A doua zi mam trezit foarte devreme. Nu prea puteam sa dorm. Asa ca mam dus și mi-am facut rutina de dimineata si mam îmbrăcat asa:
Mam dus în bucătărie și mi-am făcut o cafea, și mam așezat pe canapea citind stirile de astăzi de pe telefon. Uitându-mă cât ma uitam eu. A apărut o știre nouă. Am citit sa vad ce era.
Am rămas blocată sa vad asa ceva. Acolo scria că "Starul Jeon Jungkook din trupa BTS se căsătoreste cu cunoscuta cântăreață Lisa din trupa Blackpink".
Am inceput sa plang îmi venea sa urlu după o asa veste. Tipam și plângeam în același timp. Nu înteleg de ce ar trebuit sa fii pedepsită în halul asta. Nu puteam sa ma opresc din plâns. Mam dus la baie si mam pus în cada.
Trecuseră două zile și tot nu îmi reveneam din starea aia nu mai mancan nimic.
Dintr-o dată am primit un apel.Convorbire la telefon.
X:Buna ziua!
Eu:Buna ziua! Dar cine sunteți?
X:Sunt un artist al desenelor. Ti-am vazut desenele tale sa stii ca mai impresionat, asa ca aș vrea să facem o afacere împreună.
Eu:Ce afacere?
X:Pai mam gândit că sati iei toate desenele și sa le vinzi în Coreea de Sud mai exact în Seoul acolo sigur se vor vinde mai bine ca în România.
Eu:Pai și când ar trebui să ma duc ?
X:Pai maine!
Eu:Maine?
X:Da.
Eu:Ok o sa ma duc. La revedere!
Și am închis.Nu-mi vine sa cred ca va trebui să ma duc înapoi în Coreea de Sud, mai ales dacă ma voi vedea cu Jungkook. Nu pot după ce am aflat ca se căsătorește. Nu nu pot sa ma duc. Dar nu am de ales ca sa afle toata planeta de desenele mele va trebui să o fac și le asta. Este vorba despre câteva zile.
Mam dus sus și mi-am făcut bagajele.A doua zi. Mam trezit mi-am făcut rutina și mam îmbrăcat asa:
Mam dus la aeroport și am urcat în avion.
După 15 ore
Nu-mi venea să cred ca calc din nou în Seoul.
Dar mam gândit ca unde voi sta, și mi-am amintit de apartamentul pe care l-am inchiriat tura trecută și mam dus acolo. Am vb cu proprietarul și mi-a spus că mai este disponibil.
Am intrat în apartament. Mam dus sus în camera mea veche. Am intrat foarte ușor. La un moment dat mi-am adus aminte de prima mea noapte cu Jungkook de proiectul pe care l-am făcut împreună. Mi-am adus aminte de tot. Mam pus pe pat, parca și acuma mai simt mirosul de parfum al lui Jungkook .
Mi-am așezat lucrurile și mi-am făcut baie.
CITEȘTI
Doar un simplu proiect!
RomanceEste o fată pe nume Diana, aceasta are o prietenă, iar la rândul ei are un frate pe nume Jungkook. Fetele două decid să se mute în Coreea de Sud.