E- geldin
Dedim ve koşarak boynuna atladim. Bi anda ayağim yerden kesildi ve donmeye başladim.
A- guzelim nasilsin?
Deyip alnima öpücük kondurdu.
E- iyiyim prensim sen nasilsin? Beni hiç özlemedin galiba.
A- bitanem akşam konuştuk daha. Niye boyle yapiyorsun. Hem seni ne kadar çok sevdiğimi de biliyorsun. Hadi uzme prensini
E-(guldum)ben ne zaman prensimi uzdum bakayim. Ama seni çok ozledim ya. Neden bu kadar geç geldin. Gerçi ben demesem gelesin yoktuda
A- bunlari akşam konuşsak. Malum gece uzun. Hem bu gun seninle uyucam
E- sadece bu gecemi? Bence her gun benimle uyu. Seni birakmak gibi bi niyetim yok hayatim
Hocam arkamizda bizi dinliyormuş. Donduğumde dokunsan alicak gibiydi. Neden acaba?
A- evemi gidelim yoksa başka şeyler yapmak istersin
E-hmm. Bi duşunelim. Bu gun yorgunsunuzdur prensim en iyisi şatomuza gidelim ve bi guzel dinlenelim. Sonra çift kiyafetleri alalim
A-her şey tamam ama çift kiyafetleri hayir.
Hemen başimi eyip dudağimi buzdum. Abim olduğundan erkek arkadaşa ihtiyaç duymuyordum.
A- ama boyle yapma tatlim. Biliyosun oldum olasi oyle şeyleri sevmem. Prensesim. Guzelim. Bitanem. Hayatim. Ama benimle konuşursan belki duşune bilirim.
Yuzume yayilan gulumsemeyle gozunun içine bakdim. Hizlica iki yanağina da opucuk kondudum ve arkami donup bi kiza seslendim.
E- hey bi bakarmisin?
X-efendim Eda.
E- benim sinifima git çantami al ve Hazala Edanin prensi geldi onunla eve gidiyor de.
X- tamam
Abime donduğumde bana şaşkinca bakiyordu
E- noldu prensime. Neden boyle?
A- Eda sen mafyamisin guzelim. Neden insanlara boyle davraniyorsun!
Omuz silkmekle yetindim. Benmi dedim benim dediğimi yap. Itiraz etseydi. Ama tabi ederse sonunda dovuleceğini çok iyi biliyor. Kiz çantami getirdiğinde arabaya doğru ilerledik.
A- canim öğretmenine hoşcakal demiycekmisin
Hocamin karşisinda eğilip abimin açdiği kapiya bakdim. Sonra geçip arabaya oturdum. Eve geldiğimizde ailecek kahvalti ettik. Sonra guzelce sohbet etmeye başladik.
B-kizim senin ozel dersi ayarladim. Kendi matematik öğretmeninle konuşdum. Sana özel ders geçecek. Yarin okuldan 1 saat once gelip özel ders vericek sonra okula gidiceksiniz. Yarindan itibaren buraya gelicek yani. Erkenden kalkarsin.
Babami onaylayip abimle odama çikdim. Abim çocuklukda kiyafetle uyumazdi. Sadece şort giyiyip yatağa girdi. Bende kisa şort takimimi giyip abimin kucağina girdim. Bir birimize sikica sarilip uyuduk.
○●○●○●○●
->Tea Min
Sabah erkenden kalkip Edalarin evine doğru gittim. Qaliba erkek arkadaşi vardi. Dun o adamla konuşduklarindan o anlaşiliyor. Bebeğim, hayatim, guzelim, prensesim falan filan. Akşam birlikde uyicaklarmiş falan. Kalbim çok kotu kirildi. Sevgilisi demese beni unutmusdu. Eve vardiğimda zili çaldim. Hizmetli açmişti kapiyi.
B-merhaba Eda evdemi?
H-evet efendim. Kendisi şuan uyuyor. Ben haber vereyim.
B-gerek yok ben hazirliklara başlayayim o zamana kadar uyanir her halde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aci Aşk♧
Ficțiune adolescențiÖğrenci öğretmen aşkıyla başlıyor hikaye. Sonralar neler olucak.......