.....

193 6 0
                                    

-Dediğim gibi Alsan seni gördüm babamın yanında bir kaç defa. Sonra universitede  gördüm ozaman anladım aynı üniversitede olduğumuzu. 
  Şaşkın şaşkın bana bakıyordu Alsan .
-peki neden hiç yanıma gelmedin fındık kurdu.
-çünkü  seni tanımam  etmem neden geliyim ki ??
    Bilmem dermişcesine kollarını  iki yana açtı.
Tam o sıra annemler içeri girdi . Endişeliydiler yüz ifadelerinden belli oluyor du.
-Annem , mevam nasılsın güzel kızım.
  Diyip saçlarımı okşamaya başladı  annem.
-iyim annem sadece ağrılarım var işte .
Başını anlayışla salladı. Sonra babam gelip saçımdan  öptü.
-kızım  sana bir şey olucak diye çok korktum . Alsan oğlum sağ olsun oda kanını verdi senin için.
Duyduklarımla Alsana dönüp
-teşekkür ederim .
Dedim gülümseyerek başını  bişey  değil dermişcesine salladı. Bende bütün  gülüşümü ona sergiledim . Bu adammı şimdi  benim kocam olucaktı , çok tuhaftı. Düşüncelerimi  bölen doktorun o tatlı sesi oldu.
-merhaba mevâ hanım nasılsınız.
Gülümseyerek konuşmaya başladım.
-iyim çok şükür  sadece ağrılarım biraz var okadar. Bu arada artık eve gidebilirmiyim hastanelerden nefret ediyorum çünkü.
Doktor anlayışla  başını salladı.
-tabi ama önce bir kaç test yapalım ardından taburcu olabilirsiniz.
********************************************
Sonunda yatağıma kavuşmuştum. Tepemde  bir sürü meraklı göz olmasını bile sevmiştim.  Hepsi tek tek nasılsın, nasıl oldun gibi sorular soruyorlardı. 4 kişilik  ailem var sanıyodum meğersem benim büyük bir ailem varmış.
-hepiniz çok tatlisınız ama ben hiçbirinizin adını bilmiyorumki .
Ardından herkes gülüşerek  tek tek konuşmaya başladi.
-hicran, mehmet ailesini tanitalım önce.
-ben dilşah.
-ben elvan
-alaz
-karan ve dördüzüz biz.
-esim
-kutay
-gazel
-kerem
-gülru
-sıra akşın, arhan ailesinde.
-ALSAN
-başhan
-devrim
-belma
-erinç
-billur
-sıra Aslım,Alişir ailesi.
-candar
-civan ikizimde ceylandı.
-Aral
-ferhat bizde ikiziz
-Devin
-hüsna
-dilber
     Masum masum onlara bakıyodum .
-saydınız ama ben aklımda pek tutamadımki .
Arhan amcam  konuştu ardından.
-ben bile karıştıyorum herkesi kızım boşver alışırsın  bilmediklerinede isim salla . Diyip kahkaha atmaya başladı.  Ardından herkes bir ağız gülmeye başladı . Aklıma düşünceler dolmaya başladı. Bu kadar iyidi babamlar peki biz niye  hiç şanlıurfaya  gelmedik. Anlamıyodum aranda hiçbiriyle sorun yok ve sen senede 1 defa bile gitmiyorsun.  Bizi bile yollamazdı babam urfaya peki neden. Hızla babama dönüp konusmaya başladım.
-baba kardeslerinle felan aran bukadar iyidi madem neden bizi hiç getirmedin veya urfaya gelmemize neden izin vermedin.
  Bir an konakta ölüm sessizliği oldu. Hiç bukadar ürkmemiştim . Herkesin gözü babamın üzerindeydi . Kimseden çıt çıkmıyordu.  Ölüm sessizliğini bozan babam oldu.
-Her şeyi anlatıcam en kısa zamanda herkese .

Selammmmm  çok geç attım ama okuyucum hiç yok diye. Bırakıcaktım baktım çoğalmış bende yazmaya karar verdim. Nasıl gidiyor hikaye ?Sizi daha çok süprizler beklicek hikayede . Okumada kalın 💙💙

TÖRE(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin