Capitolul 15

140 5 0
                                    

Era Jungkook.

Jk:Te-ai trezit?
Eu:Da
*Și ne uitam unul la altul.
Jk:Și cum ai ajuns înapoi în Seoul?
Eu:Pai......
*Și i-am povestit cum am ajuns, dar nu i-am spus că am fost răpită. Nu aș vrea să-l îmbrobodesc cu răpirea mea.
Jk:Am înțeles!
Eu:Ma duc să-mi fac baie.
Jk:Ok.
*Iar atunci Jungkook se apropia de mine si vroia să ma sărute dar eu l-am respins.
Eu:Ce crezi ca faci?
Jk:Vreau sa te sărut.
Eu:Jungkook te rog nu mai suntem împreună, acum suntem dor amici.
Jk:........
*El nu mai a spus nimic si a plecat, după ce a plecat a început să-mi curgă o lacrima. Mam dus și mi-am făcut baie.
Dupa ce am terminat să-mi fac baie, mam dus jos acolo era Giulia.

Eu:Giulia?
G:Diana?
*Și a sărit la mine în brațe.
G:Ma bucur nespus de mult sa te vad!
Eu:Și eu ma bucur nespus de mult!
Eu:Giulia?
G:Da?
Eu:Aș vrea să-ți spun ce mi s-a întâmplat.
G:Sigur, spune!
Eu:Bine, dar hai la mine în camera.
G:Ok.
*Neam dus la Giulia în camera.
G:Acuma spunemi ce sa întamplat.
G:Dar mai întâi Spune-mi când au venit la nunta, ce era la halul tau?
Eu:De asta era și vorba.
În halul în care eram la nunta, era din cauza Lisei.
G:Poftim?
Eu:Da.
*Înainte cu câteva zile de nunta, ma plimbam dar dintr-o dată o mașină a oprit lângă mine si ma luat.
Mau dus într-o casă părăsită și mau băgat într-o camera. Dar dintr-o dată am vazuto pe Lisa. Iar atunci mi-a spus că ma răpit ca stie sigur ca îi voi strica nunta și ca îl voi lua din nou pe Jungkook, asa ca ma închi acolo și în tot acel timp nu mi-a dat nimic de mâncare și nici de băut.

G:Nu-mi vine sa cred în ce chin ai trecut. Dacă o prind nu stiu ce o să-i fac.
Eu:Mai este ceva.
*A mai spus că sigur și precis va intra în trupa BTS doar ca sa le distrugă reputația celor din BTS, iar ea sa fie cea mai faimoasă.

G:Fata asta este chiar bătută în cap!
Dacă va afla Jungkook nu stiu cei face.
Eu:Te rog nu-i spune lui Jungkook.
G:De ce? Fata asta  trebuie pusa la punct.
Eu:Te rog nu-i spune.
G:Dar tu venind la nunta și oprindo ai facuto pentru a nu-i strica reputaia lui Jungkook și pentru ca îl iubesti sau nu ai vrut să se căsătorească cu Lisa.
Eu:Normal ca pentru ca nu vreau sa i se distrugă reputația.
G:Dar tu îl mai iubesti pe Jungkook?
Eu:Nici eu nu stiu.
G:Offf bine, eu ma duc jos!
Eu:Dar te rog nu-i spune nimic lui Jungkook.
G:Bine!

*Se făcuse seara asa ca neam dus la masa, dar nici nu puteam sa dau un ochi cu vreo unul de jos. După doi ani am ajuns din nou sa mâncat cu ei la aceiasi masa.
La masa nici unul nu scotea nicio vorba.
Până când Jin ma întrebat:

Jin:Diana dar cum ai ajuns înapoi în Seoul?
Eu:Pai am venit pentru o afacere cu Desene.
Jin:Serios?
Eu:Da
Jm:Și eu crezand ca ai venit pentru Jungkook, mai ales când ai aflat ca se căsătorește.
*Iar atunci ma uitam la Jungkook. Dar acesta refuză să ia contact vizual cu mine.
G:Jimin termină!
Jm:Dar ce am spus ceva greșit? Se cunoștea ca era geloasă ca nu se căsătorește cu ea și se căsătorește cu Lisa.
G:Jimin ti-am spus să termini!
Jm:Diana dar am o întrebare tu îl mai iubesti pe Jungkook?
Eu:.........
Jm:Asta inseamna ca îl mai iubesti.
Eu:.......
Jm:Eu ce v-am spus încă îl mai iubeste.
Eu:Te rog termină și sa stii ca nu-l mai iubesc pe Jungkook! *Spunand la nervi.
*Și am fugit în camera la mine.
Simt cât de tare ca i-am frânt inima lui Jungkook. Plângeam foarte tare pentru ca am facut o prostie spunand ca nu-l mai iubesc pe Jungkook.

G:Acum esti multumit de ceia ce iai făcut?
Jm:Dar ce i-am facut?
Suga:Trebuia să zici tu o prostie.
Jm:Dar ce i-am spus? I-am zis adevărul.

*Giulia venise la mine în camera.
G:Diana esti bine?
Eu:Nu sunt bine de loc. Jimin ma ataca din orice privința.
G:Te rog nu-l lua în seamă. Dar este adevărat ce ai spus atunci la masa?
Eu:As prefera sa nu răspund la această întrebare.
G:Bine nu o sa te fortez.

Pers Jungkook

Și acuma eram șocat de cuvintele Dianei, dar nu am spus nimic. Mai bine am preferat să tac. Nu-mi venea sa cred ca a spus că nu ma mai iubeste, dar parca eu o simțeam ca minte și încă ma mai iubeste.

Doar un simplu proiect!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum