Ka rawn COMEBACK ta.
Beisei sâng lo ula aw, ka rilru awm awm ziak chhuak pawp pawp mai ka ni e tih hi kan sawi leh ṭhin a nge.....
"Tae i inpeih tawh em" a vawithum nan Jimin chuan min rawn zawt leh. Enge maw a phur viau ni
"Aw ka hman a ni mai"
"Tinge i muan em em a" a tih chuan
"Tinge i hmanhmawh em em a" ka ti let thak
"Enge Yoongi ka hmu chak tawh lawm"
"A lo ni maw. Keipawh Jungkook ka hmu chak tawh kal ang" tih pah in ka kai chhuak.
Vawiin hian ka leng chhuak dawn a, khawnge chu kan hrelo. Kan bialpa te ṭhian dun hian engtak chu lo ruahman ang chu maw. Engpawhnise Jimin nen hian kan phur em em a ni mai.
Taxi kan la a, min koh na hmun lam chu kan pan a. Jimin phei chu a phur zia a sawi tluan a tih theih ang
Kha mi ni ṭang khan thlahnih pawh a chuang leh tawh Jungkook pawn min care lehzual in a thikthu pawh a tichhe belh hle a. Care kha chu pawi ka tilo lutuk mahse thikthu chhiat belh kher kha chu ka duh vak lo sin le. Mahse Bogum kher chu a kawm ve thei tawh phian, rum tak a melh pawh a sim tawh
College lamah pawh kan awmho chawt a, tu mai pawn kei leh Jimin hi college a mipa chhelo te pahnih bialpa kan ni tih an hre vek bawk. Min sawi neuh neuh tu te pawh an awm nawk mai, mahse engah mah kan ngailo.
Lisa nen pawh kan inhmu ngai lo tluk a ni, a inhmuchhuak niang ka ti mai.
Ka hna neih kha Jungkook elh-awlh hian thawh chhunzawm a phal lo tlat pêk nih chu. Kei ka lo thawk duh sia kan in hnial ve rap rap kha.
Ka angel Jimin bawk a ni min chinfel sak leh tu. Ka hmangaih hawr hawr nia. A library thawh na ah thawh tur min lo dil sak a, Jungkook pawn rem a ti a ka thawk ve ta a . Jimin nen chuan college khat ah, in khatah leh hna thawhna hmun khatah ni bawk, kan awmdun reng hi ni mai.
Mahse kan bialpa te hian min zui reng a tih theih ang. Kan hnathawhna hmun leh kan inah hian an tam em em a ni tawp mai.
Weekend-ah chuan Yoongi hi Jimin bulah a awm ziah a, kei ve thung chu Jungkook bulah ka hmang ziah thung.
Ṭhian ho ah couple pahnih kan awm sia Bogum leh Jhope an in kawm ve chawt mai ni. An titi duh zawng in ang phian bawk a. An hlim dun angreng
Kan hlim tlang em em a ni tiin kaitawi mai ang...
💞💞💞💞💞💞💞💞
Min 20 bawr vel kan tlân hnu chuan kan thleng ta a, Jimin phei chu a hawi kual nghal rulh rulh, hepa han nasat zia hi chu aw.
Chûan man kan pek hnu in kan kal phei a
Wow engnge ka hmuh saw, Jungkook leh Yoongi chu an mahni car nghêng in chhelo lutuk hian an lo ding a. An chhiatloh dan chu pui tak a ni ka sawi thiam lo zawk
Ka hawi sawn thei lo Jungkook chu ka en vang vang mai ni, ka awm ang chiah hian Jimin pawh hi awm ka ring.
An rawn nui seih a, lai zet in an lam kan pan nghal vat.
An bul kan thleng a, Jungkook chuan ka kawng ah vuan in min fawp zeuh a ka lo lai em em.
Tuna taka ka laih thar nachhan pawh hi ka hre lo e a. A chhiatloh em vang pawh ni mahna.Bialpa hmeltha leh chhelo lutuk han neih chu a buai na chen pawh a tam duh khawp mai. Thikthu chhia ah khan Jungkook hlir hi ka sawi a, keipawh tunlai hian ka thik thu hi a chhe thar ngawih ngawih tawh. A bula hmeichhe nui mai mai te ka thik a, a nuih let ngat phei chuan ka thinrim em em hi ni mai. Min thlem thiam hrim hrim a, nilo se chu ka be lo ngun ngawt ang le.
YOU ARE READING
S.S Bf
Fanfictiona title ang hi ni deuh tawp mai...... 😆😆😆 min lo chhiar sak leh theuh dawn nia🥰🥰🤭💜💜💜💜