Kim Da Eun
Arabada geçen uzun yolculuğun ardından iki katlı yeni evimize ulaştığımızda bıkkınlıgekla nefesimi dışarıya verdim.
"Da Eun hala arabadan çıkmadın mı kızım?Okuluna geç kalacaksın."
Bir yandan arabadan çıkarken bir yandan da annemin söylediklerini idrak etmeye çalışıyordum.Okul mu demişti o?O kadar yolculuğunun yorgunluğu yetmezmiş gibi bir de okula mı gidecektim?
"Yorgunum anne, hem daha formamı almadık. Yarın hazırlanır öyl..."
"Forman ve çantan odanda hazır. İkinci kat soldan ikinci oda."Arkadan gelen babamın soğuk sesiyle söyledikleri iyice canımın sıkılmasına neden oldu. Kurtuluşum olmayacağını bildiğimden eve doğru ilerledim. İçeri girdiğimde karşılaştığım koyu renkli ahşap mobilyalarla gözlerimi devirdim. Babamdan da anca böyle bir ev beklenirdi zaten.
Etrafı incelmeyi bırakıp odama ilerledim. Kapıyı açtığımda karşılaştığım görüntü dudaklarımın yukarı doğru kıvrılmasına neden oldu. Odaya hakim olan siyah rengin yanında masam gri,dolabım beyaz ve perdelerime açık mavi renk hakimdi.
Hayranlık dolu bakışlarım yatağa geçtiğinde üzerinde gördüğüm okul kıyafetleri ile duraksadım. Telefonumu çıkarıp saate baktığımda yaklaşık yarın saatimin olduğunu gördüm.
Çantamı inceleme gereği duymadan formalarımı giyinmeye başladım. Eski okulumun aksine oldukça şık olan formalar ile aynaya baktığımda ilk defa bir okul kıyafeti giyindiğimde üzerime ek olarak bir şey ekleme gereği duymamıştım.
Üst kısmı siyah kolları gri ve koyu gri detaylı olan tişörtümün sağ göğüs kısmında duran okul logosu oldukça naif duruyordu.
Altına giyindiğim eteğin ise siyah renkli oluşunun dışında ucundaki beyaz gri çizgiler bütünün büyük bir uyum içinde olmasını sağlamıştı.
Eteğimin ucunu son kez düzeltip dizime yaklaştırmaya çalışsam da dizimin çok üstünde kalıyordu. Daha fazla vakit kaybetmemek adına üzerime uzun siyah kot ceketimi geçirdim.
Yanımda getirdiğim küçük çantamın içinden maskaramı ve açık renkli dudak kremimi alıp banyoya geçtim. Kirpiklerimi kıvırıp dudak kremini sürdüm. Önce saçımı açık bırakmak istesem de ardından kararını değiştirip yarıdan topladım.
Aldığım yerin başından başlayarak dışa dönük bir örgü örüp yukarıdan topladım. En sonunda altta kalan kısımları serbest bırakıp çantamda olan meyve kokulu parfümü sıktım.
Odaya geçip boy aynasından kendime baktım. Hazır olduğumu hissedince çantamı aldım ve hızla aşağıya indim. Mutfaktan gelen sesleri umursamadan ilerlemeyi planlasam da arkamdan seslenen annem buna engel oldu.
"Da Eun kahvaltı yapmadan mı çıkacaksın?"
"Geç kalıyorum anne,okulda bir şeyler atıştırırım."Kapıdan çıkar çıkmaz karşılaştığım korumam ile az da olsa ürktüm. Yıllardır yanımda olsa da bir türlü alışamamıştım.
"Beni okula sen mi bırakacaksın?"
Sözlü cevap vermek yerine hızla kafasını sallayınca önüne geçip arabaya ilerledim. Babam adamlarını da kendine benzetmişti. Hepsi soğuk ve gıcıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Maze ❦V
Fanfiction"Ne zaman bana Bay Kim yerine Taehyung diye sesleneceksin?" "Bana gerçekten kocam olduğunu hissettirdiğin zaman." "Peki,ömrünün sonuna kadar Bay Kim demeye devam edebilirsin o halde."