Selam! Ben Ayza YAZICI. Yani birkaç saat öncesine kadar öyleydim. Artık ben Ayza GÜRKÖK oldum. Neden mi? Çünkü kocam beni boşadı. Beni dinlemeden direk boşadı. Bu nasıl mı oldu hemen anlatıyorum.
3 gün önceydi. Arkadaşlarım Dolunay ve Gece'yle partiye gidecektik. Çok heyecanlıydım bunun yanı sıra içimde garip bir his vardı. Ama O hissi gözardı edip mutlulukla hazırlanmaya başladım. Straplez elbisemi giyip saçlarımı yapmaya başladım. Eşim Sezer arkamda oturmuş hayranlıkla beni izliyordu.
-prensesler mi? Dedi. Şaşkınca ona baktım.
-Ha?
-Diyorum ki prenseslerde kimmiş? Dedi. Gülerek ona dönüp kollarımı boynuna doladım.
- bak sen. Kimmiş o prensesler?
Kollarını belime dolayıp;
-kendilerini güzel sananlar. Hiçbiri senin kadar güzel ve büyülü değil. Dedi ve dudağıma öpücük kondurdu.
- Tamam hadi rahat bırak da hazırlanayım geç kalacağım!
-peki peki kızma deyip kenara çekildi.
Saç ve makyaj yapımım bitince kendi etrafımda döndüm;
- Nasıl olmuşum aşkım?
Baştan ayağa hayranlıkla süzerek
-Çok seksi dedi. Kıkırdayarak yanağına öpücük kondurdum.
Beni kendine çekti, dudağıma küçük öpücükler kondurdu.
-Aşkım rujum! Partiden dönmemi beklemek zorundasın.
- Sabırsızlıkla bekliyor olacağım bebeğim.
Boynumu öpüp iyi eğlenceler diledi.
Dışarı çıktığımda kızlar beni bekliyordu.
-Selam kızlar! Dedim
Dolunay : Tam 15 dakika 39 saniye geciktin Ayza!
Gece, Dolunay'a göz devirip
-sen ona bakma güzelim. Bu arada yakıyorsun bu ne güzellik. Dedi
-O senin güzelliğin tatlım. Hadi gidelim dedim ve olacaklardan bi haber partiye doğru yola koyulduk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Tanesi
RomanceMutlu bir evlilik bu kadar kolay bitebilir miydi? Her şey bu kadar basit miydi? Hayat bu kadar berbat olamazdı değil mi?