A doua zi
Jungkook.
Era dimineata asa ca mam trezit, dar am vazut ca sunt în camera mea si nu pe canapeaua din living. Asa ca mam dus jos acolo i-am văzut pe baieti dar înafara de fete.
Jm:Bine ca ai venit Jungkook, trebuie să vorbim ceva.
Jk:Ce anume?
Jm:Hai la mine în camera.*Neam dus la jimin în camera și am vorbit acolo era și Diana.
Jk:Diana de ce esti vânătă pe fata, cine este nenorocitul care te-a lovit?
Eu:Tu esti acel nenorocit.
*Și plecasem din camera.Jk:Cum adica eu?!!
Jm:Despre asta este vorba. Tu ai lovit-o pe Diana aseara deoarece ți-a luat paharul din mâna.
Jk:Nu-mi vine sa cred ce i-am facut .
Jm:Asta nu este tot.
Aseara Diana a vrut să ia aer dar acolo un nemernic a mai avut un pic si o viola. Dar noroc ca am vazut. După a intrat în club acolo te-a vazut ca te sarutai cu o fata, iar ea venise la tine dar tu iai dat o palma asa ca a plecat în drum spre casa era sa o calce o mașină. După ce a ajuns acasă a adormit dar tu ai venit cu o fata și ai dato afara din camera iar tu ți-ai petrecut noaptea cu acea fata.Iar Diana nu a avut de ales și a dormit cu mine.Jk:Eu i-am facut toate acestea lui Diana?
Jm:Da
Jk:Doamne ce nemernic am fost.
Jk:Ma duc la să-mi cer scuze.
Jm:Te rog las-o sa se calmeze. Nu cred ca vrea să te vadă.
Jk:Bine!Perspectiva Jungkook
Nu-mi vine sa cred cât rău i-am putut face lui Diana doar intro seara.
În planul meu nu era sa o rănesc atât de mult, era sa o fac doar un pic geloasă
văzându-mă cu o fata dansând doar ca să-mi recunoască ca ma iubeste. Nu intenționat să o rănesc. Acuma va fi și mai greu ca sa o recâstig înapoi.Perspectiva Diana
Eram la masă mâncam cu restul dar Jungkook cu Jimin nu erau, erau în camera lui Jimin. Eram asa de supărată pe Jungkook încât nu îl puteam nici sa îl privesc.G:Sa stii Diana ca îmi pare rau pentru tine, la ce s-a întâmplat aseara.
Eu:As vrea să închidem subiectul.
Eu:Aaaa și sa stiti ca eu nu voi fi acasă diseara.
G:Dar unde te duci?
Eu:Este secret.*Se făcuse seara, iar eu m-am dus ai m-am îmbrăcat în ceva elegant si m-am dus la club am vrut ca în seara asta sa pot uita de toate.
Am ajuns la club, iar acolo mi-am comandat o sticlă cu Wishchi. Asa ca am băut în continuuu din acea sticla până când am inceput sa amestec. Niciodată nu bausem atât de mult dar nu mam oprit asa ca mi-am mai comandat o sticla . Am terminat și acea sticla, iar acuma era foarte beata.
Asa ca mam dus sa dansez. Mam urcat pe masa si am inceput sa dansez. Întrun moment sa suit un băiat pe masa si a început să danseze cu mine.Jungkook
Era seara și ma plictiseam foarte tare asa ca mam decis să ma duc la un club.
Am intrat în club, când am intrat în club în mijlocul încăperii era o masa în care pe acea masa dansa o fata și un băiat, iar acel băiat se apropia foarte tare de acea fata. Apropiinduma din ce în ce mai aproape de masă, am observat că acea fata care dansa pe masa. Am rămas blocat, iar acel băiat se apropia prea tare de ea asa ca am traso pe Diana jos și am dus-o afara.Jk:Ai înnebunit? Ce se întâmplă cu tine?
Eu:Ce vrei de la mine nu pot să ma distrez?
Jk:Tu esti beata manga.
Eu:Asa și?
*Asa ca am luato de mână și am dus-o la masina deoarece vream sa o duc acasă.Jk:Acuma hai acasă.
Eu:Acasă? Noooooo! Nu vreau acasă.
Jk:Dar unde vrei?
Eu:Vreau acasă la mine!
Jk:Unde la tine?
*Iar eu i-am aratat adresa
Jk:Stai asta nu este vechiul tau apartament?
Eu:Ahaaaaa.
Jk:Oricum bine ca te duc acolo ca nu vreau sa te vadă restul de acasă.
*Am ajuns la Diana acasă asa ca am luato și am bagato în casa.
Vroiam sa plec dar....Eu:Unde pleci?
Jk:Acasă!
Eu:Aaa nu nu nu! Am nevoie de tine chiar acuma.
Jk:Diana ai febra?
Eu:Noooooo!
*Mam dus mai aproape de Jungkook si l-am sărutat. Iar el nu-mi răspunsese la sărut.
Eu:Yaa? Cei asta de ce nu-mi răspunzi la sărut?
Jk:Diana esti beata acuma hai sa te culci.
Eu:Dar nu vreau sa ma culc. Te vreau acuma.
*Și ma atingeam singura.
Jk:Te rog nu fa asta deoarece ma excitezi foarte tare
Eu:Și daca nu vreau.
*Iar eu iar ma atingeam singura
Jk:Bine tu ai vrut-o!*Mam înfipt în Diana și am sarutato. Am luato în brațe și am pus-o pe pat.
Am inceput mai întâi sa o sărut pe gât.
Dar rochia ma deranja asa ca am facut in doua secunde sa dispara de pe ea.
Dar ea nu a ezitat și ma dezbrăcat și pe mine.Eu:Jungkook te rog nu mai ezita și treci la treabă ca nu mai pot.
Jk:WOW esti foarte grabita.
*Asa ca am inceput sa intru în ea cu mișcări mai lente de du-te vino.
Eu:Ahhhhh Jungkookkkkkkk.
*Iar eu îi gemeam numele în continuu
Eu:Ahhhhhh, ahhhhhhhh
Jk:Asa ma exciti și mai mult când gemi.
*Asa ca am inceput sa intru din ce în ce mai tare în ea.
Eu:Jungkookkkkkkk, ah mi-a fost asa dor de o noapte asa de vis cu tine.
Jk:Serios? Pai ce ar fi daca am face-o de milioane.
*Asa ca Jungkook se oprise ma puse pe burta, iar atunci a început să intre cu toată puterea luiEu:Ahhhh Jungkook doare!
Jk:Te rog sa mai reziști ca nu ma pot opri acum.
Eu:Ahhhhh chiar dacă ma doare te doresc foarte mult. Jungkook începuse cu o viteză mai mare de du-te vino.
Simțeam ca explodez dar era asa de bine.
După șapte ore de sex neam pus amândoi și neam culcat.
Jungkook
Stiu ca era beata dar nu ma puteam abtine.
CITEȘTI
Doar un simplu proiect!
RomanceEste o fată pe nume Diana, aceasta are o prietenă, iar la rândul ei are un frate pe nume Jungkook. Fetele două decid să se mute în Coreea de Sud.