🌺 • 3 ~ Fiołki | Srebro na tle zieleni. • 🌺

207 26 8
                                    

Nazajutrz okazało się, że czarnuszka zniknęła z parapetu. Na jej miejscu Mei znalazła ciemnofioletowy kwiat astru.

Aster. "Poczekam".

×××

Gdyby ktoś pokusił się, by zapytać niektórych sąsiadów i mieszkańców Konohy o Mei, większość pewnie nie wiedziałaby, że Rin w ogóle miała siostrę bliźniaczkę. Dziewczynki naturalnie były do siebie bardzo podobne, jednak różniła je jedna rzecz, a mianowicie włosy. Miały oczywiście jednakowy kasztanowy kolor, z tą różnicą, że Mei posiadała długie loki, w przeciwieństwie do krótkich i prostych pukli młodszej siostry.

- Dawniej to babcia czesała jej włosy co rano - wspomniała Rin Obito i Kakashi'emu, gdy siedzieli na małym murku. Starsza Nohara zbierała białe fiołki pod ich nogami - Pamiętam, że raz Mei miała wetknięte we włosy pełno kwiatów. Wyglądała ślicznie.

×××

- Co oznacza ten kwiat?

Pierwsze co zobaczyła Mei, po uniesieniu głowy okazało się być pieciokwiatowym pąkiem fiołka o śnieżnobiałej barwie. Zaraz potem dostrzega ciemnoszare oczy i zamaskowaną twarz. Kakashi opierał brodę na kolanach i wyciągał w jej kierunku prawą ręką, w której trzymał wątłego bratka.

- Delikatność, optymizm, pozytywną energią - wyliczała - Oraz wolność i światło.

- A tak ogólnie?

- Ogólnie?

- Ogólnie. O czym mówi fiołek?

- Em... Niech pomyślę... - zastanawiała się przez chwilę - Fiołek oznacza tęsknotę, skrywaną miłość i wierność.

- Rozumiem - chłopiec uważnie popatrzył na trzymaną w palcach roślinkę - Oi, Obito! To dajesz tego chwasta Rin, skoro to oznacza?

Uchiha gonił srebrnowłosego aż do Akademii.

🌺 • 🌺 • 🌺 • 🌺 • 🌺

Cholera, ale mi się podoba to "Naruto"!!~ 🍜🍥
Przysięgam, ostatni raz tak wkręciłam się w
anime, gdy zaczęłam oglądać Tytanów i
"Księgę Przyjaciół Natsume"~ 💖
I "The Promised Neverland" ✨

❝Anogoro no hana.❞ | 𝗡𝗔𝗥𝗨𝗧𝗢 (✓)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz