Hazar ' dan
Tam yatağıma girecekken bir çığlık duydum. Ardından aşağı indiğimde bütün herkes çoktan gelmişti . Serpil yengem meva diye ağlıyordu. Dılşah ambulansı arayın diye yırtınıyordu. Yerde mevâyı kanlar içinde görmemle nevrim dönmüştü. Ne olmuştu ona böyle. Hızla ceylana döndüm , anında bakışlarını bana çevirdi. Gerçekten yapmışmıydı bunu .Kulağına eğilerek konuşmaya başladım ceylanın.
- Bukadar gaddar olamassın dimi ceylan.
Üzgünce bana baktığında anladım ardından konuşmaya başladı.
-napim hazar seninle evlenecekti o kadın , benim seni nekadar sevdiğimi bilmezmisin, sende beni sevdiğini söylüyordun ne oldu ?
Çok seviyordum elbette üzgünce ona dönerek cevap vericekken ambulans geldi. Hizla yukari çıkıp üzerimi giyinip bende peşinden gitmeye başladım. Üzgündüm sirf benim yüzümden bu işler onun başına gelmişti.Hastaneye geldiğimde ameliyathaneye aldıklarını duydum .Ardından hemşire yanımıza gelip 0 rh negatif kana ihtiyaç olduğunu söylemişti. Hizla hakkı amcam bize dönerek.
-kimin kan grubu uyuyor
Diye bağıŕmaya başlamıştı.
Ardından Akşın yengem konuştu
-Alsanın kan grubu uyuyor 1 saate gelir uygunsa .
Amcam anında dönüp
-çabuk arayın gelsin
Dedi ileride herkesten ayrı oturmuş ceylana gözüm takıldı anında . Ceylana mesaj atıp hastanenin arkasına gelmesini söyledim. Telefonundaki mesajı görmesiyle ayaklanan ceylanın arkasından gittim. Hastanenin arkasına geldiğimizde . Sıkıntılı bir nefes verip konuşmaya başladım.
-ceylan ben seni canımdan çok seviyorum ama kardeşim için yapmam lazım bunu neden anlamıyosun. Bir suçu olmayan kıza neden zarar verirsin .Söyle bana bir çözüm yolu bul .
Ceylan ardından o güzel gülüşünü bana suanarak konuştu.
-zaten seninle sözlendiğini kimse bilmiyor . Sen yerine başka kuzenlerime sorsak belki içinden biri seviyordur onu .