Kim Da Eun
"Anne ben okulda bir şeyler atıştırırım."
Annemin duymasını umarak kapıdan çıktığımda uzun boylu korumam ile karşılaştım. Kısaca selamlaştıktan sonra arabaya ilerledi ve onun kapını açmasına izin vermeden bindim. Namjoon da arabaya geçince kulaklıklarımı taktım ve kafamı cama yasladım.
Araba durunca okula geldiğimizi anladım ve yine Namjoon'dan hızlı davranarak kapımı açtım. Bu kadar resmiyete ve hizmete gerek duymuyordum aslında ama babam böyle uygun gördüğü için öyleydi.
Hayatımda sadece küçüklük zamanlarımda kendi kararlarımı almıştım. Diğer zamanlarda ise tamamen babamın kararları ile şekillenmişti. Bana hiçbir zaman seçenek hakkı sunulmamıştı. Hatta bazen haber bile vermiyorlardı. En azından artık yaşayacaklarımdan haberdar oluyordum. Bu da bir şeydi değil mi?
•••
Son ders zilinin çalması ile birlikte çantamı topladım ve kütüphaneye inmek için ayaklandım. Sıramın altında duran fizik kitabımı aldım ve önce öğretmenler odasına uğramaya karar verdim.
Odaya girdiğinde görüş açıma giren Bay Kim'e bakıp takılı kaldığımda onun da birden gözünü bana çevirmesi ile hızla kafamı başka yönlere çevirdim. Ondan fazlasıyla etkileniyordum ve bu kendimi kötü hissetmeme neden oluyordu. Bir öğretmenden etkilenmek ancak küçük yaşlarda masumiyetti. Artık değildi...
Kitabımın kapağını açıp sorularımı ayarladığımda bir yandan da Bay Kim'in yanında oturan Bay Jeon'a yöneldim. Yanına geçtiğimde kafasını bana çevirdi ve içtenlikle gülümsedi. Ben de hafifçe gülümsedim ve kitabımı önüne yerleştirdim.
"Bu soru tipini derste çözmüştüm aslında Da Eun. Tam olarak hangi tarafı anlamadın?"
"Hocam evet anlattınız ama soruda daha önce kullanmadığımız bir denklem var. Siz bize iki sistemden bahsetmiştiniz ama burada üç makine birden var."
Olabildiğince Bay Kim'e bakmayarak konuşmaya başladım ancak onun bakışlarının bende olduğunu çok rahat bir şekilde anlayabiliyordum. Onu yok sayarak Bay Jeon'a odaklanmaya çalışsam da aklım sürekli ondaydı. Sanırım bu soruyu başka bir öğretme daha sormam gerekiyordu.
Bay Jeon soruyu anlatmayı bitirip doğru şıkkın altını çizdiğinde derin bir nefes alarak kitabımı almak için hareketlendim.
"Bu kadar mıydı Da Eun? Bence şuradakini de soracaktın ha?"
Tam kitabımı alıp gideceğim sırada Bay Jeon beni durdurdu ve bir diğer yapamadığım soruyu eliyle gösterdi. Üzerine soru işareti koyduğumdan yapamadığımı anlamak pek de zor değildi. Usulca kafamı salladığımda Bay Jeon tekrar gülümsedi ve soruyu sesli bir şekilde okuyup çözmeye başladı.
Bay Jeon çözmeyi bitirince kafamı sallayarak anladığımı belirttim. Hızlıca teşekkür edip odadan çıktığımda kapının sağına geçtim ve derin bir nefes aldım. Bay Kim'in bakışları ister istemez beni etkilemişti.
Ben neden böyle hissettiğine anlam veremiyordum. Daha doğrusu vermek istemiyordum. Bir öğretmenden hoşlanmak kendime yakıştıramayacağım türden bir şeydi.
•••
Kütüphanede işlerim bitince çıkarttığım fotokopileri aldım ve çıkış kapısına ilerledim. Proje ödevini burada yapmaktansa evde tek başıma yapmayı tercih ederdim. Çıkış kapısına geldiğimde adımlarımı hızlandırıp okuldan çıktım ve kapıda bekleyen korumam ile göz göze geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Maze ❦V
Fanfiction"Ne zaman bana Bay Kim yerine Taehyung diye sesleneceksin?" "Bana gerçekten kocam olduğunu hissettirdiğin zaman." "Peki,ömrünün sonuna kadar Bay Kim demeye devam edebilirsin o halde."