......

177 6 0
                                    

Alsan artık sinirlenmiş olucakki sinirle konuştu.
-Anlatsanıza adam akıllı şu işin aslını .

Derin bir nefes çekerek konuşmaya başladım.
-Devrimin sevdiği kız varmış ve siz düşman aileymişsiniz galiba . Bu kızıda başkası istemeye gelicekmiş . Bu yüzden devrim bizden yardım istedi. Bende kaçırıcam kızı olay bu.

Alsan konuştu bu sefer.
-siz kafayımı yediniz  he meva burda  büyümedi etmedi  tamam Ebru Devrim siz bilmezmisiniz  buraları.

-Abi ne yapim göz göre göre evlenmesinimi izlim .Sizin aranızda eriyorum görmüyosunuz. Saçma sapan sebepler yüzünden kavga ettiğiniz insanların kızına sevdalıyım. Ne yapıcaksınız seviyorum öldürseler bile ben kaçırıcam bu kızı .

Alsan o kadar sinirlenmiştiki eli ayağı titriyordu resmen.
-ben sevdiğim insanı toprağa gömdüm senin toprağa girmene izin veremem . Duydunmu Devrim izin vermem senin de ölmene .

Sevdiğim insan dediği an sol yanım sızladı . Bütün urfa anlatıyordu bu aşk hikayesini. Hatta benimle evleneceğini duyduklarında bana acıyarak baktılar.Çünkü beni hiç birzaman sevmicek bir adamla evleniyordum ben.

-Yeter artık bağırarak ne çözmeyi düşünüyorsunuz .

Diye yükseldi Ebru işaret  parmağını alsana sallayarak konuşmaya devam etti.
-Hani sevdiğim insan diyorsun ya  onu kaçırmaya gitmiştin konağa neden onu zorla evlendiriyorlardı. Bak Devrime senle aynı durumda ne yapıcak bırakıcakmı sevdiği kadını . Göz yumabilecek mi , sen neden bırakmadın peki Alsan ağa?

Alsan hiç bir şey demeden çıktı gitti. Yüreğime bir acı oturdu , kalkmıyordu.

-Devrim sen Alsanı bırak biz sana yardım edicez.

Hızla plan yapmaya koyulduk . 1 saatte her şeyi kararlaştırmıştık.Ardından telefonumun sesi duyuldu tanımadığım  bir numara arıyordu.Ekranı kaydırıp açtım telefonu,

-Alo kimsiniz ?

-Ahmet yaşıyor meva çok büyük bir oyunun içindesin , etrafında ki insanlara dikkat et bana inanmıcaksın belki ama sana yollicam fotoğrafa iyi bak.

Ardından telefonu kapattı suratıma.Ebru panikle bana döndü.
-Mevâ ne oldu o kimdi?
Resmen kekeleyerek konuşuyordum.
-Ahmet yaşıyor sana gönderecegım fotoğrafa  bak dedi.
Ardından bildirim sesiyle whatsaapa baktım.
Bu da neydi Ahmetin annesi babası ve Ahmetin her yaş gününde çekilmiş fotoğraflar.

-Ebru bu ne
Bir yandan ağlıyordum  bir yandan bu nasıl  olur diye bağrıyordum kafayı sıyırıcaktım.Ebru beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama yetersiz di.

Elimden telefonu fırlattım dolabın camı kırıldı hızla.Pesinden hızla bizim büyük aile girdi .

-Bana nasıl yalan söylersiniz ya siz nasıl önünüzde ağladım kaç gece kaç gün .

Annem anlamaz seķilde geldi saçımı  okşamaya  başladı  .

-çek elini anne çek .

-meva ne oluyor kızım

-Ahmet'in yaşadığını  nezaman dicektiniz bana. Anne baba arkamdan ne işler çeviriyorsunuz ya.

Şaşkınlıkla bana bakıyorlar dı ikiside.Babam konuştu hızla.
-Sana kim dedi bunu.

Artık deliricektim
-ya yeter artık önemli  olan kimin demesi dimi .Ya ben gözünüzün önünde ölüyordum vicdan azabından .Küçücüktüm ben küçücüktüm nasıl yaptınız bunu bana.Kaç gün kaç gece ağladım.
Nefret ediyorum dördünuzden de.Ben evlenmiyorum kimseyle duydunuzmu konağınızda  evinizde arsanızda sizin olsun nefret ediyorum hepinizden.Ebru beni götür ne olur.

Babamın sesi yükseldi hızla.
-Otur oturduğun yerde mevâ o evliliği yapıcaksın zorla da olsa duydunmu beni.Sana çok yüz verdik biz .

Şaşıyordum cidden bu insanlara.
-Hadi evlendirsene beni zorla o dakika kıymazmıyım canıma simdi ben gidiyorum duydunuzmu tutun hadi beni burda.

Canım yana yana kalktım ayağa hızla kapıya  yöneldim ve şaçımdan tuttu biri hızla arkama dönmemle tokat atması bir oldu babamın.

-Bunu da yaptın ya sen artık benim hiçbir şeyim değilsin .

Hızla çıktım  konaktan Ebru da yanımda masum masum bana bakıyodu . Ayaklarım beni taşımıyordu artık.Ebru anlamış olucakki mevâ  otur şuraya taksi çağırıcam öyle gidelim.Hızla dediğini yaptım.

-Canım çok yanıyor ebru ya .
Diyip  bir yandan ağlıyordum   bir yandan da Ebru'ya sarılıyordum...

TÖRE(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin