🌺 • 2 ~ Wrzos | Pytanie i odpowiedź. • 🌺

226 29 11
                                    

Mei powiedziała nikomu o koniczynce. Nawet Rin. Nie wspomniała również, że ktoś obcy był w nocy w domu.

Rozmyślała nad tym wszystkim jednak, gdy jak co rano podlewała w ogrodzie. W przeciwieństwie do siostry nie bawiła się z innymi dziećmi, a popołudnia spędzała zazwyczaj na pielęgnowaniu kwiatów i czytaniu książek, które pozostawiła po sobie babcia. Kto więc podrzucił jej taki niewinny znak?

- Mei! - Rin ponownie uwiesiła się na płocie - Idziemy do miasta coś zjeść. Chcesz iść z nami?

×××

- Zazwyczaj nie wychodzisz - zauważył Obito, zagadując dziewczynkę, gdy szli we czwórkę ulicą - Nie chodzisz do Akademii Ninja, prawda?

- Nie. Nie spełniłam jednego warunku...

Pragnęła szczęścia i pokoju. Nie była jednak dość silna. Nie potrafiła czytać czakry, nie wychodziy jej pieczęcie. Miała natomiast rękę (i serce) do roślin. I tak było jej dobrze.

- Może i nie uczy się z nami, ale uwielbia kwiaty! - wtrąciła Rin - Umie odczytywać ich mowę!

- Mowę kwiatów? - zdziwił się Uchiha.

- Kwiaty mają swoje znaczenie - wyjaśniła mu od razu Mei - Każdy kwiat coś symbolizuje. Pomagają w wyrażaniu emocji, które chcemy okazać względem drugiej osoby. Liczy się rodzaj, kolor a nawet stopień rozwinięcia pąków.

- Wow! - brunetowi aż zaświeciły się oczy na jej słowa - Zapamiętanie tego wszystkiego musi być trudne!

- Nie jest takie skomplikowane jak się wydaje. Na przykład... O! - podbiegła do małego straganu z kwiatami i wzięła jeden pęk do ręki - To jest bez.

- A nie wrzos? - zapytała Rin.

- Nie, u wrzosa widać łodygę, bez ma bardzo bujne kwiaty. Symbolizuje oddanie i skrywa słowa "Moje serce należy do Ciebie".

- A co mówi wrzos?

×××

Po powrocie do domu Mei znalazła dwie gałązki fioletowego wrzosu na łóżku, równo ułożone na narzucie.

Wrzos. Podziw, piękno, samotność.

×××

Tuż przed pójściem spać, położyła pod oknem małą wiązkę czarnuszki.

Czarnuszka. Zakłopotanie.

🌺 • 🌺 • 🌺 • 🌺 • 🌺

Wiem, że za wcześnie na faktyczną
ocenę, ale ciekawi mnie, jakie odczucia
macie względem tej książki? (。・ω・。)ノ🌼

❝Anogoro no hana.❞ | 𝗡𝗔𝗥𝗨𝗧𝗢 (✓)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz