Am intrat în clasa, acolo era și Jungkook , îmi venea să întru în pământ când ma gandesc ce s-a întâmplat aseara. Mam așezat în banca și a apărut și profesorul.
Prof:Acuma predativa proiectele o să le-au la mine acasă să le corectez.
Toți:Bine!
Trecuseră și prima oră.
Nu stiu cum dar am simțit să vorbesc cu Giulia. Mam dus în hol și am vazuto pe ea asa ca mam dus la ea.Eu:Buna Giulia!
G:Ăăă buna Diana!
Eu:Stii as vrea să îti spun ceva.
G:Ce?
Eu:As vrea să ne împăcăm daca ai vrea?
G:Normal ca vreau, prietena mea.
Și neam luat în brațe.
Mam gândit să nu îi spun ce s-a întamplat aseara cu Jungkook.
Din întâmplare a apărut și Jungkook.
Jk:Buna!
Eu:Buna Jungkook!
G:Buna, dar de ce esti supărat.
Iar atunci Jungkook se uitase la mine.
Jk:Nu am nimic.
G:Bine! Să știi ca mam împacat cu Diana
Jk:Bravo voua!
G:Diana daca neam împacat asta înseamă ca vei veni înapoi nu-i asa?
Diana:Pai.....
G:Spune da, spune da.
Diana:Bine.Au trecut și restul orelor asa ca mam dus cu Giulia să-mi iau bagajele.
Am ajuns acasă mam dus și mi-am așezat înapoi bagajele, dar nimeni nu era acasă decât eu cu GiuliaEu:Dar unde sunt restul?
G:La repetiții!
Eu:Ok, hai să mâncăm ceva.
G:Bine!După două ore.
Eram pe canapea ma uitam la televizor iar Giulia era în camera, dintr-o dată ușa se deschise, erau băieți toți au sărit pe mine.
Toți:Ce bine ca ai venit.
Eu:Și eu ma bucur sa va vad, dar ma sufoc.
Toți am inceput sa radem, dar eu nu l-am observat pe Jungkook.
Eu:Unde este Jungkook.
Jimin:Dar de ce îti faci atâtea griji pentru el, sunteti împreună?
Eu:Poftim, cu nesimtitul ala niciodată.Se făcuse seara și venise și Jungkook.
Eu:Jungkook pe unde ai fost?
Jk:De ce ar interesa, parca nu ma placeai?
Eu:......Neam dus cu toti la masa, tot timpul mam uitat la Jungkook, dar acesta ma respingea mereu.
J-hope:Și ce vom face în seara asta?
Suga:Cear fi daca am merge într-un parc de distracții?
Eu:Nu merg!
Jk:Nici eu, N-am chef oricum mie somn.
Jimin:Se pare că îndrăgostiți vor să stea singuri
Jk:Vezi ca ți-o iei de la mine.
Jimin:Bine sefu.
Au plecat toti în parc, iar acasă am rămas doar eu cu Jungkook.
Eram in camera la mine,ma plictiseam foarte tare, asa ca am decis să ma duc până la Jungkook daca vrea să ne uitam la un film.
Am ciocanit la usa.Jk:Intra.
Eu:Buna Jungkook.
Jk:Ce vrei?
Eu:Am venit sa te intreb daca ai vriun sidiu cu filme.
Jk:Da am dar doar cu filme de groază, sper sa nu-ți fie frica.
Eu:Pffff mie frica?! Cred ca nu stii cu cine vorbesti. (În minte) Mor de frica.
Jk:Poftim
Eu:Multumesc!
Jk:Ce mai astepti?
Eu:Sa stii ca mie frica sa ma uit singura la un film horror n-ai vrea să te uiti cu mine?
Jk:Of bine!Neam dus jos și a pornit filmul.
Dintr-o dată apăruse un moment înfricoșător am țipat și l-am luat pe Jungkook în brațe. Nu stiu dar parca ma simteam foarte bine, când îl atingeam.Perspectiva Jungkook
Ne uitam la un film dar era prea plictisitisor, dar dintr-o dată o aud pe Diana cum tipa, iar la un moment dat ma luat în brațe, sincer era cel mai frumos lucru când ma lua în brațe.Jk:Acuma este reclama.
Eu:Stii până începe din nou ma duc sa fac niște popcorn
Jk:Bine!Eram la bucatarie în care aveam un bol cu floricele în mână, ma ducem spre canapea cu bolul, dar dintr-o dată am alunecat și am căzut peste Jungkook și l-am făcut numai popcorn.
Privirile nostre se întalnisera, iar distanța dintre noi era foarte mică. Mam uitat foarte atent în ochi lui, el dând sa ma sărute, mam ridicat de pe el.
Începusera din nou filmul, și era din ce în ce mai înfricosator. Asa ca l-am luat pe Jungkook în brațe. Dar eu nu eram concentrată de loc la film, ma uitam numai la fata lui, nu stiu dar parca începe am sa simt ceva pentru el. El ma văzut ca ma holbam ca proastă la el. El sa întors cu fata spre mine, mi-a luat fata în mâinile lui și ma sărutat, iar eu i-am răspuns la sărut.El se desprinse din sărutJk:Stai tu mi-ai răspuns la sărut?
Eu:Da . Acuma hai ca mai este un pic si se termina filmul.
După terminarea filmului.
Jk:A fost un film frumos, nu-i asa?
Eu:Da.
Jungkook dând sa plece, eu m-am dus repede în fața lui și l-am sărutat, el a rămas surprins de gestul pe care l-am făcut.
Eu:Asta este pentru ca ai stat cu mine si am vazut filmul.
Jungkook nu mai sta pe ganduri si ma sarutase din nou.
Am stat cam un minut sărutândune.
Dar neam dezlipit din cauza aerului.
Jk:Noapte buna!
Eu:Noapte Buna!
Am fugit la mine în camera, eram foarte bucuroasă, am inceput să-l iubesc, seara asta a fost una foarte frumoasă.Perspectiva Jungkook
Nu-mi venea să cred ca Diana ma sărutat, dar și când am sarutato eu mia răspuns, am inceput sa o iubesc foarte mult, creca nu aș putea trai fara sa nu o văd.
CITEȘTI
Doar un simplu proiect!
RomanceEste o fată pe nume Diana, aceasta are o prietenă, iar la rândul ei are un frate pe nume Jungkook. Fetele două decid să se mute în Coreea de Sud.