme i kishte liruar teper duke i lene te lekundeshin pa komand sa majtas e djathtas.
Ndjeu dy duart e egersuara tja shtrengonin edhe me shume qafen. Ajo leshoj ne ajer duart e saj luftarake per te kuptuar se tashme per te nuk kishin shpres. Tashme ajo vajze ishte dorezuar e tera para fatit te panjohur.

"Nje dite do te vdes nga duart e tij. Atehere le te ndodh tani"mendoj per here te fundit duke u perpjekur te rrembente per nje sekond ajerin para se te kalbej ne dheun e zi te memes toke.

"Eh ti moj toke e mallkume
Me robt e hidhnume
Qe robi robin dun me coptue"-ato fjalet plot kuptim te shkruara ne ditarin sekret i erdhen nder mend. Ehh fjale plot kuptim mendja e art kish nxierrur ne pah qe njerezve boten e te erret ku jetonte, t'ja tregonte.

Duart qe shtrenguar ja mbanin fytin e bardh tashme ishin liruar. Trupi i saj i dobet dhe i holle ra ne toke me zhurme nderkohe qe merrte frym nga ai ajer i zverdhur e i renduar nga cigarja mizore qe qarkullonte pa leje ne dhomen e saj.
Preku me doren e bute qafen e skuqur dhe duke hapur me veshtiresi syt e mbushur me fryte lotes vuri re silueten e nje burri me barkun e shendosh qe largohej nga dhoma e erret.

Kolliti me zhurm dhe me temthat e dores shtrenguar qendroj e permbysur ne parketin gjysme te rregullt te asaj dhome.
Lotet i dolen permes bebeve te syrit.

Ndjeu gjakun e ngrohte i cili i rridhte nga pas koke dhe shtrengoj syte nga dhimbja qe i ishte ngjitur nga pas.
Pa gishterinjt e mbushura me gerricje fatkeqesie dhe duke marrur fryme thelle mori forc te ngrihej nga ajo pjese parketi me dru te fresket lisi.

Ne stomak dicka filloj t'i ziente. Vendosi doren mbi barkun e thate dhe nxorri nga goja nje topth gjaku te mbeshtjellur mire nga mikrobet njerezore qe trupi yne permban.
Mbylli syt e friksuar nga ajo qe nxorri. Mori frym thelle dhe beri hapin e pare me kembet e pikturuara nga gjaku te cilat dridheshin nga tere ajo traum qe kish marr.

Duke u mbajtur me kujdes ne murin e bardh eci me vendosmeri para banjes pa dere.
Degjoj zhurmat e mbytura te nje ulurime qe vinte nga dhoma ngjitur dhe qau me lot kur ndjeu nje te shtene arme qe i dha fund jetes se nje vajze tjeter.

Me parakrahun e saj fshiu hunden e mbushur me gjak dhe duke ndezur driten shpresedhenese u fut ne banjen e vogel per te hequr tere ato njolla gjaku qe i rendonin trupit e rrobave te saj.

Duke hequr rrobat nje nga nje futet ne dushin e nxehte e disifektues te shpirtit te plagosur.
Ndjen plaget e vogla te mbushen me ujin e nxehte dhe dhimbjen e madhe qe pluskonin ne shpirtin e bisht te saj.
Lotet topolak rreshqasin embel ne fytyren e prere. Ata u perzien me ujin e embel e te ngjyrosur ne te kuqen e lehte ne menyre qe te humbasin veten e tyre ne nje lufte mes te embles dhe te kripures.

Ador mban syte e hapur e friksuar se mos njerku i saj do t'i futej ne dhome. Dereza e banjes nuk ekziston, ate e mbulon vetem nje copez perdeje e ndar pergjysme.
Lemon floket e saj te kafte me nje copez sapuni "Dove" per t'i shkumuar e t'i pastruar.
Kruan skalpin e pergjakur nga ajo "lufte" dhe duke e shplare me kujdes e imtesi floket del nga dushi duke u mbuluar e tera me nje peshqire te bardh. Rrethon floket me peshqirin e vogel verdhacuk dhe del nga banja duke fikur driten per tu veshur nen erresiren e murtajshme e nen dritezen e dobet te henes.

Me kujdes rremben fustanin e arnuar rreth e qart e te qepur mire me copeza te vogla katrore me ngjyra te ndryshme.
E vesh siper lekures se bardh e te nxire dhe shtrihet ne krevatin prej kashte me shpresen se ndokush do ta shpetoj nje dite... Ndoshta nje dite do ta ndahej nga ajo jete e keqe ku jetonte dhe do te ndihej e lire qe te fluturonte.

Inside Love✔Where stories live. Discover now