Bölüm 2

748 48 32
                                    

Kim Tae Hyung

Henüz bir hafta önce atandığım okulun prensiblerini tam olarak kavramak için öğretmenler odasından çıkıp müdürün odasına doğru ilerledim.

     Etraftan gelen sesler ve bakışlar henüz ilk haftamdan kızların dikkatini çektiğimi gösterse de zaten böyle bir durumu beklediğimden onları umursamayıp yoluma devam ettim.

      Müdürün odasına geçip yanındaki koltuğa oturdum ve henüz dün başladığımız kurallara devam etmek istediğimi söyledim. O da çekmecelerinden birini açıp içinden oldukça kalın bir dosya çıkardı.

     İçini açıp kaldığımız yerden devam etmeye başlayınca bu işin ben burdan gidene kadar devam edeceğini düşündüm ve bıkkınlıkla gözlerimi devirdim.

"Evet Taehyung en son on beşinci maddeyi incelemişiz. Madde on altı: Okul içinde herhangi bir öğrencinin ilişkisine karışmak,yardım etmek,ayrılmalarını sağlamak gibi durumlar öğretmenlerin sorumluluğunda değil velilerin sorumluluğundadır. Gereksiz yere öğrencilerin kişisel ilişkilerine olumlu veya olumsuz yönde etki etmek yasaktır."

     Özel bir kolejden de anca böyle bir madde beklenirdi zaten diye geçirdim içinden. Tek düşündükleri şey tamamen velilerin yaptığı yardım ve bağışlardı. Şu ana kadar incelediğimiz bütün maddeler de velileri ve öğrencilerin refahını düşünen maddelerdi.

     Bir önceki staj gördüğüm okulda bir öğrencim ile sevgili olduğum aklıma gelince oradakilerin de sesini çıkarmadığı aklıma geldi. Buradaki sistemin nasıl olduğunu az çok tahmin edebilsem de yine de sorma gereği duydum.

"Peki eğer bir öğretmen ile öğrenci arasında bir şeyler olursa?"

    Müdür önce yüzüme sorgularcasına baksa da benden herhangi bir cevap alamayınca önündeki dosyanın birkaç sayfasını çevirdi. Sonunda aradığı maddeyi bulunca yüzünü bana çevirip ezbere bir şekilde maddeyi okumaya başladı.

"Madde otuz beş: Bir öğretmen öğrenci ilişkisi söz konusu olduğunda özel hayatlarını dışarıda yaşayıp okula yansıtmamaları gerekmektedir. Olur da ilişkilerini okula yansıtma gibi bir durumla  karşılaşılırsa ikisinin de başka bir okula sevkedilmesi gerekmektedir."

     Kafamı sallayıp diğer maddelerden devam etmesini söylediğimde müdür teker teker maddeleri okuyup açıklamaya başladı. Ben ise bir an önce zilin çalıp dersime buradan kurtulamamak sağlamasını bekliyordum.

     Müdür gala maddeleri saymaya devam ederken kapıdan  gelen sesle ikimiz de oraya odaklandık. Müdürün verdiği "gel" konutumdan sonra içeri bir öğrenci girince bakışlarımı tamamen ona odakladım.

   Onun da gözleri bana kayınca uzun kirpikleri ve büyük renkli gözleri dikkatimi çekti. Daha önce böyle birine rastlanmadığından melez olduğunu düşünmeye başladım. Sonra müdürün sabah bize bahşettiği öğrenci olduğunu düşünmeye başladım.

     Müdür adını sorunca gözlerini benden çekti ve müdüre odaklandı.
Ben ise kıyafetini incelemeye koyuldum. Üzerindeki kot ceketi oldukça uzun olsa da eteğinin boyu olması gerekenden kısaydı.

     Dikkatimi oradan çekip tekrar yüzüne çıkardığımda ismini söyleşini büyük bir zevkle inceledim. Adının Kim Da Eun olduğunu öğrendiğimde baştaki tahminin doğru olduğunu anladım.

    Müdür heyecanla yanına gidip elini sıktığında velilerinin büyük destekçimiz olduğunu anladım. Diğer okulundan birincilikle ayrılmıştı ve ülke içinde önemli dereceleri vardı ve bu yüzden 12-B sınıfına almaya karar vermiştik.

Love Maze ❦VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin