פרק 2: המועדון

36 2 2
                                    

מזגתי את הדגנים אל הקערה שלי וישבתי לאכול, " בוקר טוב אחותי הקטנה והיפה" איתי הגיע אחרי מקלחת ונשק לראשי, עם חיוך גדול, מה קורה כאן, ממתי איתי קם בשעות כל כך מוקדמות, משהו מסריח, אוקיי מה קורה פה?, " מה קורה פה?" הוא שאל והכניס ביס של דגנים לפה, אתה קם בשמונה בבוקר, אחרי מקלחת, עם חיוך מרוח על הפרצוף ולא פרצוף של לא ישנתי שבוע ונישקת אותי בראש כאילו אתה סבא, זה צבע אדום בשפת איתי גיחכתי, נו מה קורה?, "יש מישהי, לא יודע כמה זה יהיה רציני אבל הכרנו אתמול בים" הוא חייך, מה? מתי, היינו ביחד בים מתי זה קרה?, " נו שאת וקלאו הלכתן לקנות גלידות וזה, הזמנתי אותה היום למועדון איתנו, זה לא יפריע נכון?", הוא קיבל שיחה מלביא שאמר שהוא בחוץ ולפני שהספקתי להגיב יצא מהבית ולקח איתו את הגלשן, הדבר היחיד שחשבתי עליו היה שפעם אם הוא היה אומר לי משהו כזה, הייתי קופצת עליו מאושר אבל עכשיו הדבר היחיד שאני חושבת עליו הוא החברה הכי טובה שלי, אני צריכה להכין אותה לזה, לקחתי את המפתחות מהתיק ויצאתי מהבית, התקדמתי אל מעבר לכביש לבית של קלאו ואיך שהיא פתחה לי הכלב שלה ליקריץ קפץ עליי, שם הזוי אני יודעת אבל אני זוכרת שכשאבא שלה הביא לה אותו לכבוד יום ההולדת שלה ושתינו פשוט קפצנו משמחה ובהינו בו כשחשבנו על שם, החלטנו לקרוא לו ליקריץ לבסוף כי בדיוק אכלנו כזה, הוא ליקק אותי כמה דקות בכל הפנים, ואז הבאתי לקלאו חיבוק, שומעת? אמרתי לה כשהיא התחילה להכין את הקפה של הבוקר, איתי דיבר איתי היום, ויש מצב גדול שהוא מביא היום מישהי למועדון, הסתכלתי עליה מחכה לתגובתה, חששתי לשאול את השאלה שעמדה לי על קצה הלשון אבל הייתי חייבת, קלואו תגידי לא חשבת על לספר לו?, היא הסתובבה לאט, " אמרו, לא אמרתי לך את זה כדי שתרחמי עליי תאמיני לי, אני רק צריכה שתהיי איתי, ידעתי במי אני מאוהבת וידעתי מה יכול לקרות לי וללב שלי אם הוא לא יתרחק ממנו, אבל כשאת מאוהבת וכל מה שאת רוצה זה להיות קרובה לאותו אחד, גם אם הייתי מתרחקת הלב שלי היה נשאר איתו, ידעתי שהוא אח שלך והכרתי את מי שהוא", היא אמרה כשהיא לוגמת מהקפה, אוקיי, אני יודעת שזה עניין די גדול אבל אני לא רוצה שתעזי לרדוף אחריו תני לו לרדוף אחרייך, זה יקרה בסוף אמרתי, ושתינו צחקנו, " אז מה בא לך להזמין את אחותך לאיזה ארוחת בוקר מפנקת שכוללת קינוח שפתאום בא לי עליו כל כך?", וואלה מתאים האמת, בא לך להוסיף להזמנה הזו קצת פופקורן וסרט במקרה?, היא שרקה ויצאנו מהבית שלה...

היה סרט קטלני אמרתי לקלאו, " מעדיפה קומדיה לא מבינה איך את נהנית עם זה שכל מה שהם עושים בסרט זה להרביץ אחד לשני" קלאו גיחכה, כרגע מה שאני מעדיפה זה להיכנס למזגן במסעדה הזו, אנחנו רוצות להזמין סופלה אחד ושני מילקשייקים בטעם תות בננה, אמרתי למלצר שלא הוריד את מבטו מקלאו, את לא קולטת אה?, " מה?", הוא לא מוריד ממך את העיניים קלאו, בחייאת, כשראיתי אותו מתקדם עם שני המילקשייקים, קמתי לשירותים במטרה להשאיר אותם לבד, לפני שנכנסתי שמעתי קולות, " די, תעזוב אותי אני לא רוצה", הבחורה אמרה, " אמה לא נראה לי שהבנת, אם את לא תהיי איתי את לא תהיי עם אף אחד" קול גברי נשמע מעבר לדלת, החלטתי להיכנס, אופס סליחה אני מפריעה למשהו?, הסתכלתי במבט מצטער, ואותו הגבר שהיה נראה מאיים ומלא קעקועים, יצא במהירות מהדלת, ניגשתי לברז לשטוף ידיים, את לא צריכה לפחד ממנו את יודעת, הוא נראה סתם אידיוט שבגלל איך שהוא נראה חושב את עצמו גבר, הסתכלתי עליה," אז שמעת, תודה שלא הלכת ונכנסת בכל זאת, אני לא דואגת לגביו זה פשוט שמאז שנפרדנו הוא עושה לי חיים קשים, אני אמה אגב", ואני אמבר, נעים להכיר, אני חושבת שאנחנו יכולות להיות אחלה של חברות, הנה תרשמי את המספר שלך, היא כתבה את המספר בטלפון שלי ויצאתי מהשירותים לכיוון השולחן שלי ושל קלאו כשראיתי שהמלצר עוד שם מפטפט איתה ומזדרז ללכת כשהוא קולט אותי, אז, מה השם, שאלתי כשאני שותה את המילקשייק שלי באיטיות, " איזה שם על מה את מדברת?", היא אמרה, והרמתי לה גבות כתגובה, אני מכירה אותך מהחיתולים אחותי," לואי", מה זה, מה מלמלת שם מתחת לשפם?, אין לי שפם אמרו לכי מפה, היא צחקקה, קוראים לו לואי והוא ממש חמוד והזמנתי אותו למועדון היום", נו באמת, קלואו את לא כזו איך עשית את זה, " את מה???", את רוצה להגיד לי שלא הזמנת אותו רק כי סיפרתי לך בבוקר שאיתי מביא את הבחורה הזאת שהוא פגש?, " חלק מהסיבות, וחוץ מזה חשבתי קצת, תכלס אני לא יודעת מה יקרה ביני לבין איתי ואני לא מתכוונת להשבית את החיים שלי בשבילו, אני אראה מה קורה עם לואי ולכי תדעי אולי אני אשכח מאח שלך, שילמנו את החשבון והתקדמנו אל הרכב, מכל השיחה הזו על לואי שכחתי לספר לך מה קרה כשהלכתי לשירותים, "כשהלכת לשירותים כדי להשאיר אותי לבד איתו כשהלכת לשירותים?", מודה באשמה, " נו אז מה קרה", איך שבאתי להיכנס שמעתי איזה גבר שדיבר עם בחורה, הוא אמר לה שאם היא לא תהיה איתו היא לא תהיה עם אף אחד ואיך שנכנסתי הוא יצא, ובקיצור יצא ככה שדיברתי איתה קצת, קוראים לה אמה והיא בגיל שלנו היא כתבה לי את המספר שלה בטלפון היא נראית אחלה, " איי מה שגברים יעשו כדי להיכנס לשירותי בנות", נו מטומטמת תגובה נורמאלית עכשיו?, " אוקיי אוקיי, אני חושבת שטוב עשית שנכנסת לשם ואני חושבת שאת צריכה להזמין את החברה החדשה שלנו להיכרות במועדון היום", איך התכנון ללכת למועדון גדל מדי שעה אני לא מבינה, טוב תכתבי לה הודעה, שמנו שירים והסתפקנו בלזייף כל הדרך חזרה הביתה....

Save MeWhere stories live. Discover now