Kim Tae Hyung
Telefonumdan gelen iğrenç seslerle uyandığımda kafamı yanımda duran telefonumun ekranına çevirdim. Arayanın Jeon Gguk olduğunu olduğunu gördüğümde hızla yatakta doğruldum ve kapanmadan açmaya özen gösterdim.
"Kapıda bekliyoruz V hazırsın değil mi?"
"Evet,evet hazırım. Beş dakikaya iniyorum dişlerimi fırçalayıp geliyorum hemen."
"Tamam biz benim arabanın içerideyiz o zaman."
Hızla yataktan çıkıp telefonu koltuğa fırlattığında dün geceden hazırladığım kıyafetlerimi hızla üzerime geçirdim ve banyoya geçtim. Saçlarımı hızla elimle karıştırdıktan sonra geriye tarayıp ufak bir sprey sıktım. Saçlarım çok uzamıştı ve eskisi gibi hemen şekillenmiyordu.
Saçlarımın hazır olduğunu hissettiğimde üzerindeki gömleği ilikleyerek banyodan çıktım. Dolabımı açıp içinden siyah kot ceketimi çıkardım ve hızla üzerime geçirdim. Telefonumu alıp odadan çıktım ve merdivenlerden ilerleyip çıkış kapısına ulaştım.
Tam kapıyı açıp çıkacağım sırada gözüme çarpan cüzdanım ile masaya ilerledim ve cüzdanımı alıp tekrar kapıya ilerledim. Kapıyı açtığımda beklediğim gibi tüm ekibin kapıda olduğunu gördüm.
"Günaydın V!"
"Günaydın Jimin. Siz erkencisiniz baya on iki diye anlaşmıştık sanki."
Koluma dönüp saati kontrol ettiğimde saatin henüz on olduğunu gördüm. Beklediğim gibi yine benden habersiz planda değişiklikler yapılmıştı. Sorduğum soruya karşılık Jimin kafasını eğince onun yerine Jin Hyung cevap verdi.
"Öyle demiştik ama sonra okula yetişemeyiz diye düşündük. Malum üçte hepimizin okulda olması gerekiyor."
"Neyse ben arabamı çıkarayım mı?"
"İki tane araba var zaten gerek yok."
Kafamı sallayıp Jin Hyung'u onayladığımda herkesin teker teker arabalara geçtiğini gördüm. Jin Hyung ve Jimin beraber Jimin'in arabasına geçince ben de Jeon Gguk ve Yoongi Hyung ile Yoongi Hyung'un arabasına geçtim.
Dün gece geç saatlere kadar hem sınav hazırlamış hem de ailemle evlilik meselesi yüzünden derin bir tartışma yaşamışım. Bu yüzden henüz uykumu alamamıştım. Ben de en azıdan sahile gidene kadar kendimi dinlendirmeye karar verdim ve başımı cama yaslayıp kulaklıklarını kulağıma geçirdim.
•••
Bir anda bastıran korna sesiyle irkilerek uyandığımda ön koltukta oturan Jeon Gguk'un büyük bir zevkle kahkaha attığını gördüm.
"İnsan gibi uyandırmayı denemelisin artık!"Çaresizce sitem ettiğimde Jeon Gguk beni takmayarak arabadan çıktı ve diğerlerinin yanına geçti. Ben de dağılan saçlarımı dikiz aynasında daha çok dağıtarak doğal bir görünüm kazandırdım ve arabadan çıktım.
Jin Hyung ve Yoongi Hyung oturacağımız yeri seçip katlanabilir sandalyelerimizi açıp yerleştirdiler. Ben de Jimin ve Jungkook'u takip ederek önceden sipariş verilen yemekleri almaya gittim.
Oturacağımız yere pek de uzak sayılmayan açık büfeye geldiğimizde Jungkook sipariş numaranızı verdi. Önümüzde duran kadın garson hızla mutfağa geçip sarılı yemekleri çıkarınca getirmekte zorlandığını anladım ve hızla yanına ilerledim.
"Yardım etmeme izin verin lütfen."
Kadın gözlerini bana çıkardığında ben de gözlerimi onunkilere kitledim. Her ne kadar tipim olmasa da en azından okula gidene kadar eğlenebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Maze ❦V
Fanfiction"Ne zaman bana Bay Kim yerine Taehyung diye sesleneceksin?" "Bana gerçekten kocam olduğunu hissettirdiğin zaman." "Peki,ömrünün sonuna kadar Bay Kim demeye devam edebilirsin o halde."