->Ali
Eda Hazali çağiracaği sirada yere yiğildi. Ne kadar çalişsamda uyandiramadim. Hemen kuçağima alip doktoruna goturdum. Çunki Eda onceler de kavga ettikden sonra bayilirdi. Nedenini bilmiyorum ama kavga ettiğinde gözü hiç bi şeyi görmez. Ama sonrasinda pişman olur. Mert de yanimda oturuyordu. Hastaneye vardiğimiz gibi koşarak Edayi kucağima aldim ve hastaneye girdim. Sedye isteyip Eda'yi sedyeye yatirdim. Doktoru gelip Edayi götürdü. Ah be güzelim. Bunu neden kendine yapiyorsun.
○●○●○●○●○●○●
30 DAKIKA SONRA
30 dakikadir doktorun odadan çikmasini bekliyoruz. Sonunda.
D- Eda şimdilik iyi. Fakat ilaçlarini kullanmazsa sinir krizi geçirerek öle bilir. Bu kiz çok inat. Napin edin ikna edin onu. Yoksa kurtaramayiz.
A- teşekkür ederim.
Doktor gittikden sonra duşunmeye başladim. Ona ilaçlarini nasil içire bilirim ki.
->Tea Min
O adamin Eda'in abisi olduğuna mi sevineyim yoksa Eda'in bayildiğina mi uzuleyim. Ama her şeye rağmen çok mutluyum. Eda'in böyle adam dövdüğünü ilk kez görüyorum. Hastaliği olduğunu da bilmiyordum. Acaba daha bu kiz hakkinda neler öğrenicem. Eda bayildiğinda abisi alip hastaneye götürdü. Bende Hazali alip hastaneye gittim. Şimdi uyanmasini bekliyoruz.
->Eda
Gözümü açdiğimda beyaz tavana bakdim öylece. Sonra biraz dikleşip etrafima bakdim. Abim sandalyede uyukluyordu. Hazal o da uyuyordu. Birden kapi açildiğinda bakişlarimi kapiya yönlendirdim. Hoca içeri girdiği gibi soluğu yanimda buldu.
T.M-Eda iyimisin?
E-ŞŞŞ. Hocam uyuyorlar görmüyorsunuz? Biraz sessiz olun. Ayrica ben qayet iyiyim.
Abim yavaşca gözlerini açip yüzüme bakdi. Qaliba anlamaya çalişiyordu. Böyle olunca çok tatli oluyor.
E- Ya öyle bakma çok tatli oluyorsun.
Abim qaliba her şeyi yeni anliyor ki sonunda konuşdu.
A- Eda iyimisin güzelim?
E- Gördüğün gibi kötüyüm. Ah..
A- Neyin var? Noldu?
Abim baya telaşlanmişdi. Olsun o kadar.
E- Akşam benimle uyicağina söz ver iyleşiyim. Ah..
A- Söz. Söz. Dur bi dakika. Bana oyun oynadin
E- Ha şunu bileydin. Ama artik söz verdin. Benle uyican.
A-Zaten kendi odamda uyumama izin vermiyosun ki.
E -Mert nerede? En son bizimleydi.
A-Mert şirkete gitti. Eda'in bana kahve sözü oldu dedi ve gitti.
E- olur bi gün şirkete gelirim. Abi hadi eve gidelim.
A-tamam doktor son kez baksin gidelim.
Doktor filan geldi son kontrolleri yapip gitti. Bende hocayla filan vedalaşip abimle eve gittik. Çok yorgundum. Onun için güzel bi duş alip yatağima girdim. Abimde gelip yanima yatti. Ona sikica sarilip uyudum.
●○●○●○●○●○
Sabah gün işiklariyla uyandim. Abim yanimda yokdu. Bende kalkip rutin işlerimi hall etdim ve hazirlanip aşağiya indim. Abim sofrayi hazirliyordu.
E-Günaydi abi nasilsin?
A-Beni boş ver sen nasilsin?
E-Çok iyi.
Kahvaltimizi yapdikdan sonra abimi şirkete çağirdiklari için gitti. Bu gün okul da yok. Çok canim sikiliyor. Bende şirkete gideyim. Abimin işi bittikden sonra da biraz dolaşiriz.
○●○●○●○●○●
Şirkete vardiğimda hiç düşünmeden içeri geçdim. Çantamdan telefonumu almak istiyordum fakat birinin bana çarpmasiyla yere düşdüm. Sinirle bağirmaya başladim.
