Arayan tabiki Gunwoo'du. Ne istiyor yine allahin cezasi. Çok düşünmeden telefonu açdim. Ama kisik sesle konuşdum.
E~ Yine ne var allahin cezasi.
G.W~Bende seni özledim hayatim. Hadi çik kapiya seni bekliyorum.
E~Boşuna bekleme evde değilim.
G.W~Biliyorum. Hocanin evinin onundeyim. Çik yoksa..
E~Bekle geliyorum hemen.
Telefonu kapatip hocaya döndüm.
E~Hocam çok acil işim çikdi. Gitmeliyim
T.M~Olmaz
E~Neden ?
T.M~Abin ben gelene kadar hiç bi yere birakma dedi.
E~Ha omu abim aradi ve geç geliceğini dedi. Onun için bana müsade. Hoşcakalin hocam.
T.M~Ne hocaymiş be.kiz arkadaşim oludunda bikmadin hocadan.
E~tamam o zaman hoşcakal.
Yanindan geçip evden çikdim. Gunwoo yol diğer tarafindaydi. Yoluma devam ettim. Acaba yine ne yapicakdi. O da benim peşimden geliyodu. Boş bi sokağa geçdim.
E ~Seni dinliyorum. Ne söyliceksen söyle de eve gideyim.
Bana yakinlaşip etrafimda dönerek konuşmaya başladi.
G.W~Hiç değişmemişsin. Eski Eda'in yine. Ama sana demişdim. Artik çok geç. Senden asla vaz geçmedim.
E~Bunu beni aldatmadan önce düşünücekdin. Beni aldatmamiş olsaydin hala birlikde olurduk.
G.W~Ben senden özür diledim. Hemde kaç kere. Ama sen ne yapdin. Beni terk ettin.
E ~Özrün gerçeği değişemez. Ben sana demişdim yalani affetmem diye. Sen bunu bile bile yalan söyledin.
Birden ağzima tutulan mendille gözlerim kapandi.
->Ali
Eda'ı öğretmeninin evine brakip şirkete gittim. Işlerimi bitirdikden sonra Eda'ı almaya gittim. Zile basip kapiyi açmalarini bekledim. Çok geçmeden hoca kapiyi açdi.
A-Merhaba hocam Eda'ı almaya geldim.
Hoca(h)-Eda gitti.
A-Nasil yani gitti. Size ben gelene kadar gitmesine izin vermeyin dedim.
H-Bana abim aradi işi varmiş. Onun için geç gelicek dedi ve gitti.
Hemen Eda'ı aradim. Sesi evden geliyordu. Hocanin yanindan geçip sesin geldiği yere gittim. Çok güzel telefonu burada birakmiş. Hemen açip son aramalara bakdim. Lanet olsun. Son kez Gunwoo aramiş. Sinirle telefonu yere attim.
A-Seni yakaliycam p*ç. Seni doğduğuna pişman edicem.
H-Ne oluyor? Bana da söylermisin?
Hocaya hiç bi şey demeden çikip gittim. Onu nereden bulacakdim ben. Polis. Polise gidip her şeyi anlattim.
->Eda
Yavaş yavaş gözümü açdim. Neredeydim ben. Nerdeyim ben. Kapi açilinca kapiya bakdim. Gelen Gunwoo'du.
E- Neredeyim lan ben?
G.W-Sana böyle konuşmak yakişiyormu hiç
E-Nerdeyim ben?
G.W-Benim evimdesin hayatim. 1 hafta sonra yurt dişina gidicez.
E-Ben hiçbi yere gelmiycem.
G.W-Görücez güzelim. Hadi yemeğini ye. O kadar hazirladim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aci Aşk♧
Teen FictionÖğrenci öğretmen aşkıyla başlıyor hikaye. Sonralar neler olucak.......