După ce mi-am făcut baie, mi se făcuse cam foame asa ca mam dus să văd dacă am ceva în frigider dar nu aveam nimic asa ca mam dus până la mall să mânca ceva. Mam îmbrăcat și am plecat.
Am intrat în mall, era foarte mare mai întâi mam dus să îmi cumpar mâncare . Mam dus și mi-am comandat. Mergem cu comanda în mână să ma duc sa ma așez la o masă, dar dintr-o dată mam ciocnit de cineva, nu-mi venea să cred mam făcut nu mai suc. Mam îndreptat spre persoana aia sai spun care ceva, dar când mam uitat era.....
Era Lisa.Lisa:Ooo buna Diana!
Cu ce ocazie ai venit aici?
Diana:Buna! Nu cred ca te interesează.
Lisa:Nu înteleg de ce esti asa rea cu mine, doar nu ti-am făcut nimic.
Diana:Mai scutește ma!
Lisa:Eu vroiam să fim prietene dar vad ca nu vrei.
Diana:Eu prietena cu tine nici în visele tale
Lisa:Cred ca stiu de ce esti supărat?
Diana:I-a uimește ma?
Lisa:Pentru ca nu team invitat la nunta.
Uite ca să nu te superi îti dau și tie o invitație. Poftim!
Și îmi dă invitația și pleca.
Mam uitat la invitație și începuse să-mi curgă o lacrima. Mam dus și mi-am luat mâncarea la pachet. Nu puteam să ma mai concentrez. Când vad ca eu sunt invitata la nunta lui Jungkook și a unei fete. Și când visul meu era să fiu eu mireasa lui. Și mam dus acasă și plângeam încontinuu.
Mam dus mi-am făcut baie si mam pus la culcare
CITEȘTI
Doar un simplu proiect!
RomanceEste o fată pe nume Diana, aceasta are o prietenă, iar la rândul ei are un frate pe nume Jungkook. Fetele două decid să se mute în Coreea de Sud.