Hepimizin telefonlarına aynı anda bildirim geldi.
Bilinmeyen Numara :
Korkmakta haklısın. Çünkü sıra sende...Hepimize aynı mesaj geldi sanıyordum ama bana
Bilinmeyen Numara :
Arkadaşlarına dikkat et. Çünkü ben acımam...Gerçekten korkmuştuk. Şaşkınlığı ilk Efe atlatıp" Ne yapacağız şimdi? " diye sordu. Ben de" Yapacağımız şu ;hiç birimiz tek gezmeyeceğiz. Zaten onun asıl derdi benle. Size hiç bir zaman zarar veremez. Olurda bir şeyden şüphelenirseniz hepimizin haberi olacak. Gruba yazar ya da ararsınız. "
Mete" Güzel fikir. Bir de bir süre birlikte kalalım. Ailelerimize bir şey yapamaz. Ancak evde tek olduğumuzda belki bir şey yapabilir. O yüzden bu bir hafta birimiz de toplanalım. Size uyar mı? "
Herkes" Bana uyar "dedi." Peki kimde toplanacağız? "diye ortaya soru attı Azra. Mete 'de" Annemler bir ay yoklar. Bence biz de toplanalım. " herkes onayladı. Herkes okuldan sonra evden eşyalarını alacak ve Mete' lere geçecekti. Tabiki ikişer ikişer.
Sonunda okul bitmişti. Bizde eve geçtik Mert ile birlikte. Annemler zaten arada böyle şeyler yaptığımız için izin vermişlerdi. Kendimize bir hafta kullanacağımız şeyler olan bir çanta hazırladık. Birlikte ilerlemeye başladık.
Sonunda Mete'lerin evindeydik. Kapıyı daha önce hiç görmediğim uzun boylu, sarışınce yeşil gözlü güzel bir kız açtı. Bildiğim kadarıyla Mete'nin bir kız kardeşi ya da ablası yoktu. Kızı görünce içime bir öküz oturdu. Ya o Mete'nin sevgilisi ise. Hemen suratım asıldı. İçimde bir şeyler kırıldı sanki. Canım yandı.
Kız bize gülümseyip "Hoşgeldiniz. Buyurun geçin." dedi.
Mert kızın içine düşecekmiş gibi bakıyordu. Hemen kolunu çimdikleyip ölümcül bir bakış attım. Kıza yapmacık bir gülümseme ile karşılık verip Mert'i peşimden içeri sürükledim. Bir yandanda o kızın Mete ile alakasını çözmeye çalışıyordum.
Herkes gelmişti. Bemde hemen kızların yanına geçtim. Sessizce "Bu kız kim?" dedim.
"Bilmiyoruz. Ama şimdi anlarız."
Azra cümlesini bitirip hemen sonra "Tatlım biz tanışmadık. Ben Azra. Sen?"
"Ben de Asu. Tanıştığımıza memnun oldum." deyip sustu. Ben ve Gülsüm kendimizi tanıtma gereği duymadık. Geri zekalı kız. Biz sana ismini mi sorduk. Biz sana Mete'nin neyi oluyorsun diye sorduk. Hay Allah'ım ya.
O sırada içeri Mete girdi. Hepimize selam verdi." Arkadaşlar tanıştırayım Asu. Bir süre bende kalacak. Sıkıntı olur mu size?" Mert ile Efe hemen öne atlayıp "Ne sorunu canım." dediler. Mallar. Onlara 'pis yavşaklar' bakışı attık kızlarla. Ben de öne atılıp "Ya biz aslında kızlarla Gülsümler de kalsak daha iyi olur. Demi kızlar?" dedim uyarıcı bakışlar atarak. Onlar da bakışlarıyla onayladılar.
Mete öne atılarak "Ama hani hep birlikte burada kalacaktık!". Ben tam cevap verecektim ki Asu'cuğum! hemen ortaya atlayarak "Ay benden rahatsız oldu iseniz rahatsız olmayın canım ben insan yemiyorum. Ahahahhah" şeytan diyor git şunun ağzını burnunu dağıt. Saçlarını da yol eline ver. Tövbe ya. Ben de hemen "Biz kızlarla kendi aramızda takılcaz. Özel şeyleri yabancılar varken konuşmuyoruz!" dedim iğneleme yaparak. Kız da bir şey diyemedi.
Bizde bizimkilerin bir şey demesini beklemeden oradan uzaklaştık. Eminim ki arkamızdan öküzün trene baktığı gibi bakıyorlardır. İyi oldu onlara.Biz eve geçerken Azra bakkala gidip bir şeyler alacağını ve öyle geleceğini söyledi. Bizde eve geçtik. Gülsüm kapıyı açtı ve içeri girdik. Bana "Tatlım kendi evin iş gibi rahat et saçmalıklarını söylemiyrceğim zaten biliyorsun rahat olacağını." diyip güldü. Bende ona katıldım.
Aradan yarım saat geçmesine rağmen Azra gelmedi. Beni yavaştan bir korku aldı. Telefonu elime alıp Azrayı aradım ama açmadı. Bir daha ve bir daha aradım ama sonuç hep aynı. Ben korkuyla Gülsüme'e baktım aynı şeyi düşünüyor olmalıydık o da hemen telefona uzandı ve bizimkileri aradı
Onlara haber verdikten sonra gelmelerini beklemeden Azra'nın girdiği bakkala gittik, adama sorduk ama adam bize bana okulda gelen notun aynısını uzattı ve" Size biri bu notu vermemi istedi" dedi. Notta:İYİ OKUMALAR ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLAR
Teen FictionKzımızla uğraşan biri var ama kim? Ve neden kimseyi zararı dokunmayan masum kızla uğraşıyor? Okuyup beraber göreceğiz. İyi Okumalar...