Ayağimin kaymasiyla uçurumdan duşuyordum. Dediğim gibi dusuyordum ama Mark hemen elimden yakalayip beni tuttu. Şimdi derseniz uçurumdan aşaği sarkiyorum.
M-Eda elimi siki tut. Seni kurtaricam. Korkma Eda ben burdayim. Sana bir şey olmasina izin vermiycem..
Deyip beni yukari çekmeye başladi.
E-Ama ben kurtulmak istemiyorum. Artik yaşamak istemiyorum. Bence boylesi her kes için en iyisi. Hep benim yanimda olduğun için teşekkur ederim. Kendine iyi bak. Hoşcakal Mark.....
M-EDA HAYIR! BUNU BANA YAPA.. EDAAA..
Lafini bolen benim elini birakmamdi. Artik tamamen uçurumdan düşdüm Markin sesi kulağimda yankilaniyordu.
M-EDAAA... BUNU BANA YAPAMAZSIN. EDA SES VER. EDAA NOLUR....
Yavaşca gozlerim kapandi. Ve ben karanliğa haps oldum....
->Mark
Eda elimi birakip kendini uçurumdan atti. Ne kadar bağirsamda ses vermedi. Bende gemen ambulans falan çağirdim. Çok geçmeden neredeyse 30 dakika sonra geldiler. Edayi alip goturduler, bende peşlerinden gittim. Hastaneye vardiğimda Eda'i ameliyyata almişlardi. Bende Ali'e ve babasina haber vermek adina Ali'i aradim.
Ali araniyor...
A-alo. Mark nasilsin?
-A_Ali Eda
A-Sesin neden oyle geliyor? Hem Eda'ya nolmuş? Konuşsana...
-Ali Eda kendini uçurumdan atti. Şimdi ameliyyata aldilar. Hemen seul hastanesine gelmelisiniz.(boyle bi hastane varmi pek emin değilim.)
○●○●○●○●
Ameliyyat başlayali saatler oldu. Fakat hala doktor çikmadi. Aliler de ben aradikdan hemen sonra geldiler. Ve perişan haldeler. Hazal, Eun Bi ve Eun Woo da geldiler. Ve şu an perişan haldeler. Geldiklerinde Ali hemen yanima gelip neler olduğunu sordu. Bende her şeyi en başdan anlattim.
○●○●○●○●○
Ameliyyat başlayali neredeyse 8 saat oldu. Neden bu kadar çok suruyor ki? Acaba bi sorunmu var. Ah sonunda doktor çikdi. Hemen yanina koşdum. Her kes de benim gibi.
-Doktor bey Eda'in durumu nasil?
A-Kardeşim iyi değilmi?
D-ameliyyat çok zor geçdi. Ak ciyeri hasar almiş, kolun da ve bacağinda kiriklar var, buraya geldiğinde iç kanamasi da vardi ve bunu durdurmak da epey zorlandik. Ama yinede ameliyyat başarili geçdi. Bize sadece uyanmasini beklemek kaldi...
-peki ne zaman uyanir?
D-onu bilemeyiz. Bu hastamiza bağli.
Doktor bunlari soyleyip gitti. Ne yani Eda hiç uyanmaya da bilir mi şimdi.
○●○●○●○●
1 hafta sonra
->Mark
1 haftadir Eda hala uyanmadi. Elimden hiç bir şey gelmiyor. Sadece onu camin arkasindan izleye biliyorum o kadar. Eda uyan canim nolursun uyan. Ben sensiz yaşayamam. Senin sesini duymadan, o eşsiz gülüşünü görmeden yapamam. Lutfen bana hayatimi, nefesimi geri ver. Lutfen uyan Eda.
○●○●○●○●○●○
3 hafta sonra.
1 aydir Eda uyuyor. Hala gozlerini açmadi. Ben de Alileri eve yolladim. Birden içerden sesler gelmeye başladi. Camdan bakdiğimda kalp ritmi yok oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aci Aşk♧
Novela JuvenilÖğrenci öğretmen aşkıyla başlıyor hikaye. Sonralar neler olucak.......