🌺 • 6 ~ Akacja | Pierwsze kroki do ludzi. • 🌺

181 24 6
                                    

W wieku lat dwunastu Mei odznaczała się zbyt dużą skłonnością do spędzania czasu w pojedynkę, niż reszta dziewczynek w jej wieku. Rodzice naiwnie sądzili, że wraz z upływem czasu zamiłowanie córki do kwiatów nieco zmaleje. Cóż, przeliczyli się.

Jedyną osobą, która potrafiła wyciągnąć z Nohary najmniejsze chęci do próby zainicjowania kontaktów międzyludzkich była Rin. Młodsza siostra nigdy nie zaprzestała prób wyciągnięcia starszej z ogrodu, chociażby na zwyczajny ramen do Ichiraku.

Pewnego dnia, dość późnym popołudniem, Obito wraz z Kakashi'm natknęli się na dużą grupę koleżanek z Akademii, siedzących w małym parku. Wśród nich dostrzegli obie siostry, które pokazały rówieśniczkom wyliczankę "Kocha, lubi, szanuję" na liściach akacji, a dziewczynki wydawały się być bardzo zadowolone z nowej zabawy. Oprócz Kushiny, której wyszło "żartuje", ale starała się robić dobrą minę w gronie dzieci.

- "Lubi"! - zawołała radośnie Rin - Mei, co masz?

- "W myśli".

- A co oznacza akacja?

- Uwielbienie, wolność. W dużej mierze także miłość platoniczną.

Akacja. Platoniczna miłość.

×××

Dość dużym przedsięwzięciem ze strony Mei było nakłonienie koleżanek do posądzenia własnych drzew w dowolnym miejscu w wiosce. Nieprzyzwyczajona do entuzjastycznych reakcji na swoje pomysły Nohara bardzo się stresowała, gdy tłumaczyła każdej z kolei dziewczynce znaczenie wybranego przez nią kwiatu.

- Jakie to kwiaty? - zagaił wesoło Gai, przypatrując się grzebiącej w ziemi Mei wraz z Kakashi'm.

- Tym razem nie kwiat - odparła Mei, starannie zakopując niewielki dołek - To nasiona lipy.

- Drzewo? - zdziwił się Kakashi.

- Tak. Może kiedyś, za kilka lat, będę mogła odpoczywać w jej cieniu... - rozmarzyła się dziewczynka.

- Co symbolizuje lipa? - zapytał Hatake.

- Słyszałem, że ponoć miłość małżeńską - wypalił Maito - To prawda, Nohara?

Mei ani nie potwierdziła, ani nie zaprzeczyła jego słowom.

❝Anogoro no hana.❞ | 𝗡𝗔𝗥𝗨𝗧𝗢 (✓)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz