Opt

136 19 0
                                    


Jerome s-a îndrăgostit de mama lui Carter, însă n-a putut fi cu ea, motiv pentru care s-a împotrivit relației dintre Amara și Carter. Din gelozie, Jason l-a întors pe Ethan împotriva fratelui său. Alesia s-a îndrăgostit de Ethan, însă Ethan o iubește pe Amara, ce poartă copilul lui Carter. E un cerc vicios al geloziei.

Victor se desparte de mama, fără să-și dea seama că așa pune prima piesă din puzzle-ul menit să se repete. Dar în încercarea de a-și găsi liniștea, Victor profită de iubirea unei alte femeie ce îi naște cu copil, un băiat. Însă se naște prea devreme pentru a urma același destin, așa că este înlăturat, prin nașterea lui Chris. Din teama de a nu-și pierde familia, Victor o trimite departe de Darkbrooke pe Sarah, mama lui Dominic. Șaisprezece ani mai târziu, mă îndrăgostesc de Chris, iar el de mine. Însă gelozia fratelui său ne ține la distanță. Apoi părinții mei nu-l consideră potrivit, în consideră criminal. Jerome îl numește pe Carter monstru.

E un cerc. Viața mea e un blestemat de cerc în care cei lăsați pe dinafară vor cu disperare să intre. Victor l-a închis când a părăsit-o pe Sarah, lăsând-o pe femeie și fiul său pe dinafară. Acum, Dominic vrea cu disperare să intre, furând un destin ce nu i-a fost atribuit. Și asta doar pentru că a fost aici mult prea devreme. Prin încercarea lui de al ține pe Dom departe de Chris, Victor n-a făcut altceva decât să hrănească gelozia fiului mai mare. Convins de nedreptatea făcută, Dominic este de părere că doar eliminându-l pe Chris din ecuație va primi ceea ce merită – viața fratelui său.

Mă întreb, dacă Victor nu i-ar fi izgonit pe Sarah și Josh, oare relația dintre cei doi frați ar fi fost alta, sau pur și simplu s-ar fi ajuns în același punct?

— Cred că cineva se distrează copios pe seama mea, spun, încă fixând cu privirea linia orizontului.

— Eu sunt de părere că destinul tău este mult mai complicat decât vezi, Luna Morgan.

Damian se lăsă la nivelul meu, urmărind cu privirea același orizont.

— Mai devreme spuneai că sunt sortită să retrăiesc destinul Amarei.

— Nu tocmai. E alegerea ta dacă îi repeți greșelile sau le îndrepți.

Singura greșeală făcută de Amara a fost blestemul. Eu am trădat, înșelat, rănit și mințit pe oricine din jurul meu, iar unui prieten i-am semnat sentința la moarte, chiar dacă a scăpat cu viață. Pe lângă toate astea, blestemul Amarei era o joacă de copii. Până la urmă tot din iubire l-a aruncat.

— N-a spus nimeni că viața ta este deja scrisă Luna, adăugă Damian, de parcă mi-ar fi citit gândurile. Nici chiar reîncarnările nu sunt exacte. Da, anumite elemente din viața ta sunt moștenite să spunem, de la Amara. Cum ar fi Chris. Însă tu alege ce sentimente ai față de el și cum acestea te vor influența. Deși ești prinsă în jocul destinului, ține minte că încă ai liberul arbitru. Nici chiar un pact magic nu-ți poate răpi asta.

— Ce este un pact magic? îl întreb, abandonând analiza liniei orizontului.

Damian se gândi o clipă, lovindu-se meditativ cu degetul peste bărbie.

— Este un fel de jurământ magic, spuse într-un final. Creat din cele mai puternice sentimente.

— De fiecare dată când acest trandafir va înflori, odată cu el va înflori și iubirea mea pe care ți-o port doar ție.

Recit cuvintele de parcă mi-ar fi aparținut. Îmi întorc privirea spre Chris, simțind un junghi dureros în piept. De parcă inima mea nu mai avea loc să bată.

— Este jurământul făcut de Amara și Carter, îi explic lui Damian când îi surprind expresia confuză.

— Și bănuiesc că sentimentele tale și ale lui Chris nu sunt departe de acest jurământ.

Aruncată În Vis IV : Lupul sângeriuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum