7/ ...you can trust me

969 45 0
                                    

Przeczytajcie notkę znajdującą się pod rozdziałem. Życzę miłego czytania ;)

Od Felicity: Oł noł. Zaraz się powieszę...

Do Felicity: Nie rób tego btw co się stało?

Od Felicity: Przyjeżdżają do mnie goście i będę musiała przez kilka dni spać w pokoju z tym małym potworem. Uh 😩

Do Felicity: Możesz przyjechać do mnie i spać ze mną 😏

Od Felicity: Bardzo chętnie bym przyjechała, ale nie wiem czym i gdzie 😟

Od Felicity: Śpimy u mnie w pokoju, ale ja i tak będę musiała spać na podłodze, bo uwaga cytuję Zoey: "ja nigdy nie będę spała na podłodze, prędzej Ty znajdziesz chłopaka"

Od Felicity: Milutka, co nie?

Od Felicity: Skąd ją rodzice w ogóle wytrzasnęli? Przecież ona nie jest podobna do nikogo z naszej rodziny. Uh, sam oceń czy chociaż w malutkim stopniu przypomina mnie.

Od Felicity: [Załącznik]

Do Felicity: NIE. Nie wierzę, że to Twoja siostra 😱

Od Felicity: A jednak jest moją siostrą.

Do Felicity: Nie wierzę, że ma 13 lat. Wygląda na przynajmniej 15.

Od Felicity: Założę się, że w domu dziecka zamienili jej akty urodzenia.

Do Felicity: Ahahaa...Żart Ci się wyostrza bae 😂

Od Felicity: To nie był żart i to nie było zabawne...No, może troszkę.

Do Felicity: Skromniutka jak nigdy.

Od Felicity: Ugh, jak ja jej nienawidzę. Ona w każdym momencie mojego życia narusza moją prywatność. Czyta moje smsy, wiadomości na facebooku, mój pamiętnik( tak, mój pamiętnik i później wszystkim opowiada co w nim było) Kiedyś powiedziała takiemu chłopakowi, że mi się podoba. Co było prawdą, ale ona nie miała żadnego prawa, żeby mu o tym powiedzieć.

Do Felicity: Przykro mi Felicity. Naprawdę, mi możesz zaufać.

Od Felicity: Dziękuje, nie wiem co bym bez Ciebie zrobiła.

I jest kolejny rozdział. Mam nadzieję, że Was zaciekawi.

JEŚLI SZANUJESZ MÓJ CZAS POŚWIĘCONY NAD PISANIEN TEGO ROZDZIAŁU ZOSTAW GWIAZDKĘ ALBO OPINIĘ W KOMENTARZU.

Jeszcze dziś napiszę kolejne rozdziały, ale wstawię dopiero jutro.

SMS friends\couple √Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz