ep.20______[선원 달🌙💎]

1K 118 14
                                    

~Altı ay önce~

Kız okul çıkışı binada kimsenin kalmadığına emin olduktan sonra gizlice sınıfa girdi ve alt sınıflara zorbalık yaparken birçok kez görmüş olduğu kızın sırasına bir not bıraktı.
Bunu daha önce bir kez yapmıştı ve başarılı olmuştu. Hiçbir zaman bir haksızlık gördüğünde adaleti sağlayacak cesareti olmamıştı. Bu yüzden anonim bir kahraman olmaya karar vermişti. Böylece kendisi de zarar görmeyecekti ve vicdanı da rahat olacaktı.
Kız notu bırakırken son bir kez etrafına bakındı. O an öğretmenler masasının altında küçük bir hareketlilik fark etti. Aniden sıack basarken  miğde bulantısını bastırmaya çalıştı. Fakat nafileydi...yakalanmıştı bile.
Masanın altındaki çocuk yavaşça ayağa kalktı ve kıza hayranlıkla bakarak eğildi.

-S..sen o sun değil mi...Markları şikayet eden sensin...?

Kız şaşkınlıkla karşısındaki çocuğa baktı...çocuktan şeytani bir kahkaha ya da tehdit bekliyordu bu yüzden karşılaştığı kişinin fan boyluk yapıyor olması onu oldukça rahatlatmıştı.
Çocuk  hafifçe eğilip kıza  saygıyla elini uzatınca  açıklama yapmadan edemedi.

- Yaa...o kadar da abartılacak bir şey değil...sadece direkt olarak şikayet etmeye korktuğum için işimi notlarla görüyorum...

Jisung aniden ciddileşti ve konuştu.

"Yaptığın şeye gerçekten saygı duyuyorum...ortaokulda bu tür zorvalıklara çok maruz kaldım...ama bana yardım eden kimse olmadı..sırrını saklayacağım..merak etme..."

Jisung duygusal konuşmasıyla Sai'yi etkilerken tekrar ciddiyetini bozdu ve dizlerinin üstünde kıza yalvardı.

"Lütfenn...yalvarıyorum...sana yardım etmeme izin ver...en azından..Arkadaş olalım...Jisung Benn!!"

Oğlan heyecanla tüküre tüküre konuşurken kız onun bu hevesli hallerine kahkaha atmadan edemedi.

"Ben de Sai Harumi...tanıştığıma memnun oldum Jisung...iyi geçinelim..."

🌙s a i l o r m o o n🌙|Hyunjin{StrayKids}✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin