Bölüm 1.

4 1 0
                                    


Sabah alarm'in sesiyle gozlerimi açdim. Yataktan kalkip lavaboya gittim. Gunluk rutin işlerimi yapip okul farmami giydim ve çantami alip aşağiya indim. Babam kahvalti yapiyordu.

E-gunaydin babacim

B-sanada gunaydi guzel kizim. Geç otur kahvaltini yap. Sonra şoför seni okula biraksin

E-baba bu gun okula yuruyerek gitmek istiyorum. Hava alicam biraz

B- tamam güzel kizim nasil istersen. Ama çabuk ol okula geç kalma.

E- baba?

B-efendim kizim

E - prensim ne zaman geliyor?

B- bilmiyorum. Bi kaç gune koreye gelicekmiş. Oradaki işleri yoluna koymasi gerek.

E- anladim. Hadi hoşcakal.

Deyip cevap vermesini beklemeden evden çikdim. Zaten alişik benim bu tavirlarima. Allahtan bi kaç gune prensim geliyor. Kulakluklarimi takarak okula doğru yurudum. Yolu geçerken az kalsin araba çarpiyordu fakat birisinin kolumdan çekmesiyle son anda kurtuldum.

X-Dikkatli olun.

E-Teşekkur ederim.

Deyip okula gitmeye devam ettim.  Okulun bahçesine girdiğimde Hazal koşarak yanima geldi.

H-naber canim.

E-iyiyim senden.

H- bende iyiyim. Duydunmu yeni hoca geliyor. Çok yakisikli diyolar. Her kes onu bekliyor.

E- kizim bana ne. Biliyorsun öyle şeyleri pek sevmem. Alt tarafi bi hoca. Neyse ne bu gun çikişda bi şeylerler yapalimmi?

H- olur zaten bu gun boşum. Ben de ne yapsam diyodum. Kafeye filan gideriz.

Boyle konuşarak sinifa çokdan varmişdik bile. En arka siraya geçip çantami siraya birakdim. Okulda pek arkadaşim yok. Çunki sinirli olduğum için benden korkuyorlar. Sirama geçip yeni hocamizin gelmesini bekledim. Sonunda geldi. Doğruya doğru yakisikli adam ama..

Benim gözüm onun ardindan sinifa girene kaydi. Bu Markdi. Hiç duşunmeden hemen yanina koşdum ve kucağina atladim.

M-prenses. Çok buyumuşsun.

E-Yah. Benimle dalga geçme. Seni çok ozledim.

Her kes bize bakiyordu ama ben aldiriş etmedim.

Öğretmen(ö)- öğrenci yerine geç.

E-tamammm

Oflayarak Mark'dan ayrilip sirama geçdim. Hazali yanimdan postalayip Mark'a yanima gelmesini işaret ettim. Kendisini tanitip yanima geldi. Sonra öğretmen kendini tanitmaya başladi.

Ö-çocuklar ben yeni sinif öğretmeniniz Tea Min. Yanı sıra matematik öğretmeniyim. Bu benim ilk yilim. Umarim iyi anlaşiriz. Şimdi herkes kendini sirayla tanitsin.

Her kes kendini tanitdikdan sonra sira bana gelmişdi.

E- ben Eda

Deyip yerime oturdum. Öğretmen güldü. Neden gülüyor bu salak.

T.M- çok güzel tanittin kendini Eda.

X-hocam o hep boyledir. Konuşmayi pek sevmez

E- sana ne lan benim konuşmamdan. Sana soran oldumu

T.M-tamam çocuklar. Bu gun okulun ilk gunu olduğu için ders çalişmiycaz.

Neyse tum dersler ilk gun olduğu için boş geçdi. Ders çikişi Hazal ve Mark'la bi kafeye gidip eskilerden filan konuşduk. Mark hiç değişmemişdi. Amerikada neler yapdiği falan filan derken akşam olmuşdu. Hepimiz vedalaşip evlerimize dağildik. Eve girdiğim gibi kendi odama girip guzel bi duş aldim. Sonra pijamalarimi giyip uyumaya çalişdim. Dediğim gibi sadece çalişdim. Bu gun gelen hoca çok sinirli biri. Onunla anlaşicağimi pek sanmiyorum. Mark da bugun geldi. Prensim de gelseydi her sey çok guzel ola bilirdi.  Sonra guzelce uyudum.

○●○●○●○

Sabah yine alarmin sesiyle uyandim. Neden her sabah bu alarma sövmem gerek hiç anlamiyorum. Kalkip rutin işlerimi hall etdim ve aşağiya indim. Babam evde yokdu ama mutfaktan sesler geliyordu. Çok beklemeyip mutfağa girdim. Mark bize gelmiş ve bana sofra hazirliyor. Hemen gidip sirtina atladim

M- gunaydin prenses. Iyi uyudun mu bakalim

E -hihi. Senin ne işin var burada?

M-seni almaya geldim ama baban beni eve salip gitti. Bende sana kehvalti hazirlayayim dedim

E-tamam teşekkur ederim

Sohbet ederek kahvaltimizi yapdik. Sonra sofrayi toparlayip evden çikdik. Yol boyu hiç susmadan okula gittik. Okulun bahçesinden geçdiğimizde hoca tam karşimizda sinirli bi şekilde bize bakiyordu.

 M-buna noldu? Ilk guden sinir kupune dondu. Yazik

Bu sozune omuz silkip yolumuza devam ettik. Neden bize oyle bakiyor? Acaba bi şeymi yapdik? Dun Mark'in boynuna atladiğimda da boyleydi. Bunlari duşunurken sinifa girmişdik bile. Siramiza geçip oturduk. Mark da yanima oturduğunda kolundan tutup kendime çekdim ve başimi omzuna koyup uyudum.

○●○●○●○●○●○●

Birisi bana sesleniyordu. Ah sesi o kadar guzeldi ki. Hic uyanmayip dinleye bilirdim. Gozumu yavaşca açip kim olduğuna bakdim.Gozumu açdiğimda gulen bi Mark'la karşilaşdim. Takmayarak gozumu yumup uykuma kaldiğim yerden devam ettim.

M- prenses boyle olmadi ama. 2 dersdir uyuyorsun ve ben açikdim

E-o kadar oldumu ya. Hem sen beni neden uyandirmadin salak. Gidip karnini doyursaydin ya

M- kiyamadim. Çok guzel uyuyordun

E- hmm ola bilir. O zaman hadi birlikde kantine inelim. Bir şeyler yeriz

Başiyla beni onaylayip ayağa kalkdi. Ben de kalkip onun koluna girdim ve gulerek kantine indik. Ikimiz de çilekli sut ve çikolatali kek aldik. Sonra geçip boş masaya oturduk. O an gozum yine hocaya takildi. Bu adamin derdi neydi tanri  aşkina. Neden bizi gorduğunde boyle sinir kupune donuyordu. Yaninda beden hocamiz vardi.

M- prenses. Beni dinlemiyormusun sen? Nereye bakiyorsun?

E- bu hocanin bizimle derdi ne? Ilk gunden beri bizi her gorduğunde sinir kupune donuyor

M-bilmem. Acaba yalniş bişeymi yaptik

E-dur şimdi karin ağrisi neymiş öğrenicez

Deyip ayağa kalkdim. Mark hemen bileğimden tutup engelledi ama takanmi var. Bileğimi kurtarip hocanin yanina gittim.

T.M- bi sorun mu var Eda?

E- hocam onu size sormali. 2 gundur Markla beni gorunce sinirleniyorsunuz. Biz yalniş bişeymi yaptik?

T.M- sinirlendiyim felan yok bunu nereden çikardin?

E-ben çikarmiyorum. Ben değil bi başkasi bile gorse ayni şeyi duşunur

M- prenses sakin ol. Hadi gidelim. Kusura bakmayin hocam

E- o zaman prensim beni nereye goturucek

Diye kulağina fisildadim. Hoca filan umrumda değildi.

M- hmm prensesimi şatosuna gotursem.

E- çok saçma oldu. Sahile hiç hayir demem. Anlaşdiksa akşam sahile gidelim

M- tamam. Saat kaçda?

E- hmm. Saat 00:30'da.

M- bana uyar.

Hocaya donup bakdim yine sinirliydi

E- eee hocam bakin yine sinirlisiniz. Bi de inkar ediyorsunuz. Neyse sağolun hocam

Deyip Markin elinden tutup kantinden çikdik. Son dersde Markla okuldan çikdik. Yolda yuruyorduk. Arkadan birisi seslendi. Arkami donduğumde şaşirmişdim açikçasi. Bunun burada ne işi vardi? Neden bizim arkamizca gelmişdi? Ve en önemlisi neden bana seslendi? Okulda yetmiyormuş gibi. Bu suallar aklimi kurcalarke yanimiza kadar gelip dayandi. Bu ...








Aci Aşk♧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin