#2

1.3K 14 1
                                    

Hikayede bir sorun oldu  1 yazan  bölümü okuyup tekrar 2 den devam edebilirsiniz
Medya:mevâ
      Manyakmıydı bu adam .o manyaksa ben ondan daha fazla manyağım.
-tabi benim gibi bir güzelliği kim kaçırmak istemezki dimi
       Adamın karşımda afalladığını görünce bir kahkaha patlatı verdim. Neydi bu kadar komik bilmiyorum ama moraran yüzü , çok komikti.
O sırada annemin sesiyle bakışlarımı , anneme deydirdim.
-kızım napıyorsun yerde.
  Gözlerimi devirerek anneme baktım ve konuşmaya başladım.
-ana aha bu hödük beni kucağından bir çuval gibi attı , canım çok acıdı ya. Sonra dedim nerdeyim seni kaçırdım dedi .
     Annem manasız manasız bana bakarken bianda bakışlarını karşımda ki adama çevirďi.
-hazar oğlum ne der bizim deli kız.
Adam şaşķınca bana bakıyordu , tabiki onu ispiyonlicaktim, çünkü  ben  annemin şımarık  ruhen hiç  büyümemiş kızıyım .
-ya yenge boş ver onu yere attım beni korkuttu , olmayan beynide sulanmış belliki.
Ne demişti olmayan beyinmi annemin kahkahalarıyla iyice sinirlenmiştim.
-Anne odam nerde .
      Gülmekten kekeleyerek konuşmaya başladı. Anladığım en  üst
katta  oluşuymuş. Sinirle en üst
kata çıktığımda valizimi yolun ortasında  görmeyi beklemiyodum . İnsan bunu bir odaya koyardı insafsızlar . Diyerek siyah kapılı olan odaya girdim . Kesinlikle bu benim odamdi herşey simsiyahtı.Artık koktuğumu  anladığımda odadaki banyoya girdim duşun ardından kişisel bakımlarımıda yapıp banyodan çıktığımda bir çığlık bastım.
-yaa senin benim odamda ne işin var ?
   Sinirimden ölüyodum adam odama gelmiş soyunuyor töbe ya.
-manyakmısın mevâ asıl senin benim odamda ne işin var yan taraftaki oda senin zaten iki tane oda var en üste, bunamı girdin sende .
      Gerçekten bukadar salakmıyım ki.
-odadan çıkarmısın lütfen üzerimi değiştiricem havluyla kaldım önünde .
      Adam gözlerini devirerek.
-Hayır çıkamam amcamlar var dışarda  . Uyuyacağım  dedim . Şüphelenebilirler birşeylerden  sende odanda yokmuşsun zaten . Yoksa yeminle nikahıma almak zorunda kalırım. Allah'ım düşmanımın başına vermesin.
  Artık sıkıntıyla nefesimi dışarı  verdim . Her şey bukadar kördüğüm olmak zorundamıydiki.
-ozaman banyoya girermisin ben giyinene kadar.
Başını olumlu anlamda sallayıp , banyoya gitti . Ardından giymek için şort ve siyah atlet aldım . Giyindikten sonra banyonun kapısını açtım .
-artık gelebilirsin , bu arada saç kurutma makinen nerede?
Hazar bir çekmeceden çıkardığı  saç kurutma makinesini bana uzattı.
Sesizce saçlarımı kuruttum ,hazar hiç gözlerini ayırmadan beni izliyordu. Saçlarımı kurutmayı bitirip ev topuzu yapıp  hazarın  yanına  gidip yatağına  attım kendimi.
-kızım sen harbi manyaksın bak.
   Gülerek ona döndüm.
-sende bişey  var hazar bana de artık onu.
Hazar sıkkınlıkla nefes verip o can yakan cümleyi söyledi.
-senin o evleneceğin adamı kardeşim küçüklüğünden  beri seviyor mevâ, sen sevmediğin adamla evleniyorsun nekadar belli etmesende biryerlerinde fırtınalar kopuyor .  Ben hiçbir şey yapamadan oturuyorum sadece karşınızda. Aşağıda kahrından ölüyor o kız , sen burda kendini o karanlığa  gülerek hazırlıyosun . Yıkılıyorsun ama hâla ayaktasın be mevâ.Etrafindakiler üzülmesin diye kendi hayatını  hiçe  sayıyorsun daha ne olsun.
   Yutkunamadım çünkü  hepsi  doğruydu. Gözümden  yaşlar akmaya başladı , durduramıyordum istemsiz hepsi tek tek dökülüyordu.
-Ağla mevâ ďök içini
  

TÖRE(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin