Prolog

1.3K 110 8
                                    

„Viitorul era un coridor întunecat și cu ușa din fund bine încuiată."

- Doamna Bovary, Gustave Flaubert


Stătea ghemuită lângă el, privind peste umărul său pădurea ce alerga pe lângă ei. Sau cel puţin asta era opinia lui John. Imaginea în mişcare a copacilor îl fascinase încă de când era copil şi privea pe geamul maşinii. Dar atunci el stătea pe locul din dreapta, iar mama lui conducea.
Nu se mai gândise de mult la părinţii lui. Probabil de la „accident". Dar acum nu avea timp să înceapă. Sau cel puţin nu când vieţile a doi copii depindeau de el.
Luna încetase să mai spună ceva, orice, de când se urcaseră în maşină şi plecaseră din Darkbrooke. Comentariile ei de protesc după ce îi închisese mamei ei pieriseră când Allan a ameninţat-o că-l va trimite pe Chris înapoi în celula din care îl luaseră cu câteva ore în urmă. John ştia că o obligase astfel pe fată să-şi împartă sufletul în două, rupând o bucată din ea şi lăsând-o în urma ei în oraş.
- Am nevoie de telefoanele voastre, spuse el privind cuplul în oglinda retrovizoare.
Luna nu reacţionă în nici un fel, privind în cotinuare pe geam. Chris fu cel care luă telefonul din mâinile fetei şi i-l înmână. John îl luă cu grijă, realizând abia în acel moment că băiatul nu avea telefon asupra lui din moment ce abia ieşise din arest. Cu aceeaşi grijă deschise geamul şi-l aruncă. Înainte de a-l închide la loc, sub zgomotul motorului se auzi cum s-a făcut bucăţi sub roţile maşinii.
Probabil aerul rece sau zgomotul telefonului spart, John nu putea fi sigur, o trezi pe Luna din transă.
- La naiba, John! Telefonul meu.
- Crede-mă Luna, unde mergem nu ai nevoie de el. În plus, telefoanele pot fi urmărite.
Luna îl privi încruntată.
- Nu crezi că transformi asta într-un scenariu demn de serialele CSI?
- Nu. Sunt precaut. Şi mai mult ca sigur, Dominic a văzut şi el CSI şi ştie că puteţi fi urmăriţi.
Fata nu gustă gluma. În schimb se cufunda în aceeaşi transă de visare. Din când în când, Chris o săruta se frunte, spunându-i că tot va fi bine.
„Totul va fi bine, John. Închide ochii şi ai încredere în mine." Iar el avu.

Aruncată În Vis IV : Lupul sângeriuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum