„Nincs olyan ember, aki ne tudná megtalálni a Másik Felét. Életünk valamely pillanatában mindannyian keresztezzük a Másik Felünk útját, és felismerjük őt."
- Paulo Coelho
Nem értettem, össze voltam zavarodva. Mit akar ezen még megbeszélni Reed? Hát tényleg nem érzi, hogy mennyire nehéz nekem? Féltem találkozni, mert tartottam a távozása után beálló hiánytól. Mert tudtam, hogy miután lezárjuk a barátságunkat, többé már nem lesz közünk egymáshoz.
Vanessa
Bess, találkozni akar velem! Holnap este átjön, hogy valamit megbeszéljünk. Félek, mi van, ha most akar mindent a fejemhez vágni? Mint, ahogy én tettem?
Teljesen kétségbe voltam esve és már-már paranoiás lettem. Életemben nem vetettem véget barátságnak szánt szándékkal és ez az érzés idegen volt számomra.
Amolyan se veled se nélküled kötődést éreztem Reed iránt. A lelkem mélyén még mindig nem sikerült elfogadnom, hogy végleg lezárjuk a két éves kapcsolatunkat, azonban volt egy kis öröm is ebben, amiért többet nem kell idegeskednem és éheznem a figyelmére. Ez az egy ok volt, amiből erőt tudtam meríteni. Tudtam, hogy tovább kell lépnem rajta és azt is, hogy nem lesz egyszerű. Semmi sincs ingyen, valamit valamiért... ezúttal a barátságunk az ára, hogy elfelejthessem Reedet. Örökre.
Bess
Nyugi, mutasd, hogy mit beszéltetek. ♡
Kérésének eleget téve átküldtem neki azt a nagyon keveset, amit beszéltünk, majd vártam az elemzését, hogy mit gondol a kialakult helyzetről.
Bess
Vanessa, nincs mi miatt aggódnod. Szerintem a lehető legjobban reagált és ez csak jót jelenthet. Bízz benne egy kicsit és ne félj. Reed tudja, mit csinál.
Vanessa
Holnap meglátjuk, hogy tényleg igazad van-e...
Bess
Igazam lesz, fogadni merek. Nade, én elmegyek aludni, mert már így is késő van, és holnap mennem kell dolgozni. Meséltem, hogy sikerült nyári munkát találnom? Holnap kezdek, képzeld :)
Vanessa
Na, ennek nagyon örülök! ♡ Akkor nem tartalak fel, majd megbeszéljük, hogy milyen volt az első napod. Jó éjszakát, puszi! ♡
Bess
Jó éjszakát, puszi! ♡ És tényleg nincs mi miatt félned. Ha benne nem is, legalább bennem bízz! ♡
Vanessa
Rendben. ♡
Miután elköszöntünk még sokáig fent voltam. Az agyam pörgött, újra és újra felidézte Reed szavait, amit később vissza is olvastam. Nem akartam túlgondolni a dolgokat így inkább kikapcsoltam a telefonomat, a hátamra fordultam és a plafont kezdtem el bámulni. Reméltem, hogy hamar el tudok aludni és nem kell még órákig forgolódnom az ágyban.
Azok után, hogy minden kiadtam magamból, megkönnyebbültem, a lelkemet már nem nyomta akkora teher és ez sokban hozzájárult, hogy most jobban lehessek, mint az elmúlt napokban. Igaz a dühöt már nem éreztem, ellenben a szeretettel, ami egyre inkább éberebbé tett, miután Reed üzenetére gondoltam: „Szeretlek! És aludj jól!" Annyira boldoggá tett ez a négy szó és közben mégis elkeserített, mert tudtam, hogy ő csakis és kizárólag barátként tekint rám.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mérgező barát - novella ✅
ContoVanessa és Reed története. Egy barátság kezdete, nehézségei... majd a vége. Olvasói vélemények: "Wow... Ez nagyon jó volt... Maga az ötlet is tetszik... Meg, hogy nem várt fordulatot vesz a vége, mert azért valljuk be a cím kicsit csalafinta. Minden...