1\Case?

1.2K 61 5
                                    

Imię: Felicity

Nazwisko: Winters

Wiek: 16 lat

Ulubiony kolor: Niebieski

Hobby: Muzyka, książki, filmy

Felicity siedzi na łóżku, słucha muzyki i czyta ulubioną książkę. Po chwili muzyka przestaje grać i słyszy znajome 'beep' 'beep' Odblokowuje ekran telefonu i sprawdza wiadomość.

Od nieznany: Stary, dziś o 20 jest u mnie impreza. Tylko się nie spóźnij, ani nie przyjdź pijany. Będą gorące panienki.

Dziewczyna cicho chichocze i zanim przemyśla sprawę, odpisuje.

Do nieznany: Sory, wolę gorących chłopców. Ale na imprezę chętnie przyjdę.

Od nieznany: Musiałem pomylić numery. Czysty przypadek.

Do nieznany: Nic nie szkodzi :)

Od nieznany: Jak Ci na imię? Mi mówią Niall.

Do nieznany: Jestem Felicity, miło mi.

Od nieznany: No to przychodzisz na tą imprezę czy nie?

Do nieznany: Nie wiem gdzie mieszkasz, a poza tym nie lubię chodzić na imprezy. Wolę siedzieć w domu i obejrzeć jakiś film albo poczytać książkę.

Od nieznany: Nie lubisz imprez? Jesteś pewnie zakompleksioną zamkniętą w sobie niezbyt pewną siebie dziewczyną.

Do nieznany: Ding! Zgadłeś.

Od niezany: Nieśmiałe dziewczyny są słodkie ;*

Do nieznany: Aww... Ty jesteś słodki.

Od nieznany: Jak cukiereczek.

Do nieznany: I do tego strasznie skromny

Od nieznany: Dzięki :) Muszę już iść, do jutra

Do nieznany: Cześć, mam nadzieję, że jeszcze się odezwiesz

Uśmiechnięta Felicity zablokowuje telefon i wraca do czytania książki. Nie może się skupić, ponieważ nie może przestań myśleć o Niallu. Zrezygnowana odkłada książkę i postanawia się zdrzemnąć.

Bam! I jest pierwszy rozdział. Mam nadzieję, że się spodoba. Piszcie swoje opinie w komentarzach. Jeśli się wam coś nie spodoba postaram to zmienić.

Drugi rozdział wstawię jutro albo jeszcze dziś ;)

SMS friends\couple √Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz