Ch - 5

492 70 35
                                    

Zanin chu a sei viau anga mahse a ngaihnawm loh ang, chapter khata a nepnawi lai vêl rawn ziah zawh hram ka duh a.... Chulo ah p.o.v hran ziah hi ka thiamlo. Next chapter leh a dawt ka ziak chak tawh over 🤭🤭😉😘😘



A engapawh chu lo nise lo chhiar leh hrim hrim mai ru  aw😘😘😘





Jungkook p.o.v




Lisa hi ka bialnu ni tih chu ka hria duh pawh ka duh lutuk mahse tinge a u zawk hian min hip tlat thung le.

Zanin khan enge ka hriat ka hrelo, khatia hnai taka kan in en reng khan a hmeltha tak phen a lungngaihna awm kha ka hmu thei ni mai in ka hria... Ka hnem duh a mahse engmah a sawi lo, Kan inhriat na a la rei lo bawk em a.  A awm tho  e, kuah vawng vawng ka chak a.

Mahse enge ka tih tâk kha ni ngai, ka bialnu u chu keihian ka fawp a ni, mipa lehnghâl. Ka awmdan pawh hi ka hrethiam tawh lo, Tae la tawn ṭang hian ka danglam in ka inhria Yoongi pawn a sawi tawh tak kha maw.

Ka fawp lai kha ka lu ah hian a in replay char char ang a ni, ka chêt dan khan a i hamhaih ngawt ang engmah sawi lo in ka chhuak daih zui a ka van â tak. Engtin nge min ngaih ang le

Mahse Tae pawn min hnar bik chuang loh kha, min chhang let zawk a nia. Khatiang ang feelings zawng zawng nên khân tumah ka la fawp ngai lo, Tae ka fawh dan kha chu a ril bik raih mai,,,,,, Mi ka fawh tawh ah chuan a la nuam ber. A hmui nem tui tak kha ka ngaihtuah tawp thei lo.

**********

Ka hmuh hmasak ber ni tang khan a chhan hriat lem loh hian ka ngaihtuah chhuak reng,, a hmelthat vang a niang tiin keimah ka inhrilh chawp tawp te kha nia.....

A chhûng te an lo haw hma kha chu a hlim ve thei em em, a nui ve reng thin mahse  thawklehkhat ah a inthlak thawk.

Khami zan Lisa te lo haw zân pawh kha nihna tak ah chuan Tae hmuh tum a kal ka nia, mahse ka rin loh zawk in min lo chhawn hlauh thung. Lisa ka hmuh chiah khan bialnu nei lai ka ni tih ka  in hre leh chauh in ka hria.  Amah hmu tur a kal angin ka insawi ta kha nia.

Tae hmel hmuh tur a awm lo a, a ruk tak chuan ka ning viau. Mahse ka ti lang lem lo, Lisa nen hian thlanga vel chu kan in date ve tawh a. Kawpsam nei miah lo a, midang ka date rei ve ber a la ni.  A hmeltha a, inhmeh min ti tu pawh an tam ngang mai.  Ka chhungte pawn Lisa nen a kan inkawp hi an hre ve nghe nghe, engmah an sawi lem lo. Zalen taka nun ka hman hi an duh a, min tilui ngai lem lo mahse fate na na chu ka lakah beisei te chu an nei ve ngei bawk.

Lisa bathroom a a Kal lai hun tha chu chuh in Tae number chu ka lo la vat a. Dil mai thei ka nia mahse tinge a rûk a ka tih kher chhan pawh kha ka hrelo.

Ka haw hnu chuan ka va text a min hrelo zui, a awm tho e. Ka va call ta nge nge kha, min chhan dan vel tang chuan diklo a awm tih chu ka hria mahse engmah ka sawi hma in a off ta daih... A awmdan vang chuan mahni tâwkah nuamlo ka lo ti ve em em ringawt.

Atûk college ah pawh ka zawng ru reng, a thianpa nen a canteen lam an pan chu ka hmu fuh ta hlauh. Kan thian ho Yoongi kei leh Jhope te hi chuan inchungah kan ei mai thin, zi nuai nuai kar a awm hi kan peih lo tlang ka ti mai. Mahse khami ni kha chuan canteen a ei ka rawt a mak an ti teh sin...

Canteen lam kan pan laiin Lisa a la rawn kal zui, hetah kan ei ve dawn tih a hriat khan hlim em em in ka bulah a rawn kal ve nghal zât...

Lisa bula awm hi nuamlo ka ti ngai miah lo kha nia mahse tinge Tae hmuh lai a Lisa ka bula awm te chu ka duh loh tak ni, mahse engmah ka sawi lang lo. Lisa chu ka bul hnai chet ah thu in min vuan deuh reng a, ka ning lek lek tawh... Kan sir a mipa pakhat thu vang sawn ka bialnu bula awm te nuamlo ka ti ṭan chu nia. Enge ka chungah hian la thleng leh zêl dâwn ni...

S.S BfWhere stories live. Discover now