A doua zi!
Diana.
Era dimineata ma durea tot :capul, burta, spatele dar nu știam de ce nu-mi aduc aminte nimic.
Am vrut să ma intorc pe partea cealaltă a patului dar ceva ma împiedica, asa ca mam uitat când mam întors lam vazut pe Jungkook.Eu:Aaaa a aaaa!
*Iar atunci se trezise Jungkook.
Jk:Ce s-a întâmplat?
Eu:Ce cauti la mine? Și de ce esti dezbrăcat? De ce sunt eu dezbrăcată?
Jk:Pai......
Eu:Să nu-mi spui ca mai violat?
Jk:Stai!
Eu:De ce?
Jk:Pentru ca tu ai vrut aseara să te culci cu mine.
Eu:Poftim?
Jk:Da.
*Și i-am povestit tot.
Eu:Nu-mi vine sa cred eu m-am culcat din nou cu tine?
Jk:Asa de pare!
*Iar atunci Jungkook vroia sa ma sărute! Dar l-am respins.
Eu:Pleacă!
Jk:Ce?
Eu:Am zis sa pleci!
Jk:Dar nu vreau, vreau sa fiu cu tine! De ce nu intelegi ca te iubesc.
Eu:Te rog pleaca! *Și tipam.
*Iar atunci a început și Jungkook sa tipe!
Jk:De ce nu vrei sa recunosti ca ma iubesti?
Eu:Dar nu te mai iubesc! De ce nu intelegi tu?
Jk:Eu știu ca acuma ma minți!
Eu:Omule da-mi pace și înțelege ca nu te mai iubesc.
Eu:Stii ce simt eu acuma pentru tine!
Jk:Ce?
Eu:Ură! Te urasc! Te urasc!
*Iar atunci Jungkook plecase!
Dar atunci mie mi s-au dat drumul lacrimilor, nu ma mai puteam opri din plâns. Nu-mi vine sa cred ca i-am spus că îl urasc. Îl iubesc din toată inima dar nu pot săi spun asta!Perspectiva Jungkook
Eram pe drum nici nu știam unde sa ma duc. Când Diana mi-a spus că ma urăște atunci chiar am simțit cu adevărat ca nu ma mai iubeste. Vream sa mor, dacă ea nu ma poate iubi si nu putem fi împreună ce rost mai am sa trăiesc. Mergeam asa de amărât pe drum. Am ajuns pe o trecere de pietoni, dar nu am mai băgat în seamă semaforul fiind la mijlocul drumului am auzit un claxon de masina foarte puternic când mam uitat o lumină puternică a bătut spre mine, iar de atunci am vazut negru în fața ochilor.
Perspectiva Diana
Plângeam foarte tare pentru ce i-am spus lui Jungkook parca nu mai puteam sa trăiesc fără el asa ca am hotărât să-l Sun și să-i spun că îl iubesc și sa fim împreuna. Asa ca am pus mana pe telefon si am sunat.Convorbire la telefon
Eu:Alo Jungkook?
X:Alo?
Eu:Jungkook tu esti?
X:Domnisoara trebuie să veniți repede ca iubitul tău a avut un accident, unul foarte grav.
*Când am auzit am scăpat telefonul pe jos. Simțeam ca îmi fuge pământul de sub picioare, iar atunci am căzut jos.
Am țipat foarte tare!
Eu:Jungkoookkkkkkkk!
*Iar atunci am auzit acea persoană vorbind.
X:Domnisoara vino repede la spitalul *****
EU:Bine vin acuma!
*Atunci am plecat foarte repede la spital. După 10 minute am ajuns. Am intrat în spital fugind , iar atunci am întrebat o asistenta unde este Jungkook iar ea mi-a spus:Asistenta :As
As:Este la terapie intestiva. Este foarte gravă situația.
*Atunci am inceput sa plang. Jungkook era în timpul operației.
După trei ore a ieșit doctorul.Eu:Doctore cum se simte?
D:Nu stiu ce s-a zic dar nu sunt sanse sa traiasca.
Eu:Ce?
D:Îmi pare rau!
*Nu am mai stat pe ganduri si am sunato pe Giulia.Convorbire la telefon
Eu:Alo Giulia?
G:Buna Diana dar ce s-a întâmplat?
Eu:Te rog vino repede la spital!
G:De ce, ți s-a intamplat ceva?
Eu:Jungkook a avut un accident.
G:Ce?
Eu:Te rog vino!
G:Vin acum!După 10 minute apăruse și Giulia cu baieti.
G:Diana?
*Iar atunci mam dus și am luat-o în brațe.
G:Ce sa întâmplat?
Eu:Jungkook a avut un accident.
Eu:Numai eu sunt de vină!
G:Cum adica numai tu?
Eu:Dacă nu îi spuneam ca îl urasc și să plece nu se mai întâmpla asa ceva.
G:Stai cum adica!
*Iar atunci i-am povestit tot.
G:Nu pot să cred!
*Iar atunci ea ma lua în brațe.
G:Nu mai plânge o sa fie bine!
Eu:Dar doctorul a spus că nu are sanse sa traiasca.
G:Cum? Iar atunci Giulia căzuse jos.
Eu:Giulia? Te rog ridicate îti primit ca nu se va întâmpla asta.Iar atunci venise doctorul.
D:Buna ziua!
Eu:Buna ziua, sa întâmplat ceva?
D:pai, pacientul este într-o stare foarte gravă nu stiu daca ar putea să-și revină.
*Iar atunci am rămas incremenita.
D:Daca vrea cineva poate să intre doar unul la el.
Eu:Bine! Giulia te duci tu?
G:Nu pot să intre acolo! Intra tu.
Eu:Bine!
*Am inceput sa fac pas cu pas. Nu puteam nici să merg. Am ajuns în fața usi mi-am făcut curaj și am intrat. Am deschis ușa acolo era Jungkook pe pat.
Mam apropiat mai aprope de el. Mam pus pe un scaun și i-am luat mâna în mâna mea.Eu:De ce Jungkook? De ce?
Vreu să-ți spun că-mi pare rau. Să știi că înainte să pleci de lângă noi vreu să știi că te iubesc foarte mult. Și să știi că îmi pare foarte rau ca mam comportat foarte urat cu tine. Acuma regret foarte mult ca nu am acceptat din nou să fiu cu tine. Daca era să fi dat timpul înapoi acuma as fi fost în brațele tale.
Te rog sa ma ierti.
Te iubesc enorm de mult.*Am aplecat capul în jos si am inceput sa plang.
Dar de o dată am auzit o voce:X:Sa stii ca și eu te iubesc enorm de mult!
*Iar acea vorba era al lui Jungkook.
Eu:Jungkook? Te-ai trezit?
Jk:Da, datorită tie!
*Iar atunci l-am luat în brațe!
Eu:Ce ma bucur ca ți-ai revenit.
Ma duc sa chem doctorul.*Asa ca am fugit și strigam!
Eu:Domnule Doctor!
G:Ce s-a întâmplat?
Eu:Sa trezit Jungkook!
G:Serios?
Eu:Da.
Eu:Domnule Doctor veniți repede ca sa trezit pacientul.Domnul Doctor a intrat acolo și ai facut câteva injecții și nu mai stiu ce.
După 30 de minute ieșise afara.Eu:Cum se simte?
D:Se simte foarte bine acuma, parca a fost o minune? Eu cred ca a fost ob iubire adevărată. *Și se uitase la mine.
Eu:Când îl putem externa.
D:Acum
Eu:Bine.*Eu m-am dus înainte acasă ca sa fac un pic de ordine.
Dupa o oră aud soneria, mam dus si am deschis ușa. La ușa era Jungkook cu restul. Nu am mai ezitat si l-am luat în brațe pe Jungkook.
Eu:Ma bucur sa te vad!
Jk:Și eu ma bucur!
*Iar atunci am intrat în casa. Si neam asezat pe canapea.
Iar atunci Jimin îl lua în brațe. Și baieti îl chinuiau cu întrebările.Jm:Ce ma bucur ca esti bine
Jin:Dar cum sa intamplat?
Suga:Îti este foame?
Jh:Îti este sete?
Eu:Hei, Hei lasatil în pace, acuma trebuie să se odihnească.
Eu:Acuma hai Jungkook sa te duc în camera sa te odihnești.
Jk:Bine!*L-am luat de mână și l-am dus în camera.
Am intrat în camera.Eu:Acuma punete în pat și odihnește te.
Jk:Nu pot până nu fac ceva.
Eu:Ce sa faci?
*Iar Jungkook ma sărutat.
Jk:Asta.
Iar eu i-am răspuns la sărut.
Jk:Diana chiar dacă nu mai vrei sa fim împreună dar sa stii ca team iubit și te iubesc încontinuare la fel de mult.
Eu:Jungkook, vreu sa stii ca si eu te iubesc nespus de mult și chiar mias dori enorm de mult sa mai fim împreună.
Jk:Serios?
Eu:Da.
Iar atunci neam luat în brațe
CITEȘTI
Doar un simplu proiect!
RomanceEste o fată pe nume Diana, aceasta are o prietenă, iar la rândul ei are un frate pe nume Jungkook. Fetele două decid să se mute în Coreea de Sud.