Kim Da Eun
Telefonumdan gelen lanet alarm sesi ile uyandım. Gözlerimi açma gereği duymadan telefonumu buldum ve kapattım. Tekrar uyumaya hazırlanırken bir anda bastıran parfüm kokusu yüzümü buruşturmama neden oldu.
Gözlerimi açtım ve tavan ile göz göze geldim. İlk önce kendi odamda olduğumu düşünsem de karşımdaki dolap ve banyonun yeri düşüncemi yalanladı.Hızla doğrulup etrafa baktığımda yatakta yatan başka bir beden ile karşılaştım.
Çığlık atmak yerine üzerimi kontrol. ettim. Büstiyerim yoktu...Onun yerine kocaman bir tişört vardı üzerimde. Gelen parfüm kokusunun kaynağı da bu tişörttü sanırım. Ama benim ne işim vardı bu evde, yanımda yatan adam kimdi? Dün gece neler olmuştu?
Yanımda yatan bedene bakmaya çalıştım. Yüz hatları tanıdık geldi ama saçları onu tanımamı zorlaştırdı. Ellerimi yavaşça saçına attım ve görüşümü zorlaştıran saçlarını geriye atmaya başladım. Yüzünü açtıkça da gerildim. Bu adam Bay Kim'di...
Elimi yavaşça geriye çektiğimde Bay Kim uykusuna kayıtsız bir şekilde devam ediyordu. Onu uyandırmamaya özen göstererek yataktan çıktım. Banyoya girip kendime baktığımda yüzümdeki makyajın da silindiğini gördüm. Ayrıca saçlarım da toplanmıştı.
Elimi saçlarıma geçirdim ve dün geceyi hatırlamakta çalıştım. Hatırlamaya çalıştıkça başıma ağrı girdiğini hissettim. Ben en son dün bara gitmiştim. Sonra yine gereğinden fazla içip sarhoş olmuştum.
Bu her şeyi açıklıyordu ama anlamlandıramadığım yer Bay Kim ile nasıl bu hale geldiğimdi. Bunu ona sormalı mıydım? Ya yanlış şeyler yaşandıysa? Umarım pişman olacağım şeyler yapmamışımdır.
Banyodan çıkıp odaya geçtim. Henüz yeni uyanan Bay Kim ile göz göze geldim. Doğrulup oturur pozisyona geldi ve elleri ile saçlarını karıştırdı. Gülümsemeye başladığında içimden kendime küfürler etmeye başladım bile. Demekki dün Bay Kim'in hoşuna gidecek şeyler yaşanmıştı.
"Erken uyanmışsın."
"Alarm kurmuşum ondan."
"Anladım."
Bay Kim yanında duran telefonunu alıp tekrar yatar pozisyona geldi. Telefonu ile uğraşmaya başlayınca ben de yatağın yanında duran koltuğa geçtim. Yatakta duran telefonumu almak için yatağa yaklaştım. Bay Kim yüzünü bana dönüp gülümsemeye başlayınca ben de sahte bir gülümseme sundum.
Elini benim yastığımdan çekip yanına yatmamı beklercesine yüzüme bakmaya başladı. Telefonumu alıp yatağa oturduğumda o da oturur pozisyona geldi.
"Bay Kim?"
"Bay Kim mi Da Eun? Cidden hala mı?"
"Hala mı derken? Neden Bay Kim demeyeyim ki?"
"Bilmem dün geceden sonra bile Bay Kim demeye devam ediyorsan."
"Dün gece neler yaşandı ki?"
"Sakın bana hatırlamıyorum deme."
"Hatırlamıyorum."
"Hadi ama Da Eun nasıl hatırlamazsın?"
"Hatırlamam gereken şeyler mi oldu?"
"Dün gece çok güzel bir geceydi."
"Bay Kim yoksa siz... siz benim sarhoş halimden faydalanıp da..."
Cümlemin sonunu getirmeden yanımda duran yastığı Bay Kim'e fırlattım. Yastık kesmeyince elimi de kullanarak düşündüklerimin acısını Bay Kim'den çıkarmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Maze ❦V
Fanfiction"Ne zaman bana Bay Kim yerine Taehyung diye sesleneceksin?" "Bana gerçekten kocam olduğunu hissettirdiğin zaman." "Peki,ömrünün sonuna kadar Bay Kim demeye devam edebilirsin o halde."