E-Körmüsün. Ah..
Qaliba ayağimi burkmuşdum. Çok fena aciyordu. Başimi kaldirip bunu yapan dengesize bakdim. Bu Mert'di.
M-Kusura bakma. Dalmişim.
E-Sorun değil. Sinirlendiğim içi ah..
M-Noldu?
E-Qaliba ayağimi burkdum
Dememle havalanmam bir oldu. Mert beni kucağina alip asansöre doğru gitmeye başladi.
E-Napiyorsun? Her kes bize bakiyor.
M-Yanliş bi şey yapdiğimi düşünmüyorum.
Mert beni odasina getirip koltuğa oturtdu. Sonrada odandan çikip gitti. Ne sorunu var bu dengesizin? Beni buraya birakip nereye gitti? Derken kapi açildi ve Mert elinde buz torbasiyla yanima geldi. Buz torbasini ayağima koyup diğer koltuğa oturdu.
M-Sen buralara gelmezdin. Bi sorun mu var?
E-Hayir. Sadece bu gun okul yokdu abimde buraya gelince evde sikildim. Bende buraya geleyim dedim.
Anladim anlaminda kafa salladi. Biraz sohbet etdik.
->Mert
O gün Ali'in kiz kardeşinden çok etkilendim. Hem guzel, hem de cesur. Ali'ye hiç benzemiyor. Ama bunlara son vermem gerekdi. Çunki o kiz Ali'in kiz kardeşi. Bu gün şirketten çikarken de karşilaşdik. Fakat kiza çarpmasam iyi olurdu ama. Ayağini burkduğu için kucağima alip odama götürdüm. Sonra buz torbasi alip ayağina koydum. Güzelce sohbet ettik. Ayaği iyi olduğunda artik gitmek istediğini söyledi. Bende uzatmayip kapiya kadar eşlik ettim. Çok güzel, akilli ve tatli bi kiz. Keşke Ali'in kardeşi olmasaydi.
->Eda
Mert'le sohbet ederken saatin nasil geçdiğini anlamadim bile. Çok iyi bi arkadaş. Ama geç olduğu için eve gittim. Abim gelmemişdi. Bende koltuğa oturup Hazal'i aradim.
Hazal😴 araniyor..
H-Efendim Eda.
E-Evdemisin?
H-Evet. Bi sorun mu var?
E-Bize gelsene. Hem bu gece bizde kalirsin.
H-Tamam. Gelirim
E-Bekliyorum
Telefonu kapatip koltuğa yattim. Çok canim sikiliyordu.
○●○●○●○●○●
2 saat sonra.
2 saatdir Hazal'i bekliyorum. Abim geldi ve yorgu olduğu için uyumaya gitti. Ha sonunda. Kapi çalinca koşarak açmaya gittim.
E-Nerede kaldin be kizim.
H-Geldim işde.
E-Iyimisin. Bi sorun yok dimi?
H-Tabiki bi sorun yok. Burada kalicam ve yolda abur cubur alayim dedim. Onun için gecikdim. Ali nerede?
E-Iyi yapmişsin. Abim uyuyor.
H-Tuh ya. Yine kaçirdik çocuğu.
Hazal'la salona geçip koltuğa oturduk. Aksiyon filmi açip abur cuburlari yemeye başladik. Bazi yerlerde guluyor, bazi yerlerde sinirleniyorduk. Boylece filmi bitirdik. Biraz dedikodu yapalim dedik ama sadece dedik. Kapi çalinca lafimiz yarida kaldi. Bu kimdi bu saatde. Başka hiç kimse gelmiycekdi ki.
H-Birimi gelicekdi Eda?
E-Hayir. Bende bilmiyorum ki. Sadece sen gelicekdin. Sende buradaysan bu kim. Hemde bu saatde.
Evet saat gece 02:47'di. Ve bu saatde birisi gelmişdi. Bu ne kadar normaldi ki. Çok düşünmek istemedim.
H-Napicaksin?
E-Gidip kim olduğuna bakicam tabi ki. Sen burada bekle.
Cevap vermesini beklemeden salondan çikdim. Kapinin yanina vardiğimda derin bi nefes alip kapiyi açtim. Bunun burada ne işi vardi. Neden geldi ki? Hayatimi mahv ettiği yetmedimi?....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aci Aşk♧
Teen FictionÖğrenci öğretmen aşkıyla başlıyor hikaye. Sonralar neler olucak.......