Kim Tae Hyung
Annemin teklifi üzerine mutfağa,Da Eun'un yanına,ilerlediğimde isyan eden nişanlım ile karşılaştım. Onu umursamayıp yok saymak istesem de birazcık eğlenmek hiç de fena olmazdı değil mi?
Kapıdan girer girmez Da Eun'un gözleri bana çevrildi. Ben de gözlerimi onunkilere kenetleyerek oldukça dolu bakmaya çalıştım. Bi süre sonra gözlerini benden çekip önündeki tabaklara yöneldiğinde ben de yanına geçtim. Eline aldığı tabaklara yönelip elimi elinin üzerine koyduğumda ellerinin titrediğini hissedebiliyordum.
Kısa süreliğine kafasını bana çevirse de gözlerini anında ellerimize indirdi. Ben de onun bu heyecanını fırsat bilip baş parmağımla elini okşamaya başladım. Kalp atışlarını duyabilecek mesafeye geldiğimde kalbinin benimkinin aksine normalin çok üstünde attığını duydum.
Benden etkileneceğini tahmin etsem de bu denli atması az da olsa geri çekilmeme neden olmuştu. Bana aşık olursa ayrılınca zorluk çıkarırdı sonuçta. Benim çekmeme izin vermeden hızla ellerini kendine çektiğinde tabağın düşmemesi için iki elimle sıkıca kavradım.
"Bay Kim fazla ileri gidiyorsunuz."
"Ne yani? Nişanlımın eline bile dokunamayacak mıyım ben?"
"Bay Kim ikimizde birbirimizi sevmediğimizi biliyoruz."
Kalp atışları hiç de öyle demese de söylediklerini onaylar bir şekilde kafamı salladım. Sonuçta ondan zerre kadar bile hoşlandığını veya etkilendiğimi düşünmesini istemiyordum.
"Tabi ki öyle ama,sen ne zaman Bay Kim yerine Taehyung diye sesleneceksin bana?""Böyle iyi aslında ama eğer... yani eğer... Sanırım bana gerçekten kocam olduğunuzu hissettirdiğiniz zaman. Yani hiçbir zam..."
"Peki ömrünün sonuna kadar Bay Kim demeye devam edebilirsin o halde."
"Zaten ben de hiçbir zaman diyecektim tabi eğer müsade etseydiniz."
Gözlerini devirip yanımdan ayrılmaya kalkıştığında elimdeki tabağı bir kenara bırakıp kolundan tuttun. Yüzünü bana çevirince yüzlerimizin yakınlığı yüzünden geri çekildim ve göz temasını kesmedim.
"Bir öğretmene göz devirmek hiç yakıştı mı sana Da Eun?"
"Evimizin okula benzer bir hali mi var Bay Kim?"
Bu sefer ben gözlerimi devirip geriye çekildiğimde her seferinde nasıl bu kadar çabuk üste çıkabildiğini şaşırmıştım. Dışarıdan bakınca sessiz sakin bir kız gibi gözükse de içi hiç de öyle değildi. Sanırım Da Eun ile eğlenmek tahmin ettiğim kadar kolay olmayacaktı.
•••
Annemlerin bırakıp arabaya döndüm. Anahtarı çevirir çevirmez müzik çalmaya başlayınca sesini açtım. Sağ elimin kenarında bulunan düğmeye basıp arabanın üstünü açtığımda yüzüme vuran rüzgar rahatlamama sebep oldu.
Hızımı arttırıp her zaman dolandığınım caddeye girdim ve ışıkların geldiği bara doğru ilerledim. Arabadan büyük bir hızla inip anahtarı görevliye fırlattım. İçeriye adımımı atar atmaz gelen ağır alkol kokusu kısa süreliğine nefesimin kesilmesine neden oldu.
Etrafa kısaca göz gezdirdikten sonra barmenin yanına geçtim. Uzun sandalyelerden birine oturup içkimi sipariş ettim. O sırada yanımda oturan kadın dikkatimi çekince bedenimi ona çevirdim. Yüzünü barmene döndüğü anda gördüğüm yüz ile şoka uğradım.
İçkisini alıp hızla yudumlayan Da Eun'a şaşkınlıkla bakarken bir anda kafasını bana çevirince kafamı geri çevirme gereği duymadım. Onun da gözleri önce şaşkın bir ifade alsa da ardından gülümsemesi ile kendinde olmadığını anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Maze ❦V
Fanfiction"Ne zaman bana Bay Kim yerine Taehyung diye sesleneceksin?" "Bana gerçekten kocam olduğunu hissettirdiğin zaman." "Peki,ömrünün sonuna kadar Bay Kim demeye devam edebilirsin o halde."