Era dimineața trebuia să ma trezesc ca să ma pregătesc de școală.
Am coborât jos la bucatarie să-mi iau micul dejun.Eu:Buna Dimineața, Mama!
Ma:Buna dimineața! Poftim micul dejun.
Eu:Multumesc!
Ma:Când vei veni de la școală vreau să-ți spun ceva foarte important.
Eu:Bine!După ce am terminat de mâncat, am plecat spre liceu. Ma gandeam încontinu la ce vroia să-mi spună mama. Dar dintr-o dată eram oprită din gandurile mele de o voce foarte cunoscută.
Giulia:Hey, Diana!
Eu:Tu erai, ce tipi în halul asta.
G:Dar ce vrei sa fac dacă nu auzi.
G:Dar la ce te gandeai?
Eu:La nimic. Uite am ajuns la Școala.Am intrat în clasa , și din urmă noastră a intrat și profesorul.
Orele de azi au trecut foarte repede.
Am plecat spre casa eram foarte curioasă despre ce vroia să-mi spună mama.Eu:Am ajuns!
Ma:O bine ai venit draga mea.
Eu:Și ce vroiai să-mi spui?
Ma:Pai.....
Eu:Pai ce?
Ma:Va trebui să pleci in Coreea De Sud.
Eu:Ce?
Ma:Eu cu tatăl tau neam hotărât să pleci in Coreea ca aici nu mai vom avea posibilitatea de te ținem.
Eu:Adica eu am fost doar o carpa pentru voi, iar acuma ma aruncați?!!
Ma:Trebuie să ne înțelegi situația.Am fugit în camera la mine si am sunato pe Giulia sa vina până la mine.
După 15 de ora a aparut.
G:Hey!
Eu:Buna! spunând supărată.
G:Dar ce ai patit de esti supărată?
Eu:Pai mama mi-a spus că trebuie să ma mut în Coreea ca nu ma mai pot întreține.
G:Serios?
Eu:Da.O să-mi fie tare dor de tine.
G:Dar cine a spus că pleci singura?
Eu:Poftim?
G:Voi veni și eu cu tine.
Eu:Serios?
G:Da
Eu:Ce ma bucur! Dar unde vom sta?
G:Pai eu am un frate în Coreea, poate o sa stăm la el.
Eu:Sună bine!Giulia să dus acasă ca să-și facă bagajele, și eu sa fac același lucru.
După câteva ore de făcut bagajele am observat că sa inserat asa ca m-am dus și mi-am făcut baie si mam pus la somn.
CITEȘTI
Doar un simplu proiect!
RomanceEste o fată pe nume Diana, aceasta are o prietenă, iar la rândul ei are un frate pe nume Jungkook. Fetele două decid să se mute în Coreea de Sud